Audi 80 1.9 tdi
Audi 80 1.9 tdi
Witam
Przedstawiam moją Audiane, narazie wygląda jak wygląda, ale mi się podoba, jest już klasykiem jakich nie robią. Ma 17 lat nic nie trzeszczy, nie piszczy, jest po prostu niezniszczalne, precyzyjne, konkretne, nie oddam jej nawet za 15tyś. bo była jednym z moich marzeń.
Troche już w niej zrobiłem, ale jeszcze troche zostało, pozostało do zrobienia licznik, żeby kręcił km, dmuchawa raz działa raz nie działa, właśnie co to może być?, tarcze z przodu, no i mam powietrze w przewodach paliwowych, z tego względu troche słabiej się zbiera. Obecnie robi jakieś 17s do setki, więc brakuje mu mocy.
Jest to rocznik 93 listopad, wnętrze po liftingu, 100% bezwypadek trudno taką znaleść, szyba przednia oryginał 93, maska, chyba widać, że podniszczona.
Wyposażenie:
-klima manualna
-4 el.szyby
-el lusterka
-podgrzewane lusterka, spryskiwacze
-centralny z pilota
-abs
-wspomaganie
-radio 4 głosniki,
-4 tarcze, chyba nie wszystkie tdi miały, jak widziałem
- drewno, nie fabryczne ale całkiem fanie wygląda
Narazie co zrobiłem, doporawadzam do stanu bdb, czyli wymienione wachacze(wczesniej były pospawane ze sworzeniami, pomysł wcześniejszego własciciela), sworzenie, ręczny zrobiony, filtry wymienione.
Planuje:
- dodatkowe ori zegary na desce( już kupione)
-zegar turbo ( już kupiony)
- chip
- alu bbs rs, oz futura, kesin kt 1, kt 5, albo inne kultowe
- gleba 40mm
- dobre audio do bagażnika
- polerke lakieru
- kierownica od s2
- ringi na zegary
- wtryskiwacze 0.216
- jakieś 10s do setki
Tyle, za chipa się wezne jak będzie robić 14-15s do setki.
Foty, narazie takie sobie i auto brudne, ale za jakiś czas będą lepsze ( w sumie nic nie widać)
Przedstawiam moją Audiane, narazie wygląda jak wygląda, ale mi się podoba, jest już klasykiem jakich nie robią. Ma 17 lat nic nie trzeszczy, nie piszczy, jest po prostu niezniszczalne, precyzyjne, konkretne, nie oddam jej nawet za 15tyś. bo była jednym z moich marzeń.
Troche już w niej zrobiłem, ale jeszcze troche zostało, pozostało do zrobienia licznik, żeby kręcił km, dmuchawa raz działa raz nie działa, właśnie co to może być?, tarcze z przodu, no i mam powietrze w przewodach paliwowych, z tego względu troche słabiej się zbiera. Obecnie robi jakieś 17s do setki, więc brakuje mu mocy.
Jest to rocznik 93 listopad, wnętrze po liftingu, 100% bezwypadek trudno taką znaleść, szyba przednia oryginał 93, maska, chyba widać, że podniszczona.
Wyposażenie:
-klima manualna
-4 el.szyby
-el lusterka
-podgrzewane lusterka, spryskiwacze
-centralny z pilota
-abs
-wspomaganie
-radio 4 głosniki,
-4 tarcze, chyba nie wszystkie tdi miały, jak widziałem
- drewno, nie fabryczne ale całkiem fanie wygląda
Narazie co zrobiłem, doporawadzam do stanu bdb, czyli wymienione wachacze(wczesniej były pospawane ze sworzeniami, pomysł wcześniejszego własciciela), sworzenie, ręczny zrobiony, filtry wymienione.
Planuje:
- dodatkowe ori zegary na desce( już kupione)
-zegar turbo ( już kupiony)
- chip
- alu bbs rs, oz futura, kesin kt 1, kt 5, albo inne kultowe
- gleba 40mm
- dobre audio do bagażnika
- polerke lakieru
- kierownica od s2
- ringi na zegary
- wtryskiwacze 0.216
- jakieś 10s do setki
Tyle, za chipa się wezne jak będzie robić 14-15s do setki.
Foty, narazie takie sobie i auto brudne, ale za jakiś czas będą lepsze ( w sumie nic nie widać)
Ostatnio zmieniony 28 gru 2010, 16:02 przez karolb123, łącznie zmieniany 5 razy.
- Rafik30023
- Forum Audi 80
- Posty: 92
- Rejestracja: 12 paź 2009, 00:33
- Lokalizacja: Warszawa / Siedlce
- Kontakt:
spokojnie nie ma tego złego itp Jak wstawisz już turbo timer'a to pochawal efektami bo mnie ostatnio ciekawi ten wątek. Co do autka to moje wygląda prawie tak samo, więc bardzo mi się podoba :lol: A to powietrze w przewodach to same przewody od baku zobacz jak i opaski na przewodach i uszczelka pod podgrzewaczem paliwa <ok>
nie narzekaj, nie jest tak źle :mrgreen:karolb123 pisze:No tobie ostatnio się pochwaliłem, że bezawaryjna a na drugi dzień dmuchawa padła.
też tak mówiłem, szczególnie tym oringiem pod podgrzewaczem bym się zajął na początku, bo to ustrojstwo lubi łapać lewe powietrze :evil:BorysTDI pisze:A to powietrze w przewodach to same przewody od baku zobacz jak i opaski na przewodach i uszczelka pod podgrzewaczem paliwa
Dzisiaj robiłem moją zwłoke, zrobiłem, że nie bierze powietrza w filtrze paliwa, powymieniałem przewody od turbo, a ta zwłoka dalej przyspiesza jakby miała 1.3 diesel. Auto nadal ogarnia 17s do setki może nawet 18s. Chyba zawór n75, jade w pon do fachowców w tej dziedzinie, zobaczymy co powiedzą.
A jak wy myślicie co może być, auto przyspiesza w okolicach 17-18s do setki max 165-170km/h, silnik chodzi bardzo ładnie, równo, idealnie jak na 1.9 tdi, wywalony kat, słychać turbo, auto ciągnie nawet nawet od 1800-2800 ale to nie jest takie ostre, tylko troche lepiej, niż przy 3000-4000rpm. Obstawiam na n75, albo przepływke, a Wy co sądzicie?
A jak wy myślicie co może być, auto przyspiesza w okolicach 17-18s do setki max 165-170km/h, silnik chodzi bardzo ładnie, równo, idealnie jak na 1.9 tdi, wywalony kat, słychać turbo, auto ciągnie nawet nawet od 1800-2800 ale to nie jest takie ostre, tylko troche lepiej, niż przy 3000-4000rpm. Obstawiam na n75, albo przepływke, a Wy co sądzicie?
Mam podobny problem do Ciebie i czytałem sporo na ten temat i opcji jest kilka, sprawdzić turbo, przepływomierz, zawór N75 oraz, najgorsze - pompa wtryskowa, przy wyższych obrotach nie "wyrabia"... To tezy ogólne, jednak jeszcze nic nie sprawdzałem, raz że nie bardzo wiem gdzie w swoim dziurowatym mieście, a dwa brak czasu..
Widze, masz problem co ja. Już też sam nie wiem, wyciełem kata, wymieniłem sparciałe przewody, turbo nie ma żadnych przedmuchów, ładuje 0.8-0.9 bara na 3 biegu, nic auto nie kopci, ciągnie do 170 i koniec, n75 sprawny, i wszystko inne też wygląda na sprawne, pompa wtryskowa nie cieknie, filtry powymieniane, co to może być? Pod kompa jak podłacze to na Boschu coś sensownego się dowiem? logi dynamiczne na boschu jakieś zrobie?funnyboy88 pisze:levis1991, a co myślisz o pozostałych tezach, tj przepływomierz i pompa ? Ja swojego jeszcze hamowałem i wyszło mi 77 KM...
karolb123, Też wyrzuciłem kata, jestem w trakcie wymiany przewodów podciśnieniowych do zaworu n75, mimo braku kata auto również mi nie kopci, tzn dymi lekko na zimnym silniku, ale wiadomo, diesel, musi swoje puścić, teoretycznie pompę też mam suchą, filtry też mam zmienione, co do podłączenia kompem nie wiem, ale jak kupię kabel to się dowiem. Cholera wie w czym leży problem, ale "pocieszający" jest fakt, że nie jestem sam z takim problemem... zostało sprawdzić przepływomierz i wydajność pompy... skoro Ty mówisz że turbo pompuje niecałego bara, czyli tak jak powinno być, a u mnie problem jest ten sam, to nie mam już co z turbiną kombinować.