Audi B4 1.9 "mTDi" pompa made by Vision :)
Audi B4 1.9 "mTDi" pompa made by Vision :)
[center]WITAM SERDECZNIE[/center]
Moja przygoda z Audi zaczęła się 15 czerwca i wtedy stałem się szczęśliwym posiadaczem modelu Audi 80 B4 1.9TD,na początku samochód nie sprawiał żadnych problemów,miałem zaszczyt nawet wozić nią Pana Młodego na Weselu,po pewnym czasie zaczęły dziać się małe kłopoty okazało się że do wymiany są amortyzatory z tyłu,turbina i w między czasie uszkodziłem tył Audi (nie zauważyłem drzewa podczas cofania i się porobiło ) odebrałem samochód od mechanika i na drugi dzień jak na złość urwało klin na wale a co za tym idzie pękła głowica w kilku miejscach,skrzywiło zawory itd. i od 10 września Audi stoi unieruchomione,nie zraziłem się do niej i planuje doprowadzić samochód do jak najlepszego stanu
Dane :
1992r.
80 B4 1.9TDi 1Z (osprzęt + skrzynia AAZ)
przebieg samochodu nieznanu obecnego silnika 1Z 250tys.km
Kolor Czarny
Skórzana Tapicerka
Wspomaganie Kierownicy
Felgi Aluminiowe 225/45/16
Radio CD
Plany :
Gleba ok.30 przód i tył
Skórzane Boczki Drzwiowe (montaż)
El.Szyby Przód (leżą w garażu i czekają na montaż)
El.Lusterka (leżą w garażu i czekają na montaż)
Aerograf na klapce od wlewu paliwa
małe Car-Audi (część już skompletowana)
w przyszłości może elektryka szyb z tyłu
jest wiele jeszcze innych pomysłów to są te które są do zrealizowania w pierwszym etapie
a tu Audi przed weselem
małe bum
a teraz troche gratów
Skóra
Silnik
Wymiana "Serca"
7.04.2011 Wnętrze w skórze
12.04.2011 Felgi założone
A od tego się zaraziłem do Audi 80 B4 (samochód znajomego(mój wzór do naśladowania)
Moja przygoda z Audi zaczęła się 15 czerwca i wtedy stałem się szczęśliwym posiadaczem modelu Audi 80 B4 1.9TD,na początku samochód nie sprawiał żadnych problemów,miałem zaszczyt nawet wozić nią Pana Młodego na Weselu,po pewnym czasie zaczęły dziać się małe kłopoty okazało się że do wymiany są amortyzatory z tyłu,turbina i w między czasie uszkodziłem tył Audi (nie zauważyłem drzewa podczas cofania i się porobiło ) odebrałem samochód od mechanika i na drugi dzień jak na złość urwało klin na wale a co za tym idzie pękła głowica w kilku miejscach,skrzywiło zawory itd. i od 10 września Audi stoi unieruchomione,nie zraziłem się do niej i planuje doprowadzić samochód do jak najlepszego stanu
Dane :
1992r.
80 B4 1.9TDi 1Z (osprzęt + skrzynia AAZ)
przebieg samochodu nieznanu obecnego silnika 1Z 250tys.km
Kolor Czarny
Skórzana Tapicerka
Wspomaganie Kierownicy
Felgi Aluminiowe 225/45/16
Radio CD
Plany :
Gleba ok.30 przód i tył
Skórzane Boczki Drzwiowe (montaż)
El.Szyby Przód (leżą w garażu i czekają na montaż)
El.Lusterka (leżą w garażu i czekają na montaż)
Aerograf na klapce od wlewu paliwa
małe Car-Audi (część już skompletowana)
w przyszłości może elektryka szyb z tyłu
jest wiele jeszcze innych pomysłów to są te które są do zrealizowania w pierwszym etapie
a tu Audi przed weselem
małe bum
a teraz troche gratów
Skóra
Silnik
Wymiana "Serca"
7.04.2011 Wnętrze w skórze
12.04.2011 Felgi założone
A od tego się zaraziłem do Audi 80 B4 (samochód znajomego(mój wzór do naśladowania)
Ostatnio zmieniony 18 lis 2011, 22:53 przez qbaaa1989, łącznie zmieniany 28 razy.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
Jeszcze nie jeździ mam nadzieję że w tym roku jeszcze ją uruchomię,chociaż zimę chyba poświęcę na prace nad Audi bo mam sporo gratów do założenia (jakieś car-audio.el.szyby i lusterka i to co cieszy mnie najbardziej czyli czarna skóra ),kołpaki poszły do pieca a z takimi ją kupiłem,później założyłem inne ale też wywaliłem i jest na gołych stalówkach a mam Alu-Felgi (225/45/16) tylko nie założone są na razie bo raz idzie zima a dwa auto nie jeździ więc nie widzę potrzeby żeby teraz zakładać,w zimie felgi idą do malowania tylko zastanawiam się nad kolorem,jutro dodam zdjęcie felg
Witam,wkońcu nadszedł ten moment i wreszcie plany z Audi pójdą do przodu,dziś byłem po silnik (1.9TDi 1Z) i jeszcze w tym tygodniu ruszamy z wrzuceniem go do mojej Audi,mam nadzieje że nie będzie ogromnych komplikacji chociaż jestem na to przygotowany ale mam nadzieje że będzie dobrze,po wrzuceniu silnika Audi ląduje do mojego garażu gdzie zostanie zdemontowana stara tapicerka (welur) i wrzucona nowa w skórze wszystko postaram się udokumentować i uwiecznić na forum
p.s. jak mogę zmienić linki do zdjęć na miniaturki tak żeby było widać zdjęcia w miniaturce zamiast linków?
p.s. jak mogę zmienić linki do zdjęć na miniaturki tak żeby było widać zdjęcia w miniaturce zamiast linków?
no to coś więcej 1.9TDi oznaczenie 1Z przebieg 160000tys. mil
wyciągnięty z Anglika
kupiłem od gościa który handluje częściami do Audi (głównie Angole) w dniu zakupu silnik był jeszcze w samochodzie,dość długo stał mimo to odpalił bez najmniejszych problemów,gadał też całkiem ładnie (mechanik który był ze mną po to stwierdził że warto kupić) więc mam nadzieje że troszke na nim pojeżdżea co do gościa który mi to sprzedał to nie polecam i odrazdzam,straszny płaczek,kombinator,i nie jest słowny w tym co mówi
prace ruszyły pełną parą,silnik już wrzucony do auta,teraz podłączanie wszystkiego i wymiana tego co potrzeba czyli poduszki silnika i rozrząd,
kilka fotek (słaba jakość ale na lepsze czasu nie było
mam takie pytanie ile mogą kosztować nowe poduszki pod silnik + rozrząd (pasek+napinacz) i jakim olejem zalać silnik?
kilka fotek (słaba jakość ale na lepsze czasu nie było
mam takie pytanie ile mogą kosztować nowe poduszki pod silnik + rozrząd (pasek+napinacz) i jakim olejem zalać silnik?
Witam silnik do Audiczki już wsadzony,skrzynia i osprzęt (pompa) zostały z AAZ,zostało tylko zakupić kilka części tzn.rozrząd,poduszki silnika,świece i wtryski i teraz mam pytanie do was po poskładaniu tego wszystkiego pozostaje dostrojenie pompy itp. i co zrobić z pompą (zostaje orginalna bez przeróbek) żeby wyciągnąć z tego silnika choć odrobine mocy nie mówię żeby to było jakieś 90-100 KM bo obawiam się że będzie słabszy niż oryginalny 75 konny AAZ,czy zmiana PINa w pompie może w czymś pomóc?
męka z wsadzeniem i podłączeniem silnika już za mną,silnik gada nawet ciszej pracuje niż AAZ,pali na dotyk tylko coś taki jak by bardziej zmulony niż AAZ,kombinujemy z dawką paliwa,mały problem bo w wężyku do pompy wtryskowej leci paliwo z bąbelkami powietrza,zamówiliśmy BOST PIN-a no i może on coś pomoże,a co do samego przełożenia no to troche komplikacji było,cały czas coś nie pasowało,cały czas czegoś brakowało no ale temat przełożenia chyba ogarnęliśmy teraz pozostało ogarnąć temat dostrojenia wszystkiego