Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 90 B3 SB - 10mm na pokładzie

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 30 kwie 2011, 21:34

Tighe pisze:Sorry ale muszę zapytać, po co Ci podnosić jeszcze to auto :shock: Będziesz jeździł po schodach czy startujesz z Małyszem w dakarze? Nie mów mi, że teraz szorujesz zderzakiem o krawężniki :shock:

Podnosi bo chce trzec lusterkami na zakretach :lol:

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 30 kwie 2011, 21:36

Co do tej folii to po bokach mi się podobają te folie w B3, jak na zderzaki nakleisz to też pewnie nie będzie ich aż tak widać, ale z tym podnoszeniem auta to przesadziłeś :mrgreen:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 kwie 2011, 21:37

GerB3 pisze:A jaki masz profil opon ?

Bo znalazłem Twoje zdjęcia jak auto jest z boku pokazane i muszę przyznać ze faktycznie bardzo wysoko stoi
Opony mam 195/60 R15 :-)
Conti Premium Contact 2, bardzo dobrze na nich się jeździ :-)

P.S. Sagem 5cm w górę nie spowoduje że będe miał problem z sterownością, itp <ok>

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 30 kwie 2011, 21:37

el pablo daj spokój zapodaj sprężynki -20 i będzie git a nie jakieś podnoszenie ci w głowie , i jak masz krawężnik to wjeżdżaj spokojnie a nie ile fabryka dała

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 kwie 2011, 21:39

wujo1 pisze:el pablo daj spokój zapodaj sprężynki -20 i będzie git a nie jakieś podnoszenie ci w głowie , i jak masz krawężnik to wjeżdżaj spokojnie a nie ile fabryka dała
Chyba musiałbym wypić 5 litrów denaturatu by takie coś założyć <rotfl>
A jakbym wytrzeźwiał to bym czym prędzej to wymontował i wywalił na złom :mrgreen:
Glebie mówię stanowcze i zdecydowane NIE :!:
Nie podoba mi się gleba, dla mnie to nonsens i niepraktyczność, będzie auto podniesione :-)

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 30 kwie 2011, 21:41

No to ogólny profil koła masz 1,5cm większy jak u mnie wiec faktycznie masz audi 90 allroad :mrgreen:

A z tym podniesieniem auta to koledzy mają rację, bardzo pogorszysz prowadzenie auta. Ja mam kiblowaty profil opon na lato bo auto przechyla sie na nich w zakrętach, dobrze że nowe amory mam dosyć twarde to chociaż to trochę pomaga, a Ty jeszcze chcesz podniesć auto.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 30 kwie 2011, 21:43

pawelrybak15, dobrze ludzie Ci radzą, podniesienie auta Ci na prawde nic nie da, a glupie tlumaczenie ze bedziesz mogl podjezdzac pod wieksze krawezniki jest smiesznie, przeciez samochodem jezdzi sie po ulicach a nie podjezdza pod krawezniki, gleba, porzadna gleba daje ladny wyglad, chociaz o gustach sie nie dyskutuje, duzo duzo lepsze prowadzenie i sterowanie auta, wiec nie wiem czemu chcesz zrobic taka glupote

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 kwie 2011, 21:45

Aktualnie auto prowadzi się bardzo dobrze pomimo tego że jest wyższe o 1,5cm niż ori seria :mrgreen:
Myślę, że podniesienie auta o 5cm nie spowoduje znaczącego pogorszenia komfortu jazdy, a jeśli tak to można podnieść o 4 albo i 3 cm :-P Pisałem że 5tka to jest max <ok>

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 30 kwie 2011, 21:50

Cóż, będzie 80 b3 allroad stylizowane na 90, co za niesamowity mix <czesiek>

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 kwie 2011, 21:54

Raczej będzie pierwsze Audi 90 1,6 Turbo D allroad edition <ok>
Będe latać szybko i wysoko :mrgreen:

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 30 kwie 2011, 21:55

90tką to nie było i już nigdy nie będzie :-P wmawiaj sobie dalej :-P

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 30 kwie 2011, 21:56

pawelrybak15 pisze:1,5cm niż ori seria :mrgreen:
Teoretycznie jakbyś miał profil 175/70 14' to byś miał od progu 22,5cm czyli powiedzmy tyle co seria na nowych sprężynach, wymień amortyzatory na coś twardszego, daj opony 195/50 i zobaczysz jak to auto będzie jeździło po zakrętach.

Gleba i koło to najładniejsza rzecz w aucie <ok>

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 30 kwie 2011, 22:19

właśnie sie dowiedziałem że audi el pablo to zaginiona wersja żuk edition wyszło koło 4 szt charakteryzowała sie podniesionym zawieszeniem o 5cm od seryjnego zawieszenia , obklejonymi dołami drzwi czarną folią i jeszcze powinna być plandeka ale tutaj brak , mamy tu rodzynka na forum a wy chcecie żeby el pablo obniżał ją <piwo>

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 kwie 2011, 22:47

Ale niektórzy są złośliwi lub zazdrośni <rotfl>
Aby tą burzę uspokoić to powiem wam, że podwyższenie tylko tymczasowo, niestety mam taką pracę że zmagam się z krawężnikami i póki innej, lepszej nie znajdę to podniesione zawieszenie wyjdzie tylko na dobre dla Audicy :-)
A Ty Tighe co tak naskakujesz na mój projekt że nigdy nie będzie pełnoprawne 90 ? Będzie wierna replika 90tki, wszystkie chromy będą na swoim miejscu, silnik na max zmodzony a w środku najlepsze wypasy. To że fabrycznie była zwykła 80tka to już inna sprawa. Zapewne jakbym dostał to auto w serii to z zewnątrz byłaby dalej seria, jedynie bym szedł w wypasy w środku i modzenie silnika, ale skoro auto dostałem w niezbyt ciekawy sposób zmodzone przodem na 90tkę to postanowiłem coś z tym zrobić no i padło na replikę Audi 90 Turbo D :-) A dlaczego ? Reflektory z 90tki świecą dużo lepiej niż ori z 80, zdobycie ori w dobrym stanie nie jest łatwe więc postanowiłem że zostają te co są, ale do tego trza dopasić resztę auta :mrgreen:
Naprawde dajcie mi dokończyć projekt, wtedy będziecie mogli się powyżywać :-P

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 30 kwie 2011, 22:53

Ja nic nie naskakuje, wręcz przeciwnie - stylizować B3 na 90tke to świetna sprawa, i wcale nie pytam dlaczego więc nie wiem po co się tłumaczysz :mrgreen:

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl