Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 90 B3 SB - 10mm na pokładzie

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
motowalus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 14 gru 2008, 17:21
Lokalizacja: wolsztyn

Post autor: motowalus » 05 lut 2011, 12:49

ale nie porownuj uszkodzonego NG ze zdrowym SB bo to przeciez bezsensu. rownie dobrze mozesz powiedziec ze objedziesz ferrari ktore ma jakies tam problemy.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 05 lut 2011, 12:53

Dlatego mój SB rozprawi się z większością tych jednostek :-P
Aż chciał bym to zobaczyć :mrgreen: To ja widzę, że to SB generuje moc sporo powyżej 100PS <ok>

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 05 lut 2011, 13:06

Moim zdaniem to niepotrzebnie wczoraj taka spina była w temacie. Jeżeli ktoś uważa wyższość diesla nad benzyną lub odwrotnie to jego sprawa, bo dla jednego większą frajdę daje klekot i czarny dym z tyłu a dla drugiego 16V na Hartmann'ie.

Najważniejsze że ktoś jeszcze modzi takie stare silniki i nieważne czy to turbo klekot czy 8V w benzynie.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 05 lut 2011, 13:14

Niki20 pisze:
Dlatego mój SB rozprawi się z większością tych jednostek :-P
Aż chciał bym to zobaczyć :mrgreen: To ja widzę, że to SB generuje moc sporo powyżej 100PS <ok>
Modzone SB tak. Pompa 10mm, większe turbo i można dojść w okolice 150PS. Silnik ma takie zapasy mocy, że większego wrażenia to na nim nie robi. Największa wada i ograniczenie w tym silniku to wał, który się ukręca przy 300NM.

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 05 lut 2011, 13:19

Wy dieslowcy to macie dobrze- pokręcicie boost pinem, dacie inne wtryski, pompe itd. i już macie ponad 100km. A ja żeby tak mieć to muszę co najmniej wałek wymienić i porting zrobić ;-)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 05 lut 2011, 13:37

:arrow: Motowalus, Ty zakładałeś w swojej Audi w Dieslu moduł Auto Check ?
Jeśli tak to powiedz mi, czy u Ciebie też były po jego montażu problemy z obrotomierzem i nie gasnącą kontrolką ładowania ? Ja pozostawiłem ori moduł dynamicznej kontroli ciśnienia oleju przy dokładaniu AC, po prostu od niego odgałęziłem 3 przewody (czujnik 0,3 bar, czujnik 0,9 bar, sygnał obrotów) i podpiąłem sie z nimi do AC, przy pierwszym testowaniu wczoraj wieczorem wszystko zadziałało prawidłowo, natomiast dzisiaj po podłączeniu pinu 25 w module AC zaczęły się jaja jakieś dziać, tzn kontrolka ładowania gaśnie dopiero po lekkim dodaniu gazu, wtedy także zaczyna działać obrotomierz i z AC znika error dotyczący ciśnienia oleju.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 05 lut 2011, 13:51

Może Ci pasek od alternatora zamókł i nie masz ładowania na biegu jałowym?

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 05 lut 2011, 14:02

Nie, pasek mam OK, bo nie piszczy, nie ślizga się, pozatym był tydzień temu naciągany :roll:

Awatar użytkownika
motowalus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 14 gru 2008, 17:21
Lokalizacja: wolsztyn

Post autor: motowalus » 05 lut 2011, 16:46

dokladnie mialem AC i to normalny problem. kolega mobilek tez go mial. po uruchomieniu nie dziala obrotomierz i pali sie kontrolka od ladowania. wystarczy doslownie musnac gaz i wtedy wszystko zaczyny dzialac. problem zwiazany jest moim zdaniem ze wzbudzeniem alternatora co by tlumaczylo brak obrotomierza. juz myslalem zeby to jako obejsc ale palila by sie kontrolka na AC. a i kontrolka oleju ta stara gasla od razu a ta ikona na AC dopiero po 2 mrugnieciach. troche mnie to irytowalo i w koncu wywalilem te AC. mialem podlaczone identycznie jak ty czyli zostawiony stary modul od cisnienia oleju ale to nie on jest powodem problemow

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 05 lut 2011, 20:23

U mnie po odłączeniu pinu 25 w kostce AC obrotomierz rusza w większości przypadków od razu, a AC nie zgłasza żadnych błędów, jednak czasem potrafi obrotek nie ruszyć normalnie, jednak po dotknięciu gazu wszystko się naprawia. Czy ktoś znalazł już jakiś sposób, żeby ten problem obejść ?

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 05 lut 2011, 22:11

pawelrybak15, ja to mam ale po podłaczeniu obrotka nie przejmuje sie tym lekko gazu dosłownie i gasnie tak już mam od poczotku jak mam obrotek i nic z altkiem sie nie dzieje

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 06 lut 2011, 00:08

AC zamontowane, kontrola świateł mijania działa, w przyszły weekend pewno założe kontrolę świateł tylnych :-)
Oprócz tego grill z 90, listwy boczne z 90, oraz rączki podsufitki z oświetleniem <ok>
I zapowiadane wcześniej koszulki na zagłówki http://allegro.pl/show_item.php?item=1439242437 :-)

Awatar użytkownika
motowalus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 14 gru 2008, 17:21
Lokalizacja: wolsztyn

Post autor: motowalus » 06 lut 2011, 00:08

nikt jeszcze nic na to nie poradzil. niestety musisz sie z tym pogodzic albo wywalic AC jak ja to zrobilem ;-)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 06 lut 2011, 00:13

U mnie to sporadyczne jest, tak więc nie mam zamiaru nic z tym robić :-)

Awatar użytkownika
motowalus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 14 gru 2008, 17:21
Lokalizacja: wolsztyn

Post autor: motowalus » 06 lut 2011, 00:18

u mnie tez nie zawsze to wystepowalo. chociaz z tego co pamietam to na zimnym silniku chyba zawsze. jezeli chodzi o podlaczenie czujnika plynu spryskiwaczy to jezeli sie nad tym zastanawiasz to polecam Ci czujnik z opla np zafiry. wiercisz otwor w zbiorniczku plynu i tylko wsadzasz czujnik odwrocony o 180`. u mnie patent dzialal idealnie kosztowalo to 30zl - oryginalny czujnik w aso ponad 100zl a uzywanego praktycznie nie idzie dostac.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl