Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[coupe quattro] rajdowanie film str. 38

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
grzechas_audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 521
Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
Lokalizacja: SR

Post autor: grzechas_audi » 23 cze 2010, 15:16

julekF1 pisze:
grzechas_audi pisze:julekF1 jeszcze tylko inny zderzak do przodu i będzie
tu trafiłeś Kolego w dziesiątke.
Wczoraj zderzak z wersji V6 powędrował do lakiernika, a dzisiaj przyszły do niego kratki zakupione na Allegro i jeszcze kilka innych gadżetów :mrgreen:

Mam nadzieje, że już w weekend uda się ogarnąć temat i założyć wszystko do auta.
Oczywiście od razu dodam fotki

Pozdrawiam i dziękuja za wszystkie Wasze opinie.
<ok> super czekam na foty, udenych prac weekendowych życzę <piwo>

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 27 cze 2010, 14:44

znów coś tam przy aucie się ruszyło:
na początek, w ramach prac nad czarnym wnętrzem, do czarnej podsufitki dołaczyły czarne plastiki słupków i osłony przeciwsłoneczne.
ObrazekObrazek
do pełni szczęścia brakuje jeszcze obszycia foteli tak aby pozostała na nich tylko charakterystyczna dla color edition kratka, reszta będzie w czarnym welurze.
(oczywiscie jeszcze czarne lampki i listwa trzymająca z tyłu podsufitke)
doszły też zrobione na zamówienie dystanse 11mm z pierścieniem centryjącym
ObrazekObrazek
dzięki nim koła zgrały sie z nadkolem
Obrazek
następnie przyszła pora na zderzak z modelu V6
ObrazekObrazek
kratki z Alledrogo
Obrazek
zderzak został pomalowany w podstawe koloru LZ6U (jest on minimalnie ciemniejszy od koloru na aucie) ale w tym własnie odcieniu może już na przyszłą wiosne zostanie pomalowane całe auto.
Do całości dołączyła nareszcie, długo poszukiwana ori osłona dolna silnika
Obrazek
po wszystkim auto teraz wygląda tak:
ObrazekObrazek
c.d.n...

Awatar użytkownika
grzechas_audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 521
Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
Lokalizacja: SR

Post autor: grzechas_audi » 27 cze 2010, 16:07

bardzo fajnie teraz wygląda <ok> ale kurde jakoś wg mnie troszke niżej powinna być do tych kół, tym bardziej że teraz jeszcze doszły dystanse ( no ale to moje zdanie ) :mrgreen:

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 27 cze 2010, 19:57

powiem szczerze, że coraz bardziej chodzą mi po głowie sprężyny -30mm, było by centymetr niżej niż jest teraz. Boje się jednak o to, że będzie za twardo.
Teraz na tych sprężynach jest w miarę ok jak na nasze drogi.
Zobaczymy, czas pokaże. narazie w planach są po koleji soczewki, tapicerka i hamulce.

Awatar użytkownika
grzechas_audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 521
Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
Lokalizacja: SR

Post autor: grzechas_audi » 27 cze 2010, 23:04

julekF1 pisze:powiem szczerze, że coraz bardziej chodzą mi po głowie sprężyny -30mm, było by centymetr niżej niż jest teraz. Boje się jednak o to, że będzie za twardo.
Teraz na tych sprężynach jest w miarę ok jak na nasze drogi.
Zobaczymy, czas pokaże. narazie w planach są po koleji soczewki, tapicerka i hamulce.
jak chcesz ją obniżyć to minimum -40, a co do komfortu nie będziesz czuł różnicy jak kupisz dobre sprężyny. zresztą nie masz aż tak niskiego profilu opony więc nie będzie tragedii :mrgreen:

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 28 cze 2010, 11:41

oj chyba -40mm będzie zbyt dużo jak na ten profil opony, który jest teraz.
Poza tym chyba po moim mieście nie da się jeździć z tak niskim zawieszeniem :-|
Do tego przy minus 40 pasowało by zmienic amory na jakieś o krótszym skoku a wszystko to dodatkowe koszta.
Musiałbym gdzieś na żywo zobaczyć auto z takim zawieszeniem i najlepiej się przejachać na próbe :-)

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 07 sie 2010, 18:46

nadeszła dłuuuugo oczekiwana przezemnie chwila wymiany hamulców.
Na początek zostały zakupione używane zaciski dwutłoczkowe Girling 60 i jarzma z S2 w stanie lekko opłakanym
ObrazekObrazek
po zabiegu piaskowania wygląd się poprawił
ObrazekObrazek
po tym zostało juz tylko malowanie i zaciski były gotowe
ObrazekObrazek
reszte sprzetu przywiózł kurier: Zimmermann 276x25mm i klocki TRW <ok>
Obrazek
po złożeniu wszystkiego do "kupy" z nowymi gumkami i zamontowaniu przewodów hamulcowych w stalowym oplocie wszystko wygląda tak:
ObrazekObrazek
i wreszcie po założeniu koła wygląd mnie zadowolił.
przed:
Obrazek
po:
ObrazekObrazek

dodatkowo kilka świeżych fotek :-D
ObrazekObrazekObrazek

już niedługo dalszy ciąg prac :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 08 sie 2010, 21:27 przez julekF1, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Mortiis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 729
Rejestracja: 24 lis 2009, 00:13
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Mortiis » 07 sie 2010, 18:57

No efekt konkretny, tylne hamulce też swapujesz czy zostawiasz serie ?

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 08 sie 2010, 14:54

Mortiis pisze:No efekt konkretny, tylne hamulce też swapujesz czy zostawiasz serie ?
z tego co wiem to tylne hamulce w S2 są takie same jak u mnie teraz czyli tarcza 245x10mm. W planach jest rozebranie zacisków, piaskowanie, malowanie, nowe gumki i jakieś dobre klocki.
Czeka mnie też wymiana linek hamulca ręcznego.
Na razie docieram przód przez jakieś 300km, mam nadzieje, że poprawa względem jednego tłoczka i tarcz 256mm bedzie odczuwalna.

Awatar użytkownika
Mortiis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 729
Rejestracja: 24 lis 2009, 00:13
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Mortiis » 08 sie 2010, 18:01

No jak nie będzie odczuwalnej różnicy to coś z montażem nie tak poszło :P, nie no powinna być znaczna poprawa :)

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 09 sie 2010, 17:52

Mortiis pisze:powinna być znaczna poprawa :)
dzisiaj zrobiłem jakieś 120km i juz jest znaczna poprawa!! :mrgreen: <ok>

Awatar użytkownika
Mortiis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 729
Rejestracja: 24 lis 2009, 00:13
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Mortiis » 09 sie 2010, 21:25

To trza sobie też takie sprawić :D

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 10 sie 2010, 18:47

Mortiis pisze:To trza sobie też takie sprawić :D
powiem szczerze: POLECAM taki swap każdemu.
Wszystko zostaje na ori częściach a róznica jest diametralna.

niebieski79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 19 maja 2010, 16:50
Lokalizacja: podkarpacie RPZ

Post autor: niebieski79 » 11 sie 2010, 10:46

julekF1 pisze:
Mortiis pisze:To trza sobie też takie sprawić :D
powiem szczerze: POLECAM taki swap każdemu.
Wszystko zostaje na ori częściach a róznica jest diametralna.
Strasznie fajnie to wygląda..Już dwa razy miałem okazję kupić takie w dobrych pieniądzach ale nie byłem zdecydowany.Chyba jednak się skuszę po tym co napisałeś.Dużo dałeś za zaciski?

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 11 sie 2010, 18:14

niebieski79 pisze:Dużo dałeś za zaciski?
zaciski + jarzma = 300PLN

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl