Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 NG]Kristal Silber by eSPe-do zobaczenia kiedys na drodze

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 19 lut 2011, 18:19

DYZIO pisze:Moja tez już leży od 2009
moja od maja 2009 polakierowana czeka. Kupiona była chyba jakoś w styczniu 2009.
Ale przyznam się że coraz bardziej zastanawiam sie czy bedzie ładnie z nią bo w planach USy więc nie wiem.
Najpierw montuję drewno, zegary, USy a potem zrobie przymiarkę na sucho z lotką.
Kobieta mnie męczy że jej się nie podobywują lotki, znajomi mówią że lotki są brzydkie, ale jak patrzę na Audi Competition to mnie się podobywują. Sam jeszcze nie wiem.
Może i trochę strach przed tym że zrobię dziury w klapie a nie będzie mi sie podobywać mnie dlatego podświadomie hamuje z tym montażem.
MIODEK pisze:Gleba to inna liga
no moja niunia też będzie glebiona na wiosnę ale tylko -40/40 bo niżej nie nada (auto służy do normalnej jazdy do pracy a nie do wożenia na lawecie na tuning show).
Pamiętaj że spam grupa znajdzie Cię wszędzie.
MIODEK, Kolczat, Niki20
no to mamy komplet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
brakuje jeszcze Zaya, spaykeego, ATLASa i paru innych niewymienionych i będzie "spamelyta" <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2>

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 19 lut 2011, 18:33

wiec tak US i lotka by competition, zapraszam do watku kolegi Ezumaru - compi na USie... co do wirtania to ilez kosztuje taka klapa do sedana? kupisz druga w srebrnym kolorze w razie jakby sie nie podobalo i bedzie hulac... a od kiedy sie bab slucha w sprawie samochodu? dzis jedna taka podjezdzala pod dystrybutor trzy razy s8, oczywiscie za kazdym razem gaszac auto i wysiadajac i sprawadzajac czy juz jest na tyle blisko dystrybutora ze starczy szlaucha od gazu :mrgreen:
tak wiec nie sluchaj plot, tylko montazuj US, do tego lotka compi i ciesz sie orginalnym wygladem, tylko wez glebe 60/40 zeby wizualnie przod nie wisial do gory...
pokoj ;-)

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 19 lut 2011, 19:57

Kolczat pisze: tylko montazuj US, do tego lotka compi i ciesz sie orginalnym wygladem
takeż postanawiam
Kolczat pisze:wez glebe 60/40 zeby wizualnie przod nie wisial do gory
no za nisko nie chcę z uwagi na to iż na ori amorach to będzie a z tego co wiem to -60 to ciut przy dużo na ori zawias (tylko springi planuję -40 - niestety jest deficyt bo ostatnio na majówkę się wykulałem z kasy jak i na kilka ww gratów do auta)
Będą środki będzie komplet zawiasu (może gewinten). Pożyjem, uwidzim.

Tak w ogóle to zastanawiam się nad zaglebieniem na razie tylko przodu bo moje ori springi są chyba już wygniecione bo tył to i tak jest jakoś nisko jakby już był zglebiony -40.
Zobaczę jak to będzie wyglądać na samym przodzie -40.
Jak dupa ewidentnie będzie w górze to też pójdzie w dół. Jak będzie równo to tylko na przód będzie -40. :mrgreen:

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 19 lut 2011, 19:59

U mnie tak samo jest, przód strasznie sterczy w górę, a jeszcze jak ekipa zasiądzie na tylnej kanapie to już wgl :roll:

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 19 lut 2011, 21:56

czemu wy uwazacie ze 60 to nisko... spojrz

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 3604fa8dbe
Metal mam nadzieje ze sie nie obrazisz za to, ale dzis przegladalem Twoj temat i uswiadomilem sobie na jak wysokim zawiasie jezdze ;p

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 20 lut 2011, 00:37

Kolczat, nie czytasz uważnie.
eSPe pisze:za nisko nie chcę z uwagi na to iż to będzie na ori amorach a z tego co wiem (zasłyszane) to -60 to ciut przy dużo na ori zawias (tylko springi planuję -40 - niestety jest deficyt ... Będą środki będzie komplet zawiasu (może gewinten).
Na większym obniżeniu ori amory się wysypią chyba.
Będą amory obniżone to i springi się pomyśli niższe. Na razie będzie tylko czterdziecha.

Kolczat, te foto to zapodałeś to jest 60/60 czy 60/40 ??

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 20 lut 2011, 09:24

to jest 60/40 od kolegi Metal... musisz tez wiedziec o takiej zasadzie ze nawet jak masz wysrane amory na glebie to dobra progresywna sprezyna utrzyma Ci auto na dziurach i amor nie schodzi do zera, ja mam przykladowo wylane na tyle (bo sciaglem je ostatnio zeby przymierzyc -80) i moge go scisnac w rece i nameczyc sie zeby wyszedl spowrotem do punktu wyjscia, a mimo to jezdze na nim i jakis mega roznic w prowadzeniu nie widze

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 20 lut 2011, 11:19

Kolczat pisze:ze nawet jak masz wysrane amory na glebie to dobra progresywna sprezyna utrzyma Ci auto na dziurach
no ja tam wolę nie próbować.
Wolę zostawić sobie ori w "razie niemca" a na glebę mieć normalny jakiś komplet springi+amory.
W takim układzie jak dla mnie to 60/40 to dla mnie za nisko.
Jak patrze na tą białą co zapodałeś to coś czuję że poleci tylko przód -40 bo tył nie jest taki wysoki u mnie tylko przód mnie wpienia bo ryj tak w górze jest.
Myślę że posadzę niżej tylko przodzik i zobaczymy jak będzie.

Jakoś te osiemdziesiątki są tak skonstruowane że fabrycznie tył jest tak niżej a przód w górze tak dziwnie. Nie wiem czy to tylko ja to zauważyłem czy u innych w B4 w sedanach tak jest? Chyba że mam coś w zawiasie wysrane z tyłu.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 20 lut 2011, 11:55

Widzę, że mnie tu ktoś wołał, więc jestem :lol:

Metal z przodu ma chyba springi od TDI i troszkę wyżej stoi przez to :-/ Zobacz u mnie jak na -60 siedzi :mrgreen: Standard 15" się chowa w nadkolu <ok>

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 20 lut 2011, 12:58

eSPe, to jest tylko takie optyczne zludzenie takiej gleby... ja mialem podobnie jak Ty gdy nie mailem jeszcze gleby a nowe seryjne amory z przodu

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 20 lut 2011, 18:40

ja mam wszystkie seryjne ale nie nowe tylko stare amory.
I ryj w górze (tak mi się wydaje przynajmniej) a dupa w dole.
Może jak dołożę -40 na przód to się wyrówna trochę i będzie git.
Zobaczymy na wiosnę bo na razie to wróżenie z fusów.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 06 mar 2011, 10:26

Dobra.
Nareszcie nadszedł łikend pełen rezania.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Był krew pot i łzy oraz trochę krzesania iskier.
Za wielką pomoc chciałbym podziękować tomkomowi i łysemu.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Bez was bym gówno sam zrobił tym bardziej że dwie lewe ręce.
Aha. No i pierwszego dnia Leszek85 też oczywiście był pomocną dłonią (choć trochę też i nabroił).
No to po kolei.
Wymiana boczków starego typu na boczki "parapety" w wersji z drewnem (fotki "na szybko" - muszę po rezaniu ogarnąć bo bajzel w środku mam)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Lampy US/JAPAN i blenda już na miejscu. Trzeba jeszcze lampę lewą zewnętrzną wymienić bo była mała przygoda z Leszkiem.
Przymiarka na sucho lotki Audi 80 Competiton.
Obrazek Obrazek

tomkom1 podczas krzesania iskier:
Obrazek

I już w komplecie na aucie. Na dniach będzie blacha a'la Fiat 125p - tymczasowo na dwa dni stare blachy trzeba było podgiąć i na "tyrtyrki" przymocować.
Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 06 mar 2011, 10:28

średnio wygląda ten tył

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 06 mar 2011, 10:30

średnio wygląda bo nie ma jeszcze blachy odpowiedniej. :P
Zderzaki też idą w kolor w planach albo w ogóle zmiana na Compi.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 06 mar 2011, 11:05

Fajne graty tylko prosze cie wez ta pogieta w bagaznik wsadz a kup sobie blache taka o wymiarach US.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl