[Cabrio][AAH] Spełnione Marzenia + sprzedam felgi z oponami
[Cabrio][AAH] Spełnione Marzenia + sprzedam felgi z oponami
Witajcie. Mam na imię Artur i jestem uzależniony od Audi... W niedzielę 13 marca stałem się szczęśliwym posiadaczem auta moich marzeń - Audi B4 Cabrio 2.8. Jak będzie piękna pogoda wykonam zdjęcia samochodu i zaktualizuje tego posta.
Pierwsze wrażenia:
Pozytywna masakra Miałem to szczęście że z Częstochowy w której mieszkam do spełnienia marzeń było 300km. Droga powrotna z otwartym dachem przy temperaturze w słońcu 20st była komfortem jakiego się nie spodziewałem! Nie trzeba nią jechać 200km/g żeby czuć przyjemność (choć na autostradzie nie omieszkałem spróbować ). Każdy kilometr sprawiał że moje serce się cieszyło z każdej wydanej złotówki! Wiatr bez dachu (i windshocie) nawet przy 170 nie przeszkadzał - hałas z dachem standard 120 szumiało. Ale moim zdaniem to nie jest auto do pędzenia (choć jest czym) a do delektowania się drogą (nie dziurawą <ok> ).
O samochodzie: Lakier jak nowy, dach jak nowy elektryczny, przebieg 122tys km, felgi 17tki, silnik 2.8 bez gazu, rocznik 1995, ogólny stan bliski idealnemu. Nie chciałbym się rozdrabniać i zaczynać kilku tematów w różnych działach więc chciałbym Was zapytać o kilka rzeczy które muszę dopieścić. To moje pierwsze cabrio stąd pewne pytania mogą być naiwne
1) szyby boczne po otwarciu dachu obijają się o słupek. Zdaje sobie sprawę, że konstrukcja auta (nadwozie) pracuje bardziej ale może da się to zniwelować? Po opuszczeniu delikatnie szybki cichnie. Myślałem o zdjęciu tapicerki i jakimś dokręceniu szyby na szynach? Od strony kierowcy szyba w pierwszej fazie obniżania spada (2-3 cm) i później dopiero się zsuwa
2) Silnik. W sobotę idę na sprawdzenie ogólne do mechanika. Pytanie do Was - czy są jakieś zabiegi standardowe które wykonuje każdy właściciel AAH? Chodzi mi nie o zabiegi tuningowe tzn nie interesuje mnie podnoszenie mocy itp a zwyczajne ożywienie, usprawnienie silnika. Już mi kuzyn powiedział żebym kolektor wywalił Nie chciałbym ingerować w rzeczy które przyniosą więcej szkód niż pożytku. Proszę o opinie dotyczące takich rzeczy jak sportowy filtr, kolektor, świece, jakie marki są najlepsze itp Chce żeby silnik był zdrowy przez lata
3) Klimatyzacja - jest ale ręczna. Nie przeszkadza mi to ale jak już pytam fachowców to muszę zapytać: czy podłączenie sterownika elektrycznego (wyświetlacz i guziki zamiast ręcznego ustawiania) wymaga tylko zakupu takiego urządzenia i wpięcia czy to jakaś większa przeróbka?
4) Mam do sprzedania sportowe sprężyny zielone chyba z przodu (świeże auto a pogoda nie nastraja do grzebania).
Poczytałem już trochę na Waszym forum o Cabrio - wiem jak dbać o dach itp Będę stałym gościem Waszej społeczności.
Pozdrawiam wszystkich
EDIT: jest ktoś z Częstochowy kto ma Audi cabrio czy moje będzie najładniejsze? :mrgreen:
FOTKI NIE MOJE - Z AUKCJI ALLEGRO dla tych co nie mogą się doczekać
UWAGA! Z ciężkim sercem muszę Was powiadomić że sprzedaje FELGI które widać na zdjęciach. Mieszkając w Rzeszowie gdzie asfalt jest nowy można śmigać ale u mnie na wsi Częstochowa są same dziury i niestety ale nie da się... Są piękne ale za szybko je zniszczę jeżdżąc po częstochowskich drogach. Felgi sprzedaje razem z półrocznymi oponami. Cena? wstępnie 2500zł do uzgodnienia za komplet + wysyłka. Czekam na oferty zarówno w tym temacie jak i na priv
Pierwsze wrażenia:
Pozytywna masakra Miałem to szczęście że z Częstochowy w której mieszkam do spełnienia marzeń było 300km. Droga powrotna z otwartym dachem przy temperaturze w słońcu 20st była komfortem jakiego się nie spodziewałem! Nie trzeba nią jechać 200km/g żeby czuć przyjemność (choć na autostradzie nie omieszkałem spróbować ). Każdy kilometr sprawiał że moje serce się cieszyło z każdej wydanej złotówki! Wiatr bez dachu (i windshocie) nawet przy 170 nie przeszkadzał - hałas z dachem standard 120 szumiało. Ale moim zdaniem to nie jest auto do pędzenia (choć jest czym) a do delektowania się drogą (nie dziurawą <ok> ).
O samochodzie: Lakier jak nowy, dach jak nowy elektryczny, przebieg 122tys km, felgi 17tki, silnik 2.8 bez gazu, rocznik 1995, ogólny stan bliski idealnemu. Nie chciałbym się rozdrabniać i zaczynać kilku tematów w różnych działach więc chciałbym Was zapytać o kilka rzeczy które muszę dopieścić. To moje pierwsze cabrio stąd pewne pytania mogą być naiwne
1) szyby boczne po otwarciu dachu obijają się o słupek. Zdaje sobie sprawę, że konstrukcja auta (nadwozie) pracuje bardziej ale może da się to zniwelować? Po opuszczeniu delikatnie szybki cichnie. Myślałem o zdjęciu tapicerki i jakimś dokręceniu szyby na szynach? Od strony kierowcy szyba w pierwszej fazie obniżania spada (2-3 cm) i później dopiero się zsuwa
2) Silnik. W sobotę idę na sprawdzenie ogólne do mechanika. Pytanie do Was - czy są jakieś zabiegi standardowe które wykonuje każdy właściciel AAH? Chodzi mi nie o zabiegi tuningowe tzn nie interesuje mnie podnoszenie mocy itp a zwyczajne ożywienie, usprawnienie silnika. Już mi kuzyn powiedział żebym kolektor wywalił Nie chciałbym ingerować w rzeczy które przyniosą więcej szkód niż pożytku. Proszę o opinie dotyczące takich rzeczy jak sportowy filtr, kolektor, świece, jakie marki są najlepsze itp Chce żeby silnik był zdrowy przez lata
3) Klimatyzacja - jest ale ręczna. Nie przeszkadza mi to ale jak już pytam fachowców to muszę zapytać: czy podłączenie sterownika elektrycznego (wyświetlacz i guziki zamiast ręcznego ustawiania) wymaga tylko zakupu takiego urządzenia i wpięcia czy to jakaś większa przeróbka?
4) Mam do sprzedania sportowe sprężyny zielone chyba z przodu (świeże auto a pogoda nie nastraja do grzebania).
Poczytałem już trochę na Waszym forum o Cabrio - wiem jak dbać o dach itp Będę stałym gościem Waszej społeczności.
Pozdrawiam wszystkich
EDIT: jest ktoś z Częstochowy kto ma Audi cabrio czy moje będzie najładniejsze? :mrgreen:
FOTKI NIE MOJE - Z AUKCJI ALLEGRO dla tych co nie mogą się doczekać
UWAGA! Z ciężkim sercem muszę Was powiadomić że sprzedaje FELGI które widać na zdjęciach. Mieszkając w Rzeszowie gdzie asfalt jest nowy można śmigać ale u mnie na wsi Częstochowa są same dziury i niestety ale nie da się... Są piękne ale za szybko je zniszczę jeżdżąc po częstochowskich drogach. Felgi sprzedaje razem z półrocznymi oponami. Cena? wstępnie 2500zł do uzgodnienia za komplet + wysyłka. Czekam na oferty zarówno w tym temacie jak i na priv
Ostatnio zmieniony 29 mar 2011, 20:04 przez HanPL, łącznie zmieniany 3 razy.
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
do klimatronika trzeba większej rzeźby, nie tylko panel bo trzeba silniczki przy klapkach zakładać i jeszcze przy kablach sporo pogrzebać... Pod maską z tego co wiem to nic się nie zmienia...HanPL pisze:3) Klimatyzacja - jest ale ręczna. Nie przeszkadza mi to ale jak już pytam fachowców to muszę zapytać: czy podłączenie sterownika elektrycznego (wyświetlacz i guziki zamiast ręcznego ustawiania) wymaga tylko zakupu takiego urządzenia i wpięcia czy to jakaś większa przeróbka?
te springi to z caba :?: Czemu nie zostawiasz na aucie??HanPL pisze:4) Mam do sprzedania sportowe sprężyny zielone chyba z przodu (świeże auto a pogoda nie nastraja do grzebania).
Czekam na fotki bo ciekawie się zapowiada
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
hmm, z tego co pamietam jak rok temu jezdzilem bez dachu i mialem szyby u samej gory, a dziury nie byly mega duze to nie dzialy sie takie rzeczy, wiec moze warto rozkrecic tapicerke drzwi i sprawdzic jak tam mocowania wygladaja...HanPL pisze:szyby boczne po otwarciu dachu obijają się o słupek
co do auta, ogolnie fajne jak kazde cabrio, jednak mi osobiscie nie podchodzi malowanie felg i oprocz tego, ze fotele to recaro, to jednak welur w cabrio mi sie nie widzi ;/