[80 B3 SF] Moje pierwsze Audi- 80 B3 1,8
Po regulacji L:PG, niunia normalnie odpala na gazie . Kosztowało to trochę(bo jeszcze było grzebanie z podciśnieniami przy gaźniku) ale opłacało się . Teraz zobaczymy jakie będzie spalanie(po Nowym Roku niunia będzie moją (i nie tylko moją) d**e wozić do szkoły- mam co prawda tylko 8km, ale nie opłaca się kupować biletu miesięcznego na PKS)... Trzeba chyba zacząć zbierać kaskę na mody środeczka .
Heh, odkopałeś mój temat. A w mojej niuni wiele się zmieniło(narazie tylko mechanicznie). Wymieniłem części takiej jak:
-świece zapłonowe(stare były już naprawdę słabe)
-kompletny rozrząd(pasek ContiTech, rolka INA, kółko dolne wału korbowego, simmering pod kółkiem)
-pasek klinowy Gates
Do tego uszczelniłem pocący się dekiel głowicy, wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia. Rozrząd ustawiony na fabryczne znaki. Regulacja zapłonu(niestety na słuch- brak dostępu do lampy). Odczułem wzrost mocy(szczególnie po regulacji zapłonu) oraz spadek spalania LPG(o co najbardziej mi chodziło) <ok> . Muszę wrzucić nowe fotki niuni(wizualnie się nie zmieniła).
-świece zapłonowe(stare były już naprawdę słabe)
-kompletny rozrząd(pasek ContiTech, rolka INA, kółko dolne wału korbowego, simmering pod kółkiem)
-pasek klinowy Gates
Do tego uszczelniłem pocący się dekiel głowicy, wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia. Rozrząd ustawiony na fabryczne znaki. Regulacja zapłonu(niestety na słuch- brak dostępu do lampy). Odczułem wzrost mocy(szczególnie po regulacji zapłonu) oraz spadek spalania LPG(o co najbardziej mi chodziło) <ok> . Muszę wrzucić nowe fotki niuni(wizualnie się nie zmieniła).
Dzięki. Rzeczywiście B3 mają nieodparty urok . A co do tematu- wreszcie zrobiłem jak należy dekiel głowicy(mój poprzedni był pokrzywiony przez co oliwa leciała to na świece, to na kolektory) . Zakupiłem inny dekiel(20 zł), do tego nowa uszczelka Victor Reinz(9 zł), dwie godzinki pracy, umycie silnika i póki co nie widać, by olej się gdzieś sączył .