[B4 30v quattro] zielony avanturnik 95' by kuba2955
no więc przyszedł czas na małe zmiany. opony które miałem na ori 15 były za wysokie, więc wleciały felgi 16" OZ anniversary 35 et25 plus opony 205/55 dunlop sp sport maxx 91y.
wiem, połowa powie ze za mała felga i za wysoka opona, ale chce w przeciwienstwie do niektórych autem jeździc a nie taczac sie 20km/h żeby felg nie pogiąć :mrgreen:
po tej zmianie poczułem dopiero w pełni że mam amory koni sport, jest komfortowo, a na zakrętach trzyma się drogi bardzo dobrze.
pare fotek:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
wiem, połowa powie ze za mała felga i za wysoka opona, ale chce w przeciwienstwie do niektórych autem jeździc a nie taczac sie 20km/h żeby felg nie pogiąć :mrgreen:
po tej zmianie poczułem dopiero w pełni że mam amory koni sport, jest komfortowo, a na zakrętach trzyma się drogi bardzo dobrze.
pare fotek:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio zmieniony 05 lip 2011, 14:48 przez kuba2955, łącznie zmieniany 1 raz.
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
nie lepiej bylo podniesc motor o te pare mm w gore? jakies tulejki o te obliczone pare mm i wszystko gra, no chyba ze juz powyzej cm bylo te pare mmkuba2955 pisze:ja wsadzałem kolektory od a6 c4 ack. prawy dotykał podłużnicy w jednym miejscu na samym garbie. trzeba ją spłaszczyc w jakis sposób pare milimetrów i jest ok. nic strasznego i przeróbka podłużnic to tu chyba słowa na wyrost
17" lepiej by tu wygladaly... http://moto.allegro.pl/felgi-o-z-annive ... 71077.html
tylko ja dałem ponad połowe mniej :mrgreen: poza tym już mówiłem, po pierwsze ma jechać a dopiero po drugie wyglądać.
dzis doszedł mały rarytas- recaro classic
Uploaded with ImageShack.us
fotel z każdej strony regulowany do tego oparcie pompowane, ogólnie bardzo dobre trzymanie
kolejną nowością i zdziwieniem dla mnie skończyły się zabawy z G-Techem, najlepsze czasy jakie osiągnąłem w dwie osoby na pokładzie to 0-60mph - 6.86s a 1/4mili 15.24s :shock:
więc chyba trzyma serie, a chciałem już szukać co zepsute...
dzis doszedł mały rarytas- recaro classic
Uploaded with ImageShack.us
fotel z każdej strony regulowany do tego oparcie pompowane, ogólnie bardzo dobre trzymanie
kolejną nowością i zdziwieniem dla mnie skończyły się zabawy z G-Techem, najlepsze czasy jakie osiągnąłem w dwie osoby na pokładzie to 0-60mph - 6.86s a 1/4mili 15.24s :shock:
więc chyba trzyma serie, a chciałem już szukać co zepsute...
Ostatnio zmieniony 05 lip 2011, 14:49 przez kuba2955, łącznie zmieniany 1 raz.
u mnie czasy powtarzają się, sprawdzałem tym samym g-techem kolegi coupe 2.8 aah-wychodziły czasy seryjne mniej wiecej, swoje stare 7a- tez wiarygodne. na pewno dokładniejsze to jest od stoperów. 30v w budzie a4 w sedanie w danych ma 7.3 do 100 a w avancie 7.5, czas 6.86 do 96km/h daje 7s z groszem do 100 więc jakby ok.
p.s. smiech na sali to ty miałeś z 90 którą sprzedawałem jakis czas temu, a w profilu nadal nie masz auta, wiec nikomu i niczemu chyba nie wierzysz <ok>
p.s. smiech na sali to ty miałeś z 90 którą sprzedawałem jakis czas temu, a w profilu nadal nie masz auta, wiec nikomu i niczemu chyba nie wierzysz <ok>
Jeśli chodzi o MarcinC to doświadczenie podpowiada mi by do rynsztoku się nie zniżać
Jeśli chodzi o autko, to nie czuć tego przyspieszenia tak jak w moim (coupe q aah) mimo, że stoper pokazuje jasne, że avant zbiera się szybciej. G-Tech (dokładnie ten którym był mierzony czas u Kuby) za każdym razem podaje bardzo zbliżone osiągi (nie licząc jakichś wtop driverów). Potwierdzają to pomiary moje i moich kolegów. Jeden to tych pomiarów nastrzelał bardzo dużo i nie było żadnych odchyłów od normy. Czy ten G-Tech mierzy prawidłowo, tego nie wiem, ale na pewno jest powtarzalny
Jeśli chodzi o autko, to nie czuć tego przyspieszenia tak jak w moim (coupe q aah) mimo, że stoper pokazuje jasne, że avant zbiera się szybciej. G-Tech (dokładnie ten którym był mierzony czas u Kuby) za każdym razem podaje bardzo zbliżone osiągi (nie licząc jakichś wtop driverów). Potwierdzają to pomiary moje i moich kolegów. Jeden to tych pomiarów nastrzelał bardzo dużo i nie było żadnych odchyłów od normy. Czy ten G-Tech mierzy prawidłowo, tego nie wiem, ale na pewno jest powtarzalny