Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B2 ABZ] b2 quattro v8 - filmik st.6

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
sokolnh
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 15 lis 2010, 19:16
Lokalizacja: Kraków

[B2 ABZ] b2 quattro v8 - filmik st.6

Post autor: sokolnh » 25 gru 2010, 17:29

witam,

chciałem Wam przedstawić mój projekt,

jest to Audi 80 B2 quattro z 1985r.
auto seryjnie występowało z silnikiem 1.8 DZ 112 KM
i nawet całkiem fajnie jeździło

Obrazek

wszystko pewnie zostałoby jak oryginał, gdyby nie kolega, który namówił mnie na przejechanie się na tor w Wyrazowie tak sobie pojeździć w sprincie i od tego się zaczęło :)
wyszło tyle "niedoróbek" podczas jazdy po torze, więc postanowiłem coś z tym zrobić
zaczęło się od wywalenia wnętrza i wspawania klatki bezpieczeństwa

Obrazek

Obrazek

- zamówiłem też nowe zawieszenie kit weitec'a -35 mm ( obecnie wiem że jest za miękki )
- zamontowane zostały też dzielone kolumny Mc z Audi B4
- dwa kubełki i pasy szelkowe
- kierownica momo na nowo obszyta w perforowaną skórę

Obrazek

takim samochodem wybrałem się na tor Kielce -> Puchar Jesieni
prowadzenie i moc : dramat ;)
zabawa fajna, ale czułem że muszę coś z tym zrobić

miał być wsadzany silnik 1.8T ze wględu na to żeby wszedł bez problemu, plusem była też jego waga, ale w końcu wybór padł na 4.2 V8 ABZ z Audi A8
silnik kupiony, trzeba zacząć go wsadzać
ale koła zamachowego od manuala ani widu ani słychu, tzn. były ale za chore pieniądze
szukałem i szukałem, aż w końcu po 3msc znalazłem
miałem już praktycznie wszystko, więc można było aplikować silniczek ;)
swapem + odpaleniem zajeli się chłopaki z quattro-Service'u

pierwsze przymiarki:
Obrazek

Obrazek

kołyska ze sztywnymi tulejami + wzmocnienie jej
Obrazek

z racji małej ilości miejsca z przodu i chęci zostawienia chłodnicy w oryginalnym miejscu musiałem kupić dwa cienkie wiatraki
Obrazek

silnik i skrzynia z Audi B3 2.3 już złożone:

Obrazek

Artur z QS zrobił też wydech
Obrazek

przymiarka chłodnicy, miejsca za dużo nie ma:

Obrazek

dla poprawy prowadzenie się auta został zamontowany dyfer z B3 + torsen z Audi V8, czyli auto ma dwa torseny

Obrazek

silnik ożył :D
Audi B2 4.2 V8 start

w między czasie doszły też poliuretanowe gumki w zawieszenie

kolejne odpalenie + marchewy ;)
Audi B2 4,2 V8 by quattro-service

Audi zostało poskładane do kupy i obecnie wygląda mniej więcej tak:
Obrazek

Obrazek

a jeździ tak:
Audi B2 4.2 V8 quattro
Audi 80 B2 4.2 V8 acceleration 40 - 150 km/h


oczywiście jak przy takich projektach zawsze jest coś do roboty, więc obecnie zbieram graty i działam dalej ;)

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 14 lis 2011, 11:51 przez sokolnh, łącznie zmieniany 8 razy.

Awatar użytkownika
Metal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1031
Rejestracja: 17 lip 2007, 00:03
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Metal » 25 gru 2010, 17:37

Obydwa autka piękne :-) z silnikiem 4,2 to będzie wymiatało :mrgreen:

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 25 gru 2010, 21:37

widziałem temacik na A4 klubie , bardzo fajnie się zapowiada <ok> trzymam kciuki, nie szkoda już takiej B2 na upalanie ?? bo już ciężko zdobyć a jak jest to już duże pieniądze

no name
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1561
Rejestracja: 22 mar 2009, 12:18
Lokalizacja: Toruń

Post autor: no name » 25 gru 2010, 22:36

piekne autka tylko po zazdroscic :mrgreen:

Awatar użytkownika
sokolnh
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 15 lis 2010, 19:16
Lokalizacja: Kraków

Post autor: sokolnh » 25 gru 2010, 22:36

wujo1 pisze: nie szkoda już takiej B2 na upalanie ??
nie wiem co rozumiesz pod pojęciem upalanie ?

bo ja o nim raczej nic nie mówiłem, a to że wrzuciłem nowe zawieszenie, hamulce, silnik nie od razu musi odnosić się do upalania, samochód służy do jeżdżenia i dawanie frajdy, a jak może to robić lepiej to czemu nie ?

czy klatka, kubły sugerują upalanie ? być może
ale to auto ma 25 lat, karoseria jest wypracowana i wymaga wzmocnienia, po za tym chce się czuć bezpiecznie, nie mając żadnych systemów czy poduszek bezpieczeństwa

nie mam zamiaru zamykać auta w garażu i czekać kilkanaście lat aż zdrożeję
bardziej zniszczeje stojąc niż jak je będę użytkował

auto oczywiście będzie wykorzystane do sportu bo jednak audi quattro do czegoś zobowiązuje :-)
ale będą to imprezy torowe + jakieś pojeżdzawki więc w jak najmniejszym stopniu szkodliwe dla samochodu

a do postawienia w garażu mam coupete, bo to ona bardziej się nadaje na klasyka, ale w niej też parę rzeczy usprawnię, wymienię i będę ją jeździć
bo przecież po to ją mam ;-)

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 25 gru 2010, 22:48

No Nooo zapowiada się bardzo ciekawie <bravo>

matii62
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 30 gru 2008, 00:39
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: matii62 » 25 gru 2010, 22:57

tą coupe to widziałem ostatnio na allegro <ok> a co do sedana w quattro to zapowiada się niezły potwór 8-)

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 25 gru 2010, 23:51

wiesz źle się wyraziłem z tym upalaniem , to że nowe serce heble itp wymienione to dobrze , ale każdy ma swoje zdanie mnie się za bardzo nie podoba klatka już w takim klasyku ale jak trzeba to trzeba jak będzie się miało koło 300 koni to wzmocnienia muszą być

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 25 gru 2010, 23:58

Oj wujo, wujo.

Kolega ma sprecyzowane zalożenia co do samochodów. Sedan idzie jako pogromca wszystkich niedzielnych kierowców w pseudo GTI z laminatami a Coupeta będzie robiona jako okaz powodujący zwiększoną produkcję śliny w jamie ustnej.
Dla mnie cele rozwoju są obrane jak najbardziej słuszne i mam nadzieję, że zostanie to doprowadzone do samego końca. Tych aut jest coraz mniej a robione ze smakiem powodują szybsze bicie serca. A na to się zapowiada, a nawet na palpitacje :mrgreen:

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 26 gru 2010, 00:00

trepek, ja też uważam że kolega idzie w słusznym kierunku ale wiesz ja zawsze muszę mieć jakieś ale :mrgreen:

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 26 gru 2010, 00:09

wujo1 pisze:trepek, ja też uważam że kolega idzie w słusznym kierunku ale wiesz ja zawsze muszę mieć jakieś ale :mrgreen:
Ale, jakie ale ? :-o takie żeby włożyć w auto kupie kasy, wstawić do garażu i sobie oglądać, śnieg spadnie garaż, deszcz garaż, a nie daj bóg gdzieś zarysuje to już się potne :oops: Chyba dziwny jestem <buu>

Nic wujo do Ciebie nie mam ale mówie tak ogólnie <piwo>

Żeby nie było spamu kolego szykujesz fajne auto które da na pewno dużooooo frajdy ;-)

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 26 gru 2010, 00:17

każdy inaczej patrzy na to jeden wybebeszy doszczętnie po to żeby jeździć na 1/4 drugi włoży jakiś porządny silnik itp żeby być pogromcom ulicznym a trzeci odrestauruje każdą malutką część samochodu i wyjeżdża nim tylko na spoty , mi np podoba się jak jest odrestaurowane a ma mocny silnik i np mi się nie widzi już klatka ale niestety żeby samochód się nie rozleciał to musi być buda porządnie wzmocniona nie ma wyjścia ... no chyba wyraziłem się jasno

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 26 gru 2010, 00:20

wujo1 pisze:każdy inaczej patrzy na to jeden wybebeszy doszczętnie po to żeby jeździć na 1/4 drugi włoży jakiś porządny silnik itp żeby być pogromcom ulicznym a trzeci odrestauruje każdą malutką część samochodu i wyjeżdża nim tylko na spoty , mi np podoba się jak jest odrestaurowane a ma mocny silnik i np mi się nie widzi już klatka ale niestety żeby samochód się nie rozleciał to musi być buda porządnie wzmocniona nie ma wyjścia takie jest moje zdanie i tyle
Zgadzam się z Toba w 100 procentach, pod warunkiem że przypadek odrestaurowania auta i wyjeżdzania nim tylko na zloty wiążę się z tym że jest to auto 2gie lub 3cie, a nie to którym smigasz na codzien np. do pracy, bo niektórzy tak robią, o to mi chodzi, zresztą nie ważne, każdy niech robi jak chce <lol>

Awatar użytkownika
zana
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 461
Rejestracja: 30 lis 2008, 21:44
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: zana » 26 gru 2010, 00:25

Kolego fajne audiczki widzę idziesz tym samym tropem co ja z Pawłem w naszych audiczkach. Jednak te b2-jki mają to coś w sobie czego inne autka nie mają ;-)

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 26 gru 2010, 08:16

No gratulacje kolego. Odpowiednio podchodzisz do tematu widzę. ;-) Mam nadzieję, że na jakimś zlocie zobaczę którąś z Twoich perełek. :-D

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl