Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 90 b3 QUATTRO 7A wykres z hamowni załamka ;((((

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 20 sty 2011, 23:07

AFR to Air to Fuel Ratio czyli stosunek powietrza do paliwa w mieszance. Jeśli jest zbyt bogato, to znaczy, ze wtryski leją.

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 21 sty 2011, 00:10

acha analize spalin robiłem było jak w ksiazce

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 21 sty 2011, 00:18

rozumiem , że na wolnych obrotach ?
Analiza spalin na stacjach diagnostycznych, z tego co pamiętam, wiąże się tylko i wyłącznie z analizą zawartości CO2 w spalinach. to nie jest cały obraz.

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 21 sty 2011, 00:20

na wolnych ale sprawdze ja dokładnie jeszcze raz i zajmne sie tym autem co by to jeździło jak ma jeździć

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 21 sty 2011, 07:31

polecam zapoznać się z tym: http://audi20v.net/service-manual

po zalogowaniu masz dostęp do całej serwisówki 20v , po angielsku, ale za to tam jest wszystko.

kuba2955
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 233
Rejestracja: 25 paź 2007, 17:26
Lokalizacja: Hajnówka

Post autor: kuba2955 » 21 sty 2011, 10:48

u mnie dużo pomogła zmiana stukowców na świeższe dobrych pare latek.. spróbuj na podmianke od kogoś wyrwać i sprawdź

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 21 sty 2011, 16:56

Tutaj masz wzorcowy wykres
Obrazek
Czyli 170KM i 220Nm
Przebieg krzywych masz bardzo podobny tylko wartości mniejsze.

O ile dobrze pamiętam to różnica w mocy jest winą przejścia przez fabrykę na żeliwny kolektor i zastosowania katalizatora.
Polecam zajrzenie w układ wydechowy, zmianę kolektora na rurowy i wywalenie katalizatora (pewnie go tam już nie ma).
Pozbądź się nieszczelności w silniku i zmieniaj olej na syntetyk. Twój silnik będzie Ci wdzięczny za to :)
Ten silnik nie lubi półśrodków także nie wsadzaj gazu, usprawnij prąd i układ paliwowy.
Gratuluję wyboru i fajnej sztuki. To wymagający pacjent ale wdzięczny.
Szczerze kibicuję.
Zdrówka.
PS. Ile kosztował Cię wykres?

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 21 sty 2011, 17:16

Sprawdze wszystko po kolei tak jak radzicie pewnie pomoże ;-) . Nieszczelnosci praktycznie brak ale zastanawia mnie jedna rzecz jeden przewod jakis podcisnieniowy znalazłem nie podłączony wrzuce foto wieczorem może. Olej mam zalany Castrol 10w60 był mineralny :evil: .

Wykres 100zł grupowe hamowanko było

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 21 sty 2011, 17:49

Przy następnej zmianie zejdź na piątkę. Tylko te wycieki pohamuj.
Zdrówka. :-)

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 22 sty 2011, 20:09

zserty pisze:Przy następnej zmianie zejdź na piątkę. Tylko te wycieki pohamuj.
Zdrówka. :-)
Ja proponuje półsyntetyk Valvoline VR1 Racing 10W60.

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 22 sty 2011, 20:15

A ja Kubuś jeżdżę na LM 5W-40 i jestem zadowolony.
Subiektywne wrażenie jest takie jakby silnik łatwiej/lżej się wkręcał. Jakby dostał takiej lekkości.

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 25 sty 2011, 22:29

Wie ktoś może gdzie ma być podłaczony ten cieki weżyk ktory wychodzi z przepustnicy??


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 25 sty 2011, 23:41

do zbiorniczka z węglem aktywnym.

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 26 sty 2011, 12:49

Leo pisze:do zbiorniczka z węglem aktywnym.
Sprawdzałem sa tam wszystkie podłaczone chodzi o ten co jest obok chłodnicy. Chyba że ten gdzies z dołu ma isc

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 26 sty 2011, 13:01

nie, ma iść do zaworu przy zbiorniczku . Jak mniemam masz auto powyżej 90 roku.

Oto zdjęcie:

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl