kleryk / Audi 80 b4 / 1,9 TDI / RMI
tez myslałem nad tymi lampami kiedys..... ale własnie hella black mi wpadła w oko... efekt o niebo lepszy. a cena o ok 150 wiecej...
http://allegro.pl/tylne-czarne-lampy-bl ... 54541.html
http://allegro.pl/tylne-czarne-lampy-bl ... 54541.html
Małe odświeżenie tematu:
Komplecik potraktowany TEMPO. Zeszło ręcznie jakieś 40 minut. Prawie gotowy do montażu na wiosnę, zostało usunąć resztki starego kleju od wewnątrz.
Wymieniłem tunel środkowy na wersję bez kasetboxa (miałem popsuty) w którego miejscu jest ładny schowek. Przy okazji wyleciał popsuty podłokietnik, może kiedyś coś w jego miejsce zamontuje.
Wymontowałem schowek pasażera, gdyż urwana była klamka oraz popękany w środku. Od Niki-ego kupiłem sobie drugi, za który jeszcze raz dziękuję :piwo: . Z 2 złożyłem jeden praktycznie idealny, jedynie od spodu troszkę go polutowałem bo ktoś go nieudolnie pokleił, a to jest nad nogami więc nie będzie widoczne.
Skorzystałem z vag-aso.pl i zakupiłem: brakujący kapsel do dywanika, krańcówki w drzwi, jedna już szwankowała, jedną miałem rozwaloną i osłonka na krańcówkę. Wszystko już zamontowane.
Miałem chwilę w pracy więc skorzystałem z wolnego miejsca w ogrzewanej hali i zamontowałem lampki w rączkach. okazało się że zestaw jaki kupiłem to są 4 prawe rączki ale na szczęście można bez problemu przełożyć same lampki co uczyniłem.
Zestaw z ori wiązką plug&play:
Nie dawno wymieniłem napinacz paska alternatora (taki dostęp kiepski, że kolega 4 godziny męczył się żeby odkręcić napinacz) już się nie tłucze. Wymieniłem też czujnik ciśnienia oleju, gdyż przy 80 km/h na 4 i 100 km/h na 5 biegu odzywał się brzęczyk i zapalała kontrolka oleju, ale już jest ok.
Zakupiłem oring podstawy filtra oleju bo podcieka w okolicy chłodniczki oleju i gumową osłonę przekładni bo rozerwana. Powoli dochodzę do bardzo fajnego stanu mechanicznego.
Plan na luty:
Regeneracja 4 zacisków z malowaniem proszkowym w kolor. Co będzie prowadziło do naprawy tylnych hamulców i ręcznego ponieważ tył nie hamuje i ręczny nie działa prawdopodobnie poprzez właśnie zapieczone zaciski tylnych kół..
Komplecik potraktowany TEMPO. Zeszło ręcznie jakieś 40 minut. Prawie gotowy do montażu na wiosnę, zostało usunąć resztki starego kleju od wewnątrz.
Wymieniłem tunel środkowy na wersję bez kasetboxa (miałem popsuty) w którego miejscu jest ładny schowek. Przy okazji wyleciał popsuty podłokietnik, może kiedyś coś w jego miejsce zamontuje.
Wymontowałem schowek pasażera, gdyż urwana była klamka oraz popękany w środku. Od Niki-ego kupiłem sobie drugi, za który jeszcze raz dziękuję :piwo: . Z 2 złożyłem jeden praktycznie idealny, jedynie od spodu troszkę go polutowałem bo ktoś go nieudolnie pokleił, a to jest nad nogami więc nie będzie widoczne.
Skorzystałem z vag-aso.pl i zakupiłem: brakujący kapsel do dywanika, krańcówki w drzwi, jedna już szwankowała, jedną miałem rozwaloną i osłonka na krańcówkę. Wszystko już zamontowane.
Miałem chwilę w pracy więc skorzystałem z wolnego miejsca w ogrzewanej hali i zamontowałem lampki w rączkach. okazało się że zestaw jaki kupiłem to są 4 prawe rączki ale na szczęście można bez problemu przełożyć same lampki co uczyniłem.
Zestaw z ori wiązką plug&play:
Nie dawno wymieniłem napinacz paska alternatora (taki dostęp kiepski, że kolega 4 godziny męczył się żeby odkręcić napinacz) już się nie tłucze. Wymieniłem też czujnik ciśnienia oleju, gdyż przy 80 km/h na 4 i 100 km/h na 5 biegu odzywał się brzęczyk i zapalała kontrolka oleju, ale już jest ok.
Zakupiłem oring podstawy filtra oleju bo podcieka w okolicy chłodniczki oleju i gumową osłonę przekładni bo rozerwana. Powoli dochodzę do bardzo fajnego stanu mechanicznego.
Plan na luty:
Regeneracja 4 zacisków z malowaniem proszkowym w kolor. Co będzie prowadziło do naprawy tylnych hamulców i ręcznego ponieważ tył nie hamuje i ręczny nie działa prawdopodobnie poprzez właśnie zapieczone zaciski tylnych kół..
W ostatnich tygodniach zostało przy audi wykonane troszkę prac, wymieniono:
oring podstawy filtra oleju nad chlodniczką oleju bo podciekało,
gumowy mieszek przekładni kierowniczej bo rozerwał się na dwa,
wąż gumowy do wspomagania, od pompy do zbiorniczka płynu, bo był przerwany i kapało.
Zostały zdjęte wszystkie zaciski hamulcowe i poddane regeneracji z malowaniem, dodatkowo wymienione obie linki hamulca ręcznego. Wreszcie w pełni sprawny układ hamulcowy łącznie z hamulcem ręcznym.
Dołożyłem również dla poprawy widoczności dodatkowe przekaźniki na światła. Wreszcie żarówki Night Breaker świecą tak jak powinny, ale trzeba będzie jeszcze wymienić lampy na jakieś nowe dobre (TYC) oraz dobrze ustawić.
oring podstawy filtra oleju nad chlodniczką oleju bo podciekało,
gumowy mieszek przekładni kierowniczej bo rozerwał się na dwa,
wąż gumowy do wspomagania, od pompy do zbiorniczka płynu, bo był przerwany i kapało.
Zostały zdjęte wszystkie zaciski hamulcowe i poddane regeneracji z malowaniem, dodatkowo wymienione obie linki hamulca ręcznego. Wreszcie w pełni sprawny układ hamulcowy łącznie z hamulcem ręcznym.
Dołożyłem również dla poprawy widoczności dodatkowe przekaźniki na światła. Wreszcie żarówki Night Breaker świecą tak jak powinny, ale trzeba będzie jeszcze wymienić lampy na jakieś nowe dobre (TYC) oraz dobrze ustawić.
Hmm Niki na ten sezon raczej żadne większe nie będą. Doprowadzam stan auta do takiego który by mnie zadowalał. Dużo już w tym kierunku poczyniłem i wiele rzeczy mniejszych i większych zostało wymienione lub naprawione.
Myślę że zmianę zawieszenia oraz kół odłożę na przyszły sezon aby spokojnie sobie kasę uzbierać i kupić coś konkretnego.
Docelowo zmian wizualnych większych nie planuję. To auto ma być (w miarę) wygodne, oszczędne i łykać kilometry na wakacyjnych wypadach.
Coś w ten deseń tylko -40 i na 17'':
Myślę że zmianę zawieszenia oraz kół odłożę na przyszły sezon aby spokojnie sobie kasę uzbierać i kupić coś konkretnego.
Docelowo zmian wizualnych większych nie planuję. To auto ma być (w miarę) wygodne, oszczędne i łykać kilometry na wakacyjnych wypadach.
Coś w ten deseń tylko -40 i na 17'':