Fiat Punto GT 1.4 Turbo
Fiat Punto GT 1.4 Turbo
Po mojej pięknej przygodzie z Audi 90 2.3 która była na forum przez 2 lata, wybór padł na auto które może niektórym być wogóle nie znane... Fiat punto z silnikiem 1.4 Turbo
Auto kupiłem w Jaworzynie Śląskiej w stanie uszkodzonym za 3900zł. GTek ciężko palił, dławił się, strzelał, kompletny brak mocy. Ponadto nagrzewnica dymiła.. i była pęknięta szyba.. Wymieniłem przepływomierz, szybę, wywaliłem calutką instalację gazową (zainstalowaną w 2008r) Oraz wspomnianą nagrzewnicę. Furka chodzi bardzo ładnie już Cieszy mnie to że auto jest od samego początku udokumentowane..
Silnik:
-Filtr stożkowy
-BOV HKS
-Wydech przelotowy, z jednym tłumikiem.
-Turbina po regeneracji i wywarzaniu w 2010r (ładuje ponad 1.5bar) 8-)
-po wymienia uszczelek, pompy paliwa na mocniejszą
-wymieniona chłodnia na nową po incydencie na torze
-malowany żaroodpornym lakierem
-Intercooler od Mastera 2.7
-świece NGK race
-przewody WN NGK
Plany na wakacje to koło 150-160KM, teraz jest koło 140
Wyposażenie:
-klimatyzacja
-elektryczne szyby i lusterka
-ksenony
-airbag
-ABS
-przyciemniane szyby
-wspomaganie kierownicy
-centralny zamek na pilota
-światła przeciwmgielne
-regulacja kierownicy
-dodatkowy wskaźnik boostu na desce rozdzielczej
-gwintowane zawieszenie 8-)
Uploaded with ImageShack.us
Tutaj filmik i zdjęcia na seryjnym coolerze i seryjnym wydechu
Auto kupiłem w Jaworzynie Śląskiej w stanie uszkodzonym za 3900zł. GTek ciężko palił, dławił się, strzelał, kompletny brak mocy. Ponadto nagrzewnica dymiła.. i była pęknięta szyba.. Wymieniłem przepływomierz, szybę, wywaliłem calutką instalację gazową (zainstalowaną w 2008r) Oraz wspomnianą nagrzewnicę. Furka chodzi bardzo ładnie już Cieszy mnie to że auto jest od samego początku udokumentowane..
Silnik:
-Filtr stożkowy
-BOV HKS
-Wydech przelotowy, z jednym tłumikiem.
-Turbina po regeneracji i wywarzaniu w 2010r (ładuje ponad 1.5bar) 8-)
-po wymienia uszczelek, pompy paliwa na mocniejszą
-wymieniona chłodnia na nową po incydencie na torze
-malowany żaroodpornym lakierem
-Intercooler od Mastera 2.7
-świece NGK race
-przewody WN NGK
Plany na wakacje to koło 150-160KM, teraz jest koło 140
Wyposażenie:
-klimatyzacja
-elektryczne szyby i lusterka
-ksenony
-airbag
-ABS
-przyciemniane szyby
-wspomaganie kierownicy
-centralny zamek na pilota
-światła przeciwmgielne
-regulacja kierownicy
-dodatkowy wskaźnik boostu na desce rozdzielczej
-gwintowane zawieszenie 8-)
Uploaded with ImageShack.us
Tutaj filmik i zdjęcia na seryjnym coolerze i seryjnym wydechu
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2011, 13:19 przez Bartek90, łącznie zmieniany 2 razy.
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 413
- Rejestracja: 07 mar 2008, 12:53
- Lokalizacja: z kontowni
- patrykk007
- Forum Audi 80
- Posty: 166
- Rejestracja: 28 sty 2011, 17:21
- Lokalizacja: Złotoryja
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice