[B3] Mareczkowe Coupe Quattro 1,8T :)
[B3] Mareczkowe Coupe Quattro 1,8T :)
No to zaczne temat auta kolegi
Kupil je przed zima za dobre pieniadze , z uszkodzona instalacja elektryczna ( swiatla wlaczane na krotko to samo rozrusznik i masa pierdol kabelkowych w maskakrycznym stanie ,podejrzewam ze o to auto zostalo sprzedane nie mam pojecia kto tam elektryke robil ale prosze : SKONCZ Z TYM ! ) byl silnik 2,3 20V 7A . Nie smigal jak nalezy glownie przez drutowanie w osprzecie, czesci zamienne ciezki temat wiec poszla decyzja o swapie Kupiona zostala A4 1,8T Q uszkodzona i silnik wpadl pod maske do Coupe
Autko w koncowym etapie skladania , elektryka naprawiona wszystko dziala jak nalezy + skonczone podpiecie silnika do instalacji , silnik odpala ,plyny zalane
Zostalo naprawic nagrzewnice przy okazji zdjetej deski ( "wywialo" gabki z klapek ) , zalozyc wiatrak wiskozy , wyspawac DP , zlozyc deske i kilka pierdol i mozna smigac
Auto stoi klasycznie na borbatach A 16X9 , przod jakies 60 w dole tyl troche wyzej
Przednie lampy dwusoczewkowe , pomalowane na czarno. Hid 4300 nie ma rewelki ale byly w aucie wiec niech beda
Przod S2/v6.
FMIC od Iveco i jak tylko auto zacznie jezdzic ECU dostaje wirusa wiec liczymy na 190 ps
Jak sie posklada i umyje palnie sie kilka fot ladniejszych ale autko ma swoje lata i malowanie by mu nie zaszkodzilo
Kilka kiepskich fot na szybko
Jakby co zostalo "troche" czesci z 7a W sumie caly silni , nie pamietam ale chyba nie ma juz aparatu zaplonowego cala reszta chyba jest
Kupil je przed zima za dobre pieniadze , z uszkodzona instalacja elektryczna ( swiatla wlaczane na krotko to samo rozrusznik i masa pierdol kabelkowych w maskakrycznym stanie ,podejrzewam ze o to auto zostalo sprzedane nie mam pojecia kto tam elektryke robil ale prosze : SKONCZ Z TYM ! ) byl silnik 2,3 20V 7A . Nie smigal jak nalezy glownie przez drutowanie w osprzecie, czesci zamienne ciezki temat wiec poszla decyzja o swapie Kupiona zostala A4 1,8T Q uszkodzona i silnik wpadl pod maske do Coupe
Autko w koncowym etapie skladania , elektryka naprawiona wszystko dziala jak nalezy + skonczone podpiecie silnika do instalacji , silnik odpala ,plyny zalane
Zostalo naprawic nagrzewnice przy okazji zdjetej deski ( "wywialo" gabki z klapek ) , zalozyc wiatrak wiskozy , wyspawac DP , zlozyc deske i kilka pierdol i mozna smigac
Auto stoi klasycznie na borbatach A 16X9 , przod jakies 60 w dole tyl troche wyzej
Przednie lampy dwusoczewkowe , pomalowane na czarno. Hid 4300 nie ma rewelki ale byly w aucie wiec niech beda
Przod S2/v6.
FMIC od Iveco i jak tylko auto zacznie jezdzic ECU dostaje wirusa wiec liczymy na 190 ps
Jak sie posklada i umyje palnie sie kilka fot ladniejszych ale autko ma swoje lata i malowanie by mu nie zaszkodzilo
Kilka kiepskich fot na szybko
Jakby co zostalo "troche" czesci z 7a W sumie caly silni , nie pamietam ale chyba nie ma juz aparatu zaplonowego cala reszta chyba jest
Ostatnio zmieniony 24 sie 2010, 12:17 przez Nosb, łącznie zmieniany 1 raz.
Leo jest Q
Słonik a ty co swapujesz? Chlodnice od 2,3 wywalone. To jest od 2,0 Mocowanie gorne i dolne byly przerabiane
Szuan niech szuka tanio dawcy ( najlepiej euro ) za 3-3,5k , rozsprzeda to + swoje i silnik ma za free miekko Wychodzi po drodze kilka rzeczy ale generalnie koszty sa znosne a powinno sie wyjsc na zero
Słonik a ty co swapujesz? Chlodnice od 2,3 wywalone. To jest od 2,0 Mocowanie gorne i dolne byly przerabiane
Szuan niech szuka tanio dawcy ( najlepiej euro ) za 3-3,5k , rozsprzeda to + swoje i silnik ma za free miekko Wychodzi po drodze kilka rzeczy ale generalnie koszty sa znosne a powinno sie wyjsc na zero
Nosb, zajrzyj to zobaczysz, 1.8T AMB .
Jak chlodnice sa od zwyklej 2.0 to bedziecie mieli problem z temperatura w cieple dni, szukajcie belki i chlodnicy takiej jak byla w Competition albo V6, na dwoch wiatrakach, wiskoza do kosza, chociaz teraz zima idzie to moze do wiosny bedzie spokoj.
No tak zapomnialo mi sie ze w 2,3 chlodnica jest z boku silnika <mur> .
Jak chlodnice sa od zwyklej 2.0 to bedziecie mieli problem z temperatura w cieple dni, szukajcie belki i chlodnicy takiej jak byla w Competition albo V6, na dwoch wiatrakach, wiskoza do kosza, chociaz teraz zima idzie to moze do wiosny bedzie spokoj.
No tak zapomnialo mi sie ze w 2,3 chlodnica jest z boku silnika <mur> .
Słonik tak naprawde to mechanike to ja tam tylko obserwowalem , podpowiadalem i nic wiecej Nie odpowiadam za elementy i sposob ich montazu bo nie do konca mi sie duzo rzeczy w niej podoba Ja naprawialem elektryke i spinalem silnik ze wszystkim Chlodnice wlozyl od 2,0 bo mial akurat pod reka w garazu O ile dobrze pamietam w poprzedniej B4 1,8T mial taka sama chlodnice ... JEgo sprawa co zrobi z tymi informacjami
Nom cos w tym jest mnie tknelo i mimo ze mam A4 z 2,7T kupilem sobei dzisiaj palniete 90 Quattro 2,0 20V Wydaje mi sie ze jakbym nie wzial poszloby na zlom A buda zajebista Lekko pukniete w przod
PS : jak cos silnik (uszkodzona glowica ) i caly osprzet na sprzedaz bo auto bedzie mialo konkretnego swapa za jakis czas
Jutro zaloze jej osobny temat Oczywiscie przytargalismy z mareczkiem
PS : jak cos silnik (uszkodzona glowica ) i caly osprzet na sprzedaz bo auto bedzie mialo konkretnego swapa za jakis czas
Jutro zaloze jej osobny temat Oczywiscie przytargalismy z mareczkiem