Ale licznik był normalny a nie do 260 :mrgreen:pawelrybak15 pisze:W B3 było tylko takie obro jak moje do Diesla <ok>
Audi 90 B3 SB - 10mm na pokładzie
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Ale taki do 260 też był, właśnie w 90 taki licznik siedział
Narazie siedzi odmodzony SB (przez te chore ceny paliwa :evil: jak się okaże że spalanie nie spadło to znów będzie podkręt), ale są wielkie plany, wśród nich pozbycie się Absolutnie Kiepskiej i Mizernej skrzyni biegów i montaż BAA z półosiami <ok>
Narazie siedzi odmodzony SB (przez te chore ceny paliwa :evil: jak się okaże że spalanie nie spadło to znów będzie podkręt), ale są wielkie plany, wśród nich pozbycie się Absolutnie Kiepskiej i Mizernej skrzyni biegów i montaż BAA z półosiami <ok>
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Kunik zmień dilera prochów i dostawcę fioletowego, bo masz ciekawe wizje po tym :mrgreen:
Ty mojego auta jeszcze nie widziałeś
Nie wiem co wy macie do Turbo D, z tym telepaniem to jest tylko plota rozsiewana przez tych którzy nigdy Diesla nie mieli, fakt że ten silnik troche mocniej drży niż benzyna, ale nie są to jakieś mega drgania, pozatym jak ma się sprawne poduchy pod silnikiem to drgania na karoserie się nie przeniosą <ok>
Ty mojego auta jeszcze nie widziałeś
Nie wiem co wy macie do Turbo D, z tym telepaniem to jest tylko plota rozsiewana przez tych którzy nigdy Diesla nie mieli, fakt że ten silnik troche mocniej drży niż benzyna, ale nie są to jakieś mega drgania, pozatym jak ma się sprawne poduchy pod silnikiem to drgania na karoserie się nie przeniosą <ok>
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Podczas jazdy utrzymywać obroty w tym zakresie.grze pisze:no dobra Panowie, ale ekonomię można rozumieć różnie. chodzi tu o to, że przy tych obrotach ekonomicznie jest jechać ze stałą prędkością czy ekonomicznie jest przyspieszać na tych obrotach?trepek pisze:Największa ekonomia.pawelrybak15 pisze:Akurat jak dla mnie jest to spoko, to zielone pole to albo będzie zakres obrotów w którym silnik najlepiej ciągnie, albo zakres obrotów w którym jest największa ekonomia
bajer ciekawy. licznik niespotykany. nawet nie wiedziałem, że audi wypuściło coś takiego.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Nie ma sprawy, tylko najpierw odwrócę końcowy tłumik do góry dupąGerB3 pisze:Ale Ty nie masz 90ki a nawet silnika który rozpędzi to auto do licznikowych wartościpawelrybak15 pisze:Ale taki do 260 też był, właśnie w 90 taki licznik siedział
Chciałbym kiedys stanać z Tobą na kresce, to zobaczyłbyś co zrobi PM z tą słabą skrzynią AKM z SB'kiem po modzie 90-95km <ok>
Będziesz miał sporo mycia po tej ustawce <rotfl> <lol>
A moc mojego SB po modach to było około 110KM, natomiast teraz jest koło 90 (całkiem serii nie ustawiłem, nadal boostpin max wyciętą stroną, tyle że podkładka wróciła). Jeśli okaże się, że spalanie nie spadło, to podkładka wylatuje, mało tego tym razem pójdzie zwiększenie dawki i ustawienie doładowania na wartość 1,2 bara, więc ogień musi być <zly>
Dalsze plany to pompa 10mm i do tego boostpin od Trepka <ok>