Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

..::Competition quattro by ezu::.. Napisy końcowe

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 07 lis 2010, 15:24

Słonik, niby racja z tym TFSI, ale np. Mitsubishi z technologia GDI,
pierwszy bezpośredni wtrysk paliwa. Latałem taką Carismą z 98 roku, przelot
2XX.XXX, ganiała świetnie jak na te 125 PS. Mniejsza z tym i tak 1.8 teee rządzi.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 07 lis 2010, 16:03

Z tym odkładaniem się syfu w kanałach dolotowych to w sumie niewielki problem. Ale to są nowe silniki i raz że generuja duża moc to mało palą. I są łatwe w programowaniu znaczy podatne na podnoszenie mocy :mrgreen:
pozdro

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 07 lis 2010, 17:04

było zdjąć graty które założyłeś i sprzedać ją jako seryjną compi i tyle pewnie by się ktoś skusił

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 07 lis 2010, 18:46

wujo1, ale on tak naprawde nie chcial jej sprzedac ;p to znaczy ja nie chcialem zeby sprzedal, ale on pewnie tez :mrgreen:
dobra suma-sumaru (Ezumaru ;p) wciaz na spotach bedzie jeszcze piekna compi, a nie jakis nowy uzytek w Q, ciesze sie nie zmiernie tym bardziej ze wiem nad czym sie zastanawia kolega wybierajac silnik pod swap, moge zdradzic ze cos z lat produkcji wersji cabrio ;p

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 07 lis 2010, 18:58

ADR :mrgreen:

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 07 lis 2010, 19:48

Słonik większy ból jest w FSI niż w T :-P ale warto byłoby sie rozejrzeć za jakimś TFSI i pójść nową drogą czego Ci życzę :-)

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 07 lis 2010, 20:41

FranoF1, tylko może być problem z wiązką tam idzie już szyna CAN.
Sama dostępność i ceny są przystępne. Jak to reaguje na wirusy? Ktoś jakieś
wykresy widział?

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 07 lis 2010, 20:51

gornik pisze:tylko może być problem z wiązką tam idzie już szyna CAN.
A jaki jest problem z szyną Can :?:

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 07 lis 2010, 20:53

FranoF1 pisze:
gornik pisze:tylko może być problem z wiązką tam idzie już szyna CAN.
A jaki jest problem z szyną Can :?:
Ciężej podłączyć, żeby to wszystko latało? Tak mi się wydaje z punktu
teoretycznego. Później wszystko się na niej opiera...

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 07 lis 2010, 20:57

Znając życie, wszystko zależy od tjunera ;-) Niema rzeczy niemożliwych, u siebie też miałem całą mase błędów z szyny can, po wizycie u magika, wszystko zaczęło banglać.

pozdr i sorrki za spam.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 07 lis 2010, 23:23

FranoF1 pisze:
gornik pisze:tylko może być problem z wiązką tam idzie już szyna CAN.
A jaki jest problem z szyną Can :?:
To akurat nie problem moje TDI ma pełen CAN i jakoś nigdy niestanowiło to problemu u słonika też jest pełen CAN wiec <lol> A wsadzając 2.0 tfsi czy tsi znacz 2.0 turbo z nowego A4 mamy 200ps i 4 cylindry czyli mamy moc zachowujemy rozkład masy (czyli urok COMPI)
rozwojowy silnik <rotfl>
Jak dla mnieto jedyna słuszna droga na swapa no i oczywiscie pionierski projekt A EZU ma naprawde ładne Compi moim zdaniem warte takiego silnik :mrgreen:
pozdro

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 07 lis 2010, 23:55

chmiel25, widziałem szyny z Audi B6/B7... bez porównania z B8.
Chłopaki rozbierali na lakierni do zera, więc co nieco widziałem... tylko ja
nie jestem w tym specem, więc może laik tak źle to odebrał :mrgreen:

Awatar użytkownika
Ezumaru
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 760
Rejestracja: 30 mar 2007, 22:39
Lokalizacja: Silesia

Post autor: Ezumaru » 08 lis 2010, 08:21

chmiel25, pomysł może i fajny, ale nie na dzisiejsze realnia dla mnie. Skończy się pewnie na 1.8T, w najlepszym wypadku na 2.2T <lol>

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 08 lis 2010, 18:32

Górnik te szyny wcale nie są tak skomplikowane a można wsadzić pierwsze 2.0 t od a4 b7 bodajże.
Ezumaru pisze:chmiel25, pomysł może i fajny, ale nie na dzisiejsze realnia dla mnie. Skończy się pewnie na 1.8T, w najlepszym wypadku na 2.2T <lol>
2.2 20vt wcale nie jest dobrym pomysłem bo silnik bardzo drogi w utrzymaniu i bardzo problematyczny i uważam że powinienes sobie odpuścić bo tanie wyjdzie cie 2.0 tfsi czy inne ustrojstwo. A 1.8 te tyż fajne :mrgreen: .

Koszt doprowadzenia 2.2 20vt (aan.aby czy innych to koszt zakupu 2.0 T ;-)
Dlatego uważam że to rozsądna droga po za tym r5 2.2 t jest cieżki i długi co zmusi cię do zmiany przedniego zawieszenia. i auto bedzie ci wyjeżdżać przodem.

pozdro

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 08 lis 2010, 19:22

Wszystko sie da jak sie chce, serducho od RS4 B7 da sie wlozyc do URki to tym bardziej TFSI do Compi <lol>
Ezu wiesz co chcesz i znasz dobra droge to sie nie martwie bo bedzie dobrze <ok>

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl