to niskie te koszty Ci wyszły Fajnie, że mechanikę sobie ogarniasz na tip top, bo to podstawa :->Lucazzz pisze:Robota 600, silnik 800, 100 na jakies pierdółki płyny itp.... myslałm ze bedzie gorzej... chociaz jak by nie patrzec 1500 piechota nie chodzi.... byly by nowe gadzety, no ale przynajmniej bedzie spokój....
[B4 Avant] Red Dragon Sprzedany
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
barto-team, gaz niewyregulowany to troche dziwnie jedzie.... ale za to na benzynie czuc róznice, rowno chodzi, elegancko sie wkreca na obroty, żwawo przyspiesza. ale przede wszystkim cieszy mnie dzwiek silnika, a w zasadzie jego brak. jest cichutki. nie to co wczesniejsza orkiestra w składzie
-szklanki
-popychacze
-panewka
...i bóg jeden wie co jeszcze
Niki20, mam nadzieje ze na razie bedzie spokój... :roll:
sagem, czemu myslisz ze drogo?? jestem laikiem, nie wiem ile biora mechaniory.
Kolczat, silnik niestety tez ABK, niestety wszystkie inne silniki to koszt conajmniej X3 wiec ta opcja na wstepie odpadła. ABK dobrze mi sie jezdzi, nie narzekałem jak dotad, mocy nie potrzebuje, spalanie mnie zadowala.... jak bede chciał cos innego to zmienie auto/ kupie drugie... <ok>
-szklanki
-popychacze
-panewka
...i bóg jeden wie co jeszcze
Niki20, mam nadzieje ze na razie bedzie spokój... :roll:
sagem, czemu myslisz ze drogo?? jestem laikiem, nie wiem ile biora mechaniory.
Kolczat, silnik niestety tez ABK, niestety wszystkie inne silniki to koszt conajmniej X3 wiec ta opcja na wstepie odpadła. ABK dobrze mi sie jezdzi, nie narzekałem jak dotad, mocy nie potrzebuje, spalanie mnie zadowala.... jak bede chciał cos innego to zmienie auto/ kupie drugie... <ok>
jestem po regulacjii gazu, tezraz jezdzi jak powinno, lepiej niz na starym motorze... zmienione filtr powietrza na Knechta, gazu, jakis zeworek w reduktorze, pali teraz elegancko, nie zalewa go gazem , nic nie smierdzi. mozna zapomniec ze auto ma podtlenek lpg... :mrgreen:
ten etap mechaniki mam na razie zamkniety... :mrgreen:
ten etap mechaniki mam na razie zamkniety... :mrgreen:
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
...i amen :mrgreen: do zobaczyska jutroLucazzz pisze:jestem po regulacjii gazu, tezraz jezdzi jak powinno, lepiej niz na starym motorze... zmienione filtr powietrza na Knechta, gazu, jakis zeworek w reduktorze, pali teraz elegancko, nie zalewa go gazem , nic nie smierdzi. mozna zapomniec ze auto ma podtlenek lpg... :mrgreen:
ten etap mechaniki mam na razie zamkniety... :mrgreen:
wiec tak, po zlocie w Tresnej k. Żywca zawitałem do klubowego magika Jugo007... (polecam z czystym sumieniem, warto zrobic 200-300km)
Przeprowadzone zabiegi:
-pokasowane błedy komputera po zmianie silnika (przepływki, czujników itd itd)
-zdiagnozowanie usterki- uszkodzony czujnik temperatury niebieski- Wymieniony na ori
-poprawiony zaplon, mechanik nie ustawił go zle, ale zostal poprawiony o ok 6*
- w promocji zanabylem SUB od A4 B6, musze rozkminic jego podłczenie i zapakowac go do schowka w bagazniku, gdzie jego miejsce.
-wczoraj natomiast zmienilismy z kumplem Poliuretany na wahaczach przód (troche pracy bylo, a co za tym idzie spooooro piwek pekło przy robocie) :mrgreen:
-przytargałem i rozkreciłem na czesci pierwsze stary silnik (niezbyt przyjemny widok jego "wnetrzności") ktory idzi na złom...
- i wkoncu udało mi sie rozkrecic Gwint na tył, na czesci pierwsze, wyczyscilem go dokładnie, wymieniłem stare nakretki, przesmarowałem calosc, zlozylem do Kupy, i teraz chodzi jak ta lala, nakrętki mozna paluszkami kręcic....
fotek z prac brak... bo kabla do aparatu brak... :lol:
Przeprowadzone zabiegi:
-pokasowane błedy komputera po zmianie silnika (przepływki, czujników itd itd)
-zdiagnozowanie usterki- uszkodzony czujnik temperatury niebieski- Wymieniony na ori
-poprawiony zaplon, mechanik nie ustawił go zle, ale zostal poprawiony o ok 6*
- w promocji zanabylem SUB od A4 B6, musze rozkminic jego podłczenie i zapakowac go do schowka w bagazniku, gdzie jego miejsce.
-wczoraj natomiast zmienilismy z kumplem Poliuretany na wahaczach przód (troche pracy bylo, a co za tym idzie spooooro piwek pekło przy robocie) :mrgreen:
-przytargałem i rozkreciłem na czesci pierwsze stary silnik (niezbyt przyjemny widok jego "wnetrzności") ktory idzi na złom...
- i wkoncu udało mi sie rozkrecic Gwint na tył, na czesci pierwsze, wyczyscilem go dokładnie, wymieniłem stare nakretki, przesmarowałem calosc, zlozylem do Kupy, i teraz chodzi jak ta lala, nakrętki mozna paluszkami kręcic....
fotek z prac brak... bo kabla do aparatu brak... :lol: