Audi 80 B4 1,9 TDI Avant
Widzę kolejnego pozytywnie zakręconego maniaka! :mrgreen:
Ja swoją też byłem zachwycony od samego początku, identycznie jak Ty. Po ponad roku nie przeszło mi to ani troche :lol:
Audik z zewnątrz prezentuje się... średnio, ale od wiosny będę odwiedzał i śledził temat. Mam nadzieję, że zaskoczysz wszystkich <ok>
Ja swoją też byłem zachwycony od samego początku, identycznie jak Ty. Po ponad roku nie przeszło mi to ani troche :lol:
Audik z zewnątrz prezentuje się... średnio, ale od wiosny będę odwiedzał i śledził temat. Mam nadzieję, że zaskoczysz wszystkich <ok>
Byłem na diagnostyce dzisiaj i co się okazało:
-uszkodzony jest zawór EGR... można go wywalić
Poza tym, komputer twierdzi że pedał hamulca jest wciśnięty cały czas (a więc czujnik położenia pedału hamulca).
Oprócz tego po zmianie skrzyni na manual nikt nie poinformował o tym komputera... więc twierdził że w dalszym ciągu śmiga w automacie
Zostały usunięte błędy poduszki powietrznej, i ,,tego czegoś''
Owocne wagary
-uszkodzony jest zawór EGR... można go wywalić
Poza tym, komputer twierdzi że pedał hamulca jest wciśnięty cały czas (a więc czujnik położenia pedału hamulca).
Oprócz tego po zmianie skrzyni na manual nikt nie poinformował o tym komputera... więc twierdził że w dalszym ciągu śmiga w automacie
Zostały usunięte błędy poduszki powietrznej, i ,,tego czegoś''
Owocne wagary
Dlatego napisałem, że nie można tego traktować jak rozwiązanie problemu
Ale daje chwilowy efekt, kierownicę dobrze się trzyma... i co najwarzniejsze jak się znudzi to pod spodem jest nadal oryginalna S-Line
Więc wystarczy zdjąć pokrowiec i gdy przyjdą lepsze czasy obszyć
Póki co będę jeździł z takim Mnie się podoba Ale dobrze słyszeć konstruktywną krytykę, szczególnie w temacie w którym ktoś jest początkujący... więc jestem wdzięczny za wszystkie podpowiedzi
Ale daje chwilowy efekt, kierownicę dobrze się trzyma... i co najwarzniejsze jak się znudzi to pod spodem jest nadal oryginalna S-Line
Więc wystarczy zdjąć pokrowiec i gdy przyjdą lepsze czasy obszyć
Póki co będę jeździł z takim Mnie się podoba Ale dobrze słyszeć konstruktywną krytykę, szczególnie w temacie w którym ktoś jest początkujący... więc jestem wdzięczny za wszystkie podpowiedzi
Heh, a już myślałem, że zdejmowałeś oryginalną skórę. Osobiście dużo bardziej cenię sobie oryginalną, nawet mocno spolerowaną skórę- dla mnie wygląda to po prostu przepięknie <ok> . Ale się rozmarzyłem 8-) .Marek92 pisze:Ale daje chwilowy efekt, kierownicę dobrze się trzyma... i co najwarzniejsze jak się znudzi to pod spodem jest nadal oryginalna S-Line
Więc wystarczy zdjąć pokrowiec i gdy przyjdą lepsze czasy obszyć
Wymieniłem filtr powietrza, wlałem nieco STP do czyszczenia wtryskiwaczy i co najważniejsze...
Zamontowałem dziś z kolegą PRZYCISK MOCY...
Czyli opornik 390 Ohm na pompie wtryskowej...
Auto nie dymi, nie robi zasłony dymnej, śmiga fajnie a wszystko za jednym wciśnięciem guzika
Jak się to przekłada na liczby:
Przyśpieszenie kiedyś:
18s do 100km/h sam diabeł nie zejdzie niżej... jechaliśmy we dwóch w dobrych warunkach
140km/h osiągalne ale musiał się spocić... 160 z trudem ale jak ktoś był cierpliwy to osiągnął...
Po wciśnięciu przełącznika
14s do 100km/h i spokojnie mogę urwać więcej, nawierzchnia śliska a jechaliśmy we trzech
140km/h właściwie zero problemów, osiąga 180km/h i chce iść dalej, ale nie dałem mu
Przycisk mocy działa
Kosztował mnie aż 5,60 ale dlatego bo za dużo kabla kupiłem
Zamontowałem dziś z kolegą PRZYCISK MOCY...
Czyli opornik 390 Ohm na pompie wtryskowej...
Auto nie dymi, nie robi zasłony dymnej, śmiga fajnie a wszystko za jednym wciśnięciem guzika
Jak się to przekłada na liczby:
Przyśpieszenie kiedyś:
18s do 100km/h sam diabeł nie zejdzie niżej... jechaliśmy we dwóch w dobrych warunkach
140km/h osiągalne ale musiał się spocić... 160 z trudem ale jak ktoś był cierpliwy to osiągnął...
Po wciśnięciu przełącznika
14s do 100km/h i spokojnie mogę urwać więcej, nawierzchnia śliska a jechaliśmy we trzech
140km/h właściwie zero problemów, osiąga 180km/h i chce iść dalej, ale nie dałem mu
Przycisk mocy działa
Kosztował mnie aż 5,60 ale dlatego bo za dużo kabla kupiłem
No cóż, nie wiem jaka może być przyczyna takich a nie innych osiągów, bo w sumie sprawdziłem ją na komputerze, wymieniłem EGR, leje dobre paliwo, turbina ładuje odpowiednie ciśnienie wszystko sprawdzone na komputerze.
Nie wiem co mogłoby przywrócić fabryczne osiągi...
Opornik raczej nie zaszkodzi, bo przestudiowałem forum VW i Audi80 ludzie to ładują do samochodów niektórzy nawet bez wyłącznika... raczej nic się nie dzieje...
Moje auto nie dymi, więc jest dobrze Znaczy, że radzi sobie z tą mocą spokojnie...
Używać go będę w zasadzie tylko w razie potrzeby, więc nic zupełnie nie powinno się stać
Nie wiem co mogłoby przywrócić fabryczne osiągi...
Opornik raczej nie zaszkodzi, bo przestudiowałem forum VW i Audi80 ludzie to ładują do samochodów niektórzy nawet bez wyłącznika... raczej nic się nie dzieje...
Moje auto nie dymi, więc jest dobrze Znaczy, że radzi sobie z tą mocą spokojnie...
Używać go będę w zasadzie tylko w razie potrzeby, więc nic zupełnie nie powinno się stać