Ile tam tych "klaczy" jest to nie wiem, jeszcze nie było hamowane. Ogólnie zbiera się przyjemnie.
Tak na marginesie: kiedyś wyszedł spod ręki właściciela tej B2 silnik 7A na dłubniętej głowicy również w budzie b2 w ośce, który szedł łeb w łeb ze zdrowym S4 C4 <ok> :mrgreen:
panowie bez przesady z ta moca, stawiam ze troche wiecej niz seria ma. Narazie zrobilem niecaly tysiac kilometrow po kapitalnym remoncie. Musze zalozyc jeszcze chlodnice oleju i wybrac sie na hamownie <ok>
nadszedł czas na kolejne zmiany, 3kkm po remoncie motoru zaczely niedomagac hamulce i zawieszenie
na poczatek wszystkie seryjne tuleje zostały zastapione poliuretanami,kołyski opspawane i zakonserwowane
po ustawieniu geometrii bajka :mrgreen: jesli chodzi o prowadzenie auta
Kolejny etap to hamulce, jako ze przod od dawna jest dwu tloczkowy
to pora na tyl,zaciski z S4/S6 girling 43 do tego tarcze 270/22mm
Teraz na suchym moza bez problemu nawijac sie na recznym, jeszcze tylko czekam na nowe linki z aso, bo te ciezko chodza ...