Witam wszystkich .
Niedawno stałem się właścicielem czerwonej coupety.
Jest to czerwone Audi 80 Coupe Quattro z silnikiem 2.3 20V 7A .
Wóz zakupiłem za bardzo nieduże pieniądze ale ... jest przy nim troszkę do podłubania.
Audik sprzedawany był jako uszkodzony - mechanik poprzedniego właściciela nie potrafił go naprawić .
Silnik podobno po remoncie (panewki, wał, głowica)
Zawieszenie po remoncie - nowe amory oraz sprężyny tyle że jakieś obniżające (twardo ale za nisko)
A oto zdjęcia, co prawda zrobione przez poprzedniego właściciela ale na początek ...
Generalnie plany co do auta są takie :
-Naprawa motoru + Wałki od świątka + DET3 konwersja MAP + wtryski o większej wydajności
-Wyczyszczenie wnętrza
-Mega twarde zawieszenie
-Obspawanie budy
-Klatka
- 2 x fotele kubełkowe + Szelki
Jak silnik padnie to 2.2 20V Turbo
tak bym chciał go okleić jak już wszystko zrobię
Pozdrawiam i proszę o opinie oraz uwagi
[AUDI B3] Moje Coupe Quattro 7A
- wojtek_gtx
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- michael80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 573
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:04
- Lokalizacja: Lubelskie LKR
- wojtek_gtx
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- wojtek_gtx
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
troszkę życie mi pozmieniało plany - zmieniam miejsce zamieszkania i nie będę miał gdzie trzymać oraz robić mojego auta więc jeżeli ktoś jest chętny to mogę sprzedać .
Wymontowałem gazownie , wymieniłem elektrykę silnika i ... Auto odpala całkiem dobrze, na zimnym i na wolnych obrotach pracuje równo ale jak daje mu gazu to nie chce za bardzo się wkręcać - po nagrzaniu się silnika auto wchodzi w tryb rzucania silnikiem trzęsie się a jak daje mu gaz to jak by go zacinało i jak trzymam gaz to zaczyna przerywać ...
Proszę o pomoc .
Czy czujniki stukowe i czujniki na wale korbowym mają znaczenie który się gdzie podpina (czy są zamienne między sobą bo są dwa detonacyjne i dwa czujniki wału) ??
Każda podpowiedź mile widziana
Wymontowałem gazownie , wymieniłem elektrykę silnika i ... Auto odpala całkiem dobrze, na zimnym i na wolnych obrotach pracuje równo ale jak daje mu gazu to nie chce za bardzo się wkręcać - po nagrzaniu się silnika auto wchodzi w tryb rzucania silnikiem trzęsie się a jak daje mu gaz to jak by go zacinało i jak trzymam gaz to zaczyna przerywać ...
Proszę o pomoc .
Czy czujniki stukowe i czujniki na wale korbowym mają znaczenie który się gdzie podpina (czy są zamienne między sobą bo są dwa detonacyjne i dwa czujniki wału) ??
Każda podpowiedź mile widziana
- wojtek_gtx
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- wojtek_gtx
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: