Niedawno nabyłem Audi 100 C4 Avant 2.6 V6 ABC benzyna + LPG, C4-ki zawsze mi się podobały, no jak wszystkie Audi zresztą, ale do 100 C4 mam szczególny sentyment :-> Przed tem miałem B2-ki, C3-ke i złego słowa o nich powiedzieć nie mogę <ok> Jestem fanem marki Audi i na inne marki kicham :mrgreen: Tak więc co do C4-ki, nabyłem ją na początku stycznia, nie jest to żaden ideał ale myślę że z czasem wszystko można zrobić, a dlatego iż lubie grzebać nie przeszkadza mi to <ok> 100-tka jest z 1993r na wypasie ma:
wspomaganie kierownicy ABS i EDS 4x ele. szyby ele. i podgrzewane lustra ele. szyberdach centralny zamek lampki w środku dookoła tempomat spryskiwacze lamp halogeny ciemne drewno 2x airbag wsk. temp. zewnętrznej alu relingi
Fotki:
wymienione głośniki w drzwiach tylnich na Hertz DSK 165 i radyjko Pioneer DEH 2200UB :mrgreen:
wymiana świec, oleju, termostatu wraz z całym płynem chłodzącym, filtra powietrza, wahaczy i końcówek drążków
wkońcu wymioniony mieszek :mrgreen:
białe ledy w postojówkach i ledowe oświetlenie rejestracji (trzeba jeszcze dopracować bo narazie świecą pionowo) :lol:
wymiana odbłyśnika na nowy, teraz mam lampki jak nowe, zakupione tłumiki w obudowie które są wprasowane w ori katy
wymiana hamulców przód: Tarcze ATE, klocki TRW na ATE brakło hajsu :mrgreen:
próba naprawy mechanizmu kierowcy, ale się nie udało ponieważ nie dostałem takiej linki jak potrzeba. Jedna była ciększa od ori, a jedna grubsza. Jedna pękła bo była zbyt cięka, druga działała ok. 3 razy góra dół a potem się pozawijała bo była zbyt gruba Trzeba było kupić mechanizm
No i tak: wymieniona lampa prawa w klapie, nie ma już odstającego pióra wycieraczki, no i na jednym ze zdjęć jak stoi w garażu widać już tłumik normalnie, przedtem mocowanie przegniło i odleciało. Tłumik jeszcze pójdzie do góry :lol: No i kilka fotek czystego autka no i powoli się biorę za pucowanie komory silnika, pokrywa już jest 8-)
Od kilku dni cieszę się w końcu upragnionym od dawna długim licznikiem od A6 C4, od razu montaż termometra temp. zewnętrznej :lol: jeszcze tylko AC zamiast MC bym chciał :mrgreen:
Podsufitka szybra naprawiona, aż lepiej się patrzy :mrgreen:
Nadszedł upragniony dzień czyli koniec z śladami oleju, wyciekami itp., czyli inaczej wymiana silnika Silniczek przywieziony z niemiec, jeździł bez gazu i ma dopiero co przekroczone 200tys. Do silnika oczywiście nowe uszczelki miski olejowej dolna i górna, simmeringów, uszczelek pokryw, i tego co trzeba było. Oczywiście z nowym rozrządem i pompą wody, oraz doszła też nowa poduszka silnika
Przy okazji wyjęcia silnika, została wymieniona guma przekładni kierowniczej ponieważ stara była pęknięta. Cały układ zalany nowym olejem Febi mineralny zielony
Po przejechaniu pierwszych 50 km patrzę na podłogę kierowcy a tam woda układu chłodzenia, od razu diagnoza skąd, leciała sobie nawiewem na nogi ale powoli, okazało się że nagrzewnica bachła No to znowu robota, przeglądając nagrzewnice na necie zdecydowałem się jednak na droższą ale lepszą, wybór padł na firmę Nissens <ok>
Ostatnio zmieniony 25 paź 2011, 13:45 przez Garo, łącznie zmieniany 7 razy.
Ładna "setunia" . Też bardzo podobają mi się te Audiki(lub A6 C4 ale to praktycznie to samo). Osobiście wybrał bym silnik 2,5TDI ale to już jak kto woli(wysoka cena za modele z tym silnikiem). Zrób więcej fotek środka. Masz 7 zegarów czy tylko 4? Ile Ci pali LPG? Jaki przebieg?
Bardzo ładny avancik w jedynym słusznym kolorze i jedynej słusznej marki oczywiście :mrgreen:
Powodzenia w realizacji planów Życzę bezproblemowej ekspluatacji
Ładne cacko że tak powiem.
Spryski działają?
Pozostaje ORI xenon dołożyć.
Dołożysz Recaro,chociaż soczewkę,szerokie zegary z ringami i AC/BC i będzie malina.
Garo pisze:Mam tylko 4 zegary
Przebieg tu troche sporo bo 383tyś km. Spalanie jak raz mierzyłem wyszło 11.6l LPG.
Dołóż jeszcze dodatkowe 3 zegary no i ringi na wszystko . A co do silnika to przebiegiem(jeżeli jest ori) najmniej bym się przejmował. Jeszcze drugie tyle, przy odpowiedniej eksploatacji powinien nalatać. I spalanie też jak najbardziej w normie. Silniczek bez widocznych wycieków?
Dzięki za komentarze <ok>
Spryski, silniczek raczej do wymiany ( muszę jeszcze zobaczyć czy prąd dochodzi) ale działały.
Kierunki białe?, będą ale kiedy tego nawet najstarsi indianie nie wiedzą :mrgreen:
Silczek w miarę ok, kilka wycieków zostało zlikwidowanych.
Ogólnie jest dobrze 8-)
100 C4 to będzie moje następne auto jakie kupie <ok>
Ale koniecznie 2,5 TDI, szkoda że Ty masz benzyne i to na dodatek zgazowaną, ale pozatym auto naprawde fajne, szkoda tylko że nie sedan :mrgreen:
P.S. Nie zmieniaj kierunków na białe, tak jak jest niech zostanie, bo wygląda świetnie <ok>
pawelrybak15 pisze:100 C4 to będzie moje następne auto jakie kupie <ok>
Ale koniecznie 2,5 TDI, szkoda że Ty masz benzyne i to na dodatek zgazowaną, ale pozatym auto naprawde fajne, szkoda tylko że nie sedan :mrgreen:
Nie tylko Twoje . Mi też bardzo podobają się A6 C4 Avant(uwielbiam długie auta) . A co do 7 zegarów z A6- to czy nie trzeba będzie rezać, aby licznik kilometrów działał(w A6 jest elektroniczny licznik, a w 100 mechaniczny)?