Audi 90 B3 SB - 10mm na pokładzie
Moim zdaniem to niepotrzebnie wczoraj taka spina była w temacie. Jeżeli ktoś uważa wyższość diesla nad benzyną lub odwrotnie to jego sprawa, bo dla jednego większą frajdę daje klekot i czarny dym z tyłu a dla drugiego 16V na Hartmann'ie.
Najważniejsze że ktoś jeszcze modzi takie stare silniki i nieważne czy to turbo klekot czy 8V w benzynie.
Najważniejsze że ktoś jeszcze modzi takie stare silniki i nieważne czy to turbo klekot czy 8V w benzynie.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Modzone SB tak. Pompa 10mm, większe turbo i można dojść w okolice 150PS. Silnik ma takie zapasy mocy, że większego wrażenia to na nim nie robi. Największa wada i ograniczenie w tym silniku to wał, który się ukręca przy 300NM.Niki20 pisze:Aż chciał bym to zobaczyć :mrgreen: To ja widzę, że to SB generuje moc sporo powyżej 100PS <ok>Dlatego mój SB rozprawi się z większością tych jednostek
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Motowalus, Ty zakładałeś w swojej Audi w Dieslu moduł Auto Check ?
Jeśli tak to powiedz mi, czy u Ciebie też były po jego montażu problemy z obrotomierzem i nie gasnącą kontrolką ładowania ? Ja pozostawiłem ori moduł dynamicznej kontroli ciśnienia oleju przy dokładaniu AC, po prostu od niego odgałęziłem 3 przewody (czujnik 0,3 bar, czujnik 0,9 bar, sygnał obrotów) i podpiąłem sie z nimi do AC, przy pierwszym testowaniu wczoraj wieczorem wszystko zadziałało prawidłowo, natomiast dzisiaj po podłączeniu pinu 25 w module AC zaczęły się jaja jakieś dziać, tzn kontrolka ładowania gaśnie dopiero po lekkim dodaniu gazu, wtedy także zaczyna działać obrotomierz i z AC znika error dotyczący ciśnienia oleju.
Jeśli tak to powiedz mi, czy u Ciebie też były po jego montażu problemy z obrotomierzem i nie gasnącą kontrolką ładowania ? Ja pozostawiłem ori moduł dynamicznej kontroli ciśnienia oleju przy dokładaniu AC, po prostu od niego odgałęziłem 3 przewody (czujnik 0,3 bar, czujnik 0,9 bar, sygnał obrotów) i podpiąłem sie z nimi do AC, przy pierwszym testowaniu wczoraj wieczorem wszystko zadziałało prawidłowo, natomiast dzisiaj po podłączeniu pinu 25 w module AC zaczęły się jaja jakieś dziać, tzn kontrolka ładowania gaśnie dopiero po lekkim dodaniu gazu, wtedy także zaczyna działać obrotomierz i z AC znika error dotyczący ciśnienia oleju.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
dokladnie mialem AC i to normalny problem. kolega mobilek tez go mial. po uruchomieniu nie dziala obrotomierz i pali sie kontrolka od ladowania. wystarczy doslownie musnac gaz i wtedy wszystko zaczyny dzialac. problem zwiazany jest moim zdaniem ze wzbudzeniem alternatora co by tlumaczylo brak obrotomierza. juz myslalem zeby to jako obejsc ale palila by sie kontrolka na AC. a i kontrolka oleju ta stara gasla od razu a ta ikona na AC dopiero po 2 mrugnieciach. troche mnie to irytowalo i w koncu wywalilem te AC. mialem podlaczone identycznie jak ty czyli zostawiony stary modul od cisnienia oleju ale to nie on jest powodem problemow
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
AC zamontowane, kontrola świateł mijania działa, w przyszły weekend pewno założe kontrolę świateł tylnych
Oprócz tego grill z 90, listwy boczne z 90, oraz rączki podsufitki z oświetleniem <ok>
I zapowiadane wcześniej koszulki na zagłówki http://allegro.pl/show_item.php?item=1439242437
Oprócz tego grill z 90, listwy boczne z 90, oraz rączki podsufitki z oświetleniem <ok>
I zapowiadane wcześniej koszulki na zagłówki http://allegro.pl/show_item.php?item=1439242437
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
u mnie tez nie zawsze to wystepowalo. chociaz z tego co pamietam to na zimnym silniku chyba zawsze. jezeli chodzi o podlaczenie czujnika plynu spryskiwaczy to jezeli sie nad tym zastanawiasz to polecam Ci czujnik z opla np zafiry. wiercisz otwor w zbiorniczku plynu i tylko wsadzasz czujnik odwrocony o 180`. u mnie patent dzialal idealnie kosztowalo to 30zl - oryginalny czujnik w aso ponad 100zl a uzywanego praktycznie nie idzie dostac.