Z-D-E-N-E-K Audi 80 b3 1,8s z 87 roku [SPRZEDAM]
- Z-D-E-N-E-K
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 14 lip 2007, 07:11
- Lokalizacja: Białystok
Z-D-E-N-E-K Audi 80 b3 1,8s z 87 roku [SPRZEDAM]
Jakoż że jestem nowy czuje się w obowiązku przedstawić wam moja Audiczke.Kupiłem ja w sumie przypadkowo bo tak naprawdę pojechałem po Mondeo z 1996 roku który stał w komisie za 950 euro.No i pojechałem i oglądam tego mondeusa i niby wszystko git na prawym tylnym nadkolu leka rdza ale nic po za tymi prawie bym go kupił.Ale zobaczyłem że dalej stoi moja obecna niunka odpicowana i świeżo wypolerowana pamiętam jak kiedyś byłem ślepo zapatrzony w te wielkie i cudownie podświetlone na czerwona zegary w audicy wujka,pytam właściciela ile, gościu się zamyślił i mówi mi 900 euro :shock:. Tak se myślę że to tyle samo co mondeus który jest dziesięć lat młodszy ma leprze wyposażenie itp.Ale jak to się mówi stara miłość nie rdzewieje.Więc ja mówię do koleśa "Jezte preis"(cena ostateczna) a on mi ze 750 euro.Ja zaś na to że prawdo podobnie wezmę ale muszę się przejechać on mi na to że nie ma sprawy założył czerwone blachy i ognia po pierwszych paru metrach byłem oczarowany już nie chciałem niczego innego i tak zanabyłem swoją niuńke.Którą ukazują zdjęcia pod spodem.
A teraz trochę realnego podsumowania:
Autko ma przejechane 210 tys km co jest udokumentowane według briefu miało jednego właściciela od początku.Stan blacharki jest jak na ten wiek bardziej niż zadowalający, silnik chodzi bez zarzutu nie bierze oleju nic nie stuka nic nie puka i pali na dotyk.Spalanie na trasie Ninburg - Białystok wyniosło około 6,5 l :shock: Skrzynia biegów działa jak szwajcarski zegareczek.Jedyne wady to nie równo zamykająca się tylnia klapa bagażnika (wystarczy wyregulować na zawiasach)i ostro huczące łożysko w przednim kole.
W planach jest: :mrgreen:
-dokładne wysprzątanie w środeczku
-wymiana łożyska
-wyregulowanie zawiasów w klapie
-rejestracja
-wymiana radio na jakieś z mp3
-dymienie tylnych szyb
-jakieś aluski i to chyba na tyle
A teraz trochę realnego podsumowania:
Autko ma przejechane 210 tys km co jest udokumentowane według briefu miało jednego właściciela od początku.Stan blacharki jest jak na ten wiek bardziej niż zadowalający, silnik chodzi bez zarzutu nie bierze oleju nic nie stuka nic nie puka i pali na dotyk.Spalanie na trasie Ninburg - Białystok wyniosło około 6,5 l :shock: Skrzynia biegów działa jak szwajcarski zegareczek.Jedyne wady to nie równo zamykająca się tylnia klapa bagażnika (wystarczy wyregulować na zawiasach)i ostro huczące łożysko w przednim kole.
W planach jest: :mrgreen:
-dokładne wysprzątanie w środeczku
-wymiana łożyska
-wyregulowanie zawiasów w klapie
-rejestracja
-wymiana radio na jakieś z mp3
-dymienie tylnych szyb
-jakieś aluski i to chyba na tyle
Ostatnio zmieniony 01 lis 2007, 12:11 przez Z-D-E-N-E-K, łącznie zmieniany 6 razy.
- Daniello85
- Audi 80 Klub
- Posty: 793
- Rejestracja: 06 mar 2007, 10:27
- Lokalizacja: Zgorzelec
- Z-D-E-N-E-K
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 14 lip 2007, 07:11
- Lokalizacja: Białystok
Dzięki ale aluski to raczej odległa sprawa z powodu chwilowych braków funduszy.jakbys chcial w miare ladne i tanie aluski to zglossie do mnie. Mam na sprzedaz te co sa w mojej.
To przyjdzie z czasem.Narazie staram się poznać z moim nowym autkiem wcześniej miałem Forda Sierre 2.0 ohc który był tylno napędowcem.w związku z tym pewne swoje przyzwyczajenia muszę zmienić :mrgreen:SeMeN pisze: Proponuje jeszcze biale kierunki.
- Z-D-E-N-E-K
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 14 lip 2007, 07:11
- Lokalizacja: Białystok
- Z-D-E-N-E-K
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 14 lip 2007, 07:11
- Lokalizacja: Białystok
Jako ze sytuacja życiowa mi się zmieniła postanowiłem nie sprzedawać autka a nawet co nie co w niego zainwestować i tak:
Wymieniony olej na shel helixa 15w40
Wymieniony olej w skrzyni biegów
Wymieniłem płyn hamulcowy
Wymieniłem łożyska w przednich kołach huczało jedne ale wymieniłem dwa
Wymieniłem przednie tarcze
Wyczyściłem zbiornik paliwa
Teraz zostało już ja tylko zarejestrować i śmigać A no i założenie gazu ale mnie tu postraszyli że nie warto że raczej to się kiepsko sprawuje.A co wy myślicie (pisze głównie do właścicieli takich silników) warto się pakować w gaz :?:
Aha i ile można dać za tylni spojler z audi 80 b3 quattro bo mam do kupienia za 100 zł?
Wymieniony olej na shel helixa 15w40
Wymieniony olej w skrzyni biegów
Wymieniłem płyn hamulcowy
Wymieniłem łożyska w przednich kołach huczało jedne ale wymieniłem dwa
Wymieniłem przednie tarcze
Wyczyściłem zbiornik paliwa
Teraz zostało już ja tylko zarejestrować i śmigać A no i założenie gazu ale mnie tu postraszyli że nie warto że raczej to się kiepsko sprawuje.A co wy myślicie (pisze głównie do właścicieli takich silników) warto się pakować w gaz :?:
Aha i ile można dać za tylni spojler z audi 80 b3 quattro bo mam do kupienia za 100 zł?
Ostatnio zmieniony 14 sie 2007, 15:03 przez Z-D-E-N-E-K, łącznie zmieniany 1 raz.
Dlaczego nie półsysntetyk? Lubi już se popić trochę oleju?Z-D-E-N-E-K pisze: Wymieniony olej na shel helixa 15w40
Co do gazu to koleś jeździ wlaśnie z motorem JN na gazie i nie poleca. Dobrze utrzymane nie pali zbyt dużo, ja tam się nawet nie zastanawiam nad założeniem gazu. Jak zmienię moja czarnulę na A6 z motorem 2.8 to pewnie wtedy zagazuję, teraz only pb 8-)
- Z-D-E-N-E-K
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 14 lip 2007, 07:11
- Lokalizacja: Białystok