[Typ89 1,8S]Kamei. Nakładka grila Votex str.84
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Das Orginal przewiduje tylko -20mm Po 20 latach z tych -20mm robi się -40mm więc nadal będzie Das Ogrinal <ok> Czego nie można powiedzieć o dodatkowych zegarach z B4, obrotku w TD od benzyniaka, nie ori oświetleniu kabiny, nieoryginalnym materiale na podsufitce i zderzakami i lampami z 90'tki no i listwami HEHE :mrgreen: Prawda jest taka, że na ori zawiasie auto lipnie wygląda i prowadzi, a pomyśleć, że kiedyś miałem ori zawias -20mm ale ojciec się uparł na serię i teraz ma i żałuję ale z nim zawsze tak jest
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Ja nie wiem co wy z tymi samochodami macie że tak się wam bujają <rotfl>Niki20 pisze:pawelrybak15, co Ci da najlepszy kierowca jak auto na zakręcie będzie się bujać jak statek na morzu :?:pawelrybak15 pisze:Jesli B3 na serii źle się wg Ciebie prowadzi to znaczy że po prostu mizerny z Ciebie kierowca
Ja mam seryjne zawieszenie, tylko że w pełni sprawne i nie mam żadnego problemu z bujaniem <ok>
Zawias w granicach -20/-40 wchodzi w grę z tym ze:
-20 to prawdopodobnie mam już teraz
-40 mogę zrobić na tych amortyzatorach co mam bo swoja charakterystyką odpowiadają już produktom Koni czy Bilsteina :lol:
Jednymi słowy po 22 latach auto siadło, i nie wiem jak w innych 80kach ale u mnie nie ma efektu bujania auta- zawieszenie jest bardzo twarde, bo pewnie amortyzatory się skończyły. Teraz czekam aż sprężyny opadną jeszcze z 1cm i nie muszę robić już gleby <ok>
Z końcówką od B4 dobry pomysł, nie pomyślałem o tym
A tak by z dwururką wyglądała:
-20 to prawdopodobnie mam już teraz
-40 mogę zrobić na tych amortyzatorach co mam bo swoja charakterystyką odpowiadają już produktom Koni czy Bilsteina :lol:
Jednymi słowy po 22 latach auto siadło, i nie wiem jak w innych 80kach ale u mnie nie ma efektu bujania auta- zawieszenie jest bardzo twarde, bo pewnie amortyzatory się skończyły. Teraz czekam aż sprężyny opadną jeszcze z 1cm i nie muszę robić już gleby <ok>
Z końcówką od B4 dobry pomysł, nie pomyślałem o tym
A tak by z dwururką wyglądała:
W tym miesiącu tylko mały (dosłownie ) dodatek na deskę, a dokładnie w schowek na środku:
-Audi 80, kolor czerwony, nie bita, ori kołpaki, listwy pod kolor (ale to się zmieni ), wyprodukowana w West Germany:
A prawdziwa dostanie nowe poduszki amora, końcówki drążków i być moze jakieś niższe sprężyny. I po raz kolejny radość przed znajomymi po zimie, z powodu idealnego stanu blacharki, a u innych dziury, purchle itd <ok>
-Audi 80, kolor czerwony, nie bita, ori kołpaki, listwy pod kolor (ale to się zmieni ), wyprodukowana w West Germany:
A prawdziwa dostanie nowe poduszki amora, końcówki drążków i być moze jakieś niższe sprężyny. I po raz kolejny radość przed znajomymi po zimie, z powodu idealnego stanu blacharki, a u innych dziury, purchle itd <ok>
- michael80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 573
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:04
- Lokalizacja: Lubelskie LKR
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Akurat jest licytacja więc jak masz zbędną gotówkę to startujAudi88 pisze:o zesz kurcze fajny rarytas : D
a;e raczej ciezko osiagalny
http://allegro.pl/rietze-audi-80-i1452370628.html
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Nowy zawias z przodu :
Poduszki Lemforder
Amory Kayaba
Końcówki drążków Febi
Nowe odboje i osłony, nakrętki.
Stare amortyzatory były wylane, ale wytrzymały 22 lata, osłony mocno zniszczone, poduszki Febiego wytrzymały tylko ok 3500 tyś wiec dałem Lemfordera bo wszyscy polecają. Po wymianie i ustawieniu zbieżności i kątów wiadomo jak to auto prowadziło się po wyjeździe ze salonu - po prostu rewelacja
Przyczyna krzywego auta nie był dzwon jak wiele osób mówiło tylko kompletnie wylany lewy amortyzator - teraz przód stoi jednakowo wysoko ale skoro teraz gleby nie założyłem to już nie będzie bo będę tego wszystkiego jeszcze raz rozkręcał przez najbliższe parę lat <ok>
Ogólnie wydatek spory ale komfort jazdy i prowadzenie to kosmos w porównaniu do tego co było wcześniej.
Poduszki Lemforder
Amory Kayaba
Końcówki drążków Febi
Nowe odboje i osłony, nakrętki.
Stare amortyzatory były wylane, ale wytrzymały 22 lata, osłony mocno zniszczone, poduszki Febiego wytrzymały tylko ok 3500 tyś wiec dałem Lemfordera bo wszyscy polecają. Po wymianie i ustawieniu zbieżności i kątów wiadomo jak to auto prowadziło się po wyjeździe ze salonu - po prostu rewelacja
Przyczyna krzywego auta nie był dzwon jak wiele osób mówiło tylko kompletnie wylany lewy amortyzator - teraz przód stoi jednakowo wysoko ale skoro teraz gleby nie założyłem to już nie będzie bo będę tego wszystkiego jeszcze raz rozkręcał przez najbliższe parę lat <ok>
Ogólnie wydatek spory ale komfort jazdy i prowadzenie to kosmos w porównaniu do tego co było wcześniej.