..::Competition quattro by ezu::.. Napisy końcowe
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
wujo1, ale on tak naprawde nie chcial jej sprzedac ;p to znaczy ja nie chcialem zeby sprzedal, ale on pewnie tez :mrgreen:
dobra suma-sumaru (Ezumaru ;p) wciaz na spotach bedzie jeszcze piekna compi, a nie jakis nowy uzytek w Q, ciesze sie nie zmiernie tym bardziej ze wiem nad czym sie zastanawia kolega wybierajac silnik pod swap, moge zdradzic ze cos z lat produkcji wersji cabrio ;p
dobra suma-sumaru (Ezumaru ;p) wciaz na spotach bedzie jeszcze piekna compi, a nie jakis nowy uzytek w Q, ciesze sie nie zmiernie tym bardziej ze wiem nad czym sie zastanawia kolega wybierajac silnik pod swap, moge zdradzic ze cos z lat produkcji wersji cabrio ;p
To akurat nie problem moje TDI ma pełen CAN i jakoś nigdy niestanowiło to problemu u słonika też jest pełen CAN wiec <lol> A wsadzając 2.0 tfsi czy tsi znacz 2.0 turbo z nowego A4 mamy 200ps i 4 cylindry czyli mamy moc zachowujemy rozkład masy (czyli urok COMPI)FranoF1 pisze:A jaki jest problem z szyną Can :?:gornik pisze:tylko może być problem z wiązką tam idzie już szyna CAN.
rozwojowy silnik <rotfl>
Jak dla mnieto jedyna słuszna droga na swapa no i oczywiscie pionierski projekt A EZU ma naprawde ładne Compi moim zdaniem warte takiego silnik :mrgreen:
pozdro
Górnik te szyny wcale nie są tak skomplikowane a można wsadzić pierwsze 2.0 t od a4 b7 bodajże.
Koszt doprowadzenia 2.2 20vt (aan.aby czy innych to koszt zakupu 2.0 T
Dlatego uważam że to rozsądna droga po za tym r5 2.2 t jest cieżki i długi co zmusi cię do zmiany przedniego zawieszenia. i auto bedzie ci wyjeżdżać przodem.
pozdro
2.2 20vt wcale nie jest dobrym pomysłem bo silnik bardzo drogi w utrzymaniu i bardzo problematyczny i uważam że powinienes sobie odpuścić bo tanie wyjdzie cie 2.0 tfsi czy inne ustrojstwo. A 1.8 te tyż fajne :mrgreen: .Ezumaru pisze:chmiel25, pomysł może i fajny, ale nie na dzisiejsze realnia dla mnie. Skończy się pewnie na 1.8T, w najlepszym wypadku na 2.2T <lol>
Koszt doprowadzenia 2.2 20vt (aan.aby czy innych to koszt zakupu 2.0 T
Dlatego uważam że to rozsądna droga po za tym r5 2.2 t jest cieżki i długi co zmusi cię do zmiany przedniego zawieszenia. i auto bedzie ci wyjeżdżać przodem.
pozdro