[Lublin, 80 B2] Piekielny
[Lublin, 80 B2] Piekielny
Jak wszyscy piszą o swoich lalka to i ja coś napisze.
Będzie długo..............
Moja przygoda z Audi zaczeła sie w 2005 roku. Mając do dyspozycji 1500 zł na zakup samochodu, zaczołem poszukiwania. Samochód miałbyć nie drogi w utrzymaniu z małym silnikiem i z lpg. Za tą kaske mogłem kupic co najwyzej malucha duzego fiata lub poloneza.
Maluch odrazu odpadał gdyz jestem dość sporych rozmiarów i przy pierwszej jezdzie maluchem miałem problem z redukcją z 1 biegu na 2 kto mnie widział ten wie. 8-)
Duzy fiat i polonez jeden grzyb, ale trafiła mi sie okazja tzn tak mi sie wydawało. Kumpel do mnie zadzwonił ze jest do kupienia Audi 80 b2 z silnikiem 1.6 z lpg cena 800 zł, miał być do malowania i tylna klapa do wymiany. Obejrzelismy z kazdej strony wleżliśmy w kanał dziur nie ma bierzemy. Brejdak wsiadł w samochód i ogień to jego pracy zostawimy go bo trzeba pozałatwiać przerejestrowanie. Ogólnie na 1 rzut oka wszystko spoko 5 kolorowe nadwozie, przednie błotniki do malowania nadkola tył widać robione troche spraja i bedzie git. Ale w czesie drogi do brejdaka pracy okazało sie ze jakos dziwnie zachwuje sie ten samochód dziwnie skreca i hamuje.
I sie zaczeło...............
Teraz spokojnie moge powiedzieć ze sie naciołem ze za tą kase co w niego wsadziłem przez 3 miesiace spokojnie kupił bym b3. No ale to wyszło dopiero jak zaczeliśmy go doprowadzać do ładu. Panie i Panowie, naprawde w zyciu nie widziałem jak tak można oszczedzac na samochodzie. Do wymiany nadawały sie końcówki drążków szczeki bębny klocki i tarcze lampy przód i tył ( przód lampa pordzewiała jedna na odbłyśniku druga szkło pęknięte z tyłu tez popękane) instalacja elektryczna cieta w połowie samochodu i na chama zarobiona. Amortyzatory i sprzezyny tapicerka do wyj..... fotele i tylna kanapa. Sciana grodziowa z przodu przy podnoszeniu np do zmiany koła sie rozłazi na spawach 99% była wspawywana inna. Bity był napewno w przód jeszcze widac do teraz pod przenią lampą. i pod dywanami. Łaty wstawiane w podłodze spawarką wiec blacha przepalona, dyskoteka w kontrolkach. Kontrolka od ciśnienia sie nie zapalała czujnik. No i stardard swiece płyny przewody do wymiany. Silnik uszczelki do wymiany pompa wody szczkotki w alternatorze. Nie palil na benzynie tylko na gazie. przegoby do wymiany klekotaly, sanki lub jak kto woli wózek przegnity. 4 kluczyki do kazdego zamka inny regulacja lusterek połamana grill przedni i te dokładeczki sam sobie dorabiałem, rdza pod listwami hromowanymi na drzwiach. Juz ich nie ma połatane dziury i poszpachlowane zamalowane. W sumie koszt całej naprawy zeby to jezdziło skrecało i hamowało nie licze już 3 miesiecy po 10 godzi na placu pod chmurką w tem 30 C na słońcu czasu i nie tylko mojego, to raptem 3000 zł
Tak wygladał jak go podmalowałem srebrzanką. Fotka słabej jakości nie miałem wtedy jeszcze cyfrówki i fota z kliszy niedawno robiona już z cyfrówki.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ffc ... 81412.html
pół roku później
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4a3 ... 8e43d.html
Tuning optyczny zakładanie zderzaków od b2 coupe. Szukałem ich rok czasu. Efekt. 8-)
Ściagnięte zderzaki
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/969 ... cda0a.html
przymiarka
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a5a ... a7fd8.html
Następny tuning, malujemy żeby jeszcze lepiej wygladał
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/196 ... 60d1a.html
Efekt prawie końcowy
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/764 ... 1a35d.html
Stawiamy Piekielnego na alufelgach. Orginalnych
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/80a ... ad6f3.html
Przednia maska w czerni
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bea ... fc8a0.html
Nakładka na tylną klape
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be7 ... b8b0e.html
Nakładka zostala przemalowana na czarno.
Jak narazie jest jeszcze pare żeczy do zrobienia, rozrusznik i gaźnik, ale narazie musi zaczekać. Jestem w trakcie szukania C4 avanta 2.3 i takiego chce sobie zakupić.
Oczywiście nie chce sie pozbywać b2 jak dobrze pójdzie to chce go zacząć remontować i doprowadzić do stanu orginalnego tak jak wyjechał z fabryki 27 lat temu. :lol:
Czasami ma swoje grymasy nie chce odpalić itd. Ale jeszcze mnie nie zawiódł nie rozkraczył sie na szosie.
P.s Dlaczego piekielny ?
Rok temu z przewodów wn przeskoczyła iskra na sparciałem przewody paliwowe, i sie troche przysmarzył, przewody kopułka filtr paliwa.
Miał już nawet skuche ten mój dzidzius nie z mojej winy. Lamborgini mi w dupe wjechało w zimie jak odsierzało uliczke osiedlową. Do wymiany tylna klapa lampa tylni pas do klepania i błotnik prawa strona.
I to już wszystko. 8-)
Będzie długo..............
Moja przygoda z Audi zaczeła sie w 2005 roku. Mając do dyspozycji 1500 zł na zakup samochodu, zaczołem poszukiwania. Samochód miałbyć nie drogi w utrzymaniu z małym silnikiem i z lpg. Za tą kaske mogłem kupic co najwyzej malucha duzego fiata lub poloneza.
Maluch odrazu odpadał gdyz jestem dość sporych rozmiarów i przy pierwszej jezdzie maluchem miałem problem z redukcją z 1 biegu na 2 kto mnie widział ten wie. 8-)
Duzy fiat i polonez jeden grzyb, ale trafiła mi sie okazja tzn tak mi sie wydawało. Kumpel do mnie zadzwonił ze jest do kupienia Audi 80 b2 z silnikiem 1.6 z lpg cena 800 zł, miał być do malowania i tylna klapa do wymiany. Obejrzelismy z kazdej strony wleżliśmy w kanał dziur nie ma bierzemy. Brejdak wsiadł w samochód i ogień to jego pracy zostawimy go bo trzeba pozałatwiać przerejestrowanie. Ogólnie na 1 rzut oka wszystko spoko 5 kolorowe nadwozie, przednie błotniki do malowania nadkola tył widać robione troche spraja i bedzie git. Ale w czesie drogi do brejdaka pracy okazało sie ze jakos dziwnie zachwuje sie ten samochód dziwnie skreca i hamuje.
I sie zaczeło...............
Teraz spokojnie moge powiedzieć ze sie naciołem ze za tą kase co w niego wsadziłem przez 3 miesiace spokojnie kupił bym b3. No ale to wyszło dopiero jak zaczeliśmy go doprowadzać do ładu. Panie i Panowie, naprawde w zyciu nie widziałem jak tak można oszczedzac na samochodzie. Do wymiany nadawały sie końcówki drążków szczeki bębny klocki i tarcze lampy przód i tył ( przód lampa pordzewiała jedna na odbłyśniku druga szkło pęknięte z tyłu tez popękane) instalacja elektryczna cieta w połowie samochodu i na chama zarobiona. Amortyzatory i sprzezyny tapicerka do wyj..... fotele i tylna kanapa. Sciana grodziowa z przodu przy podnoszeniu np do zmiany koła sie rozłazi na spawach 99% była wspawywana inna. Bity był napewno w przód jeszcze widac do teraz pod przenią lampą. i pod dywanami. Łaty wstawiane w podłodze spawarką wiec blacha przepalona, dyskoteka w kontrolkach. Kontrolka od ciśnienia sie nie zapalała czujnik. No i stardard swiece płyny przewody do wymiany. Silnik uszczelki do wymiany pompa wody szczkotki w alternatorze. Nie palil na benzynie tylko na gazie. przegoby do wymiany klekotaly, sanki lub jak kto woli wózek przegnity. 4 kluczyki do kazdego zamka inny regulacja lusterek połamana grill przedni i te dokładeczki sam sobie dorabiałem, rdza pod listwami hromowanymi na drzwiach. Juz ich nie ma połatane dziury i poszpachlowane zamalowane. W sumie koszt całej naprawy zeby to jezdziło skrecało i hamowało nie licze już 3 miesiecy po 10 godzi na placu pod chmurką w tem 30 C na słońcu czasu i nie tylko mojego, to raptem 3000 zł
Tak wygladał jak go podmalowałem srebrzanką. Fotka słabej jakości nie miałem wtedy jeszcze cyfrówki i fota z kliszy niedawno robiona już z cyfrówki.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ffc ... 81412.html
pół roku później
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4a3 ... 8e43d.html
Tuning optyczny zakładanie zderzaków od b2 coupe. Szukałem ich rok czasu. Efekt. 8-)
Ściagnięte zderzaki
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/969 ... cda0a.html
przymiarka
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a5a ... a7fd8.html
Następny tuning, malujemy żeby jeszcze lepiej wygladał
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/196 ... 60d1a.html
Efekt prawie końcowy
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/764 ... 1a35d.html
Stawiamy Piekielnego na alufelgach. Orginalnych
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/80a ... ad6f3.html
Przednia maska w czerni
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bea ... fc8a0.html
Nakładka na tylną klape
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be7 ... b8b0e.html
Nakładka zostala przemalowana na czarno.
Jak narazie jest jeszcze pare żeczy do zrobienia, rozrusznik i gaźnik, ale narazie musi zaczekać. Jestem w trakcie szukania C4 avanta 2.3 i takiego chce sobie zakupić.
Oczywiście nie chce sie pozbywać b2 jak dobrze pójdzie to chce go zacząć remontować i doprowadzić do stanu orginalnego tak jak wyjechał z fabryki 27 lat temu. :lol:
Czasami ma swoje grymasy nie chce odpalić itd. Ale jeszcze mnie nie zawiódł nie rozkraczył sie na szosie.
P.s Dlaczego piekielny ?
Rok temu z przewodów wn przeskoczyła iskra na sparciałem przewody paliwowe, i sie troche przysmarzył, przewody kopułka filtr paliwa.
Miał już nawet skuche ten mój dzidzius nie z mojej winy. Lamborgini mi w dupe wjechało w zimie jak odsierzało uliczke osiedlową. Do wymiany tylna klapa lampa tylni pas do klepania i błotnik prawa strona.
I to już wszystko. 8-)
Ostatnio zmieniony 20 lip 2007, 22:49 przez PONURY, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 560
- Rejestracja: 07 lut 2007, 14:50
- Imię: Jacek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
PONURY twoja lalka jest the best pomimo ze jak to napisałes "ze ma swoje grymasy"
przeszla fajne przeobrazenie od momentu jak ja kupiles na lepsze oczywiscie!!!!! zwraca uwage i jest jedyna taka w Lublinie - mozna cie poznac!!!!!!!!!!!
zrobiles kawal dobrej roboty - dbaj o nią - powinna byc (jest) wyjaktowa, a rozgladaj sie za wymarzonaC4 ka!!!!!
respect fot you
przeszla fajne przeobrazenie od momentu jak ja kupiles na lepsze oczywiscie!!!!! zwraca uwage i jest jedyna taka w Lublinie - mozna cie poznac!!!!!!!!!!!
zrobiles kawal dobrej roboty - dbaj o nią - powinna byc (jest) wyjaktowa, a rozgladaj sie za wymarzonaC4 ka!!!!!
respect fot you