Widzę trafiłem na swojego <ok> oby tak dalej i oby pogląd był zawsze taki samAlu pisze: W chwili obecnej auto jest nieskalane podtlenkiem LPG, i niechaj tak zostanie.
Piwa sobie odmówię, a LPG do niego nie założe :mrgreen:
Audi 80 2.0 16V Competition Quattro egzemplarz nr 98???
Re: Audi 80 2.0 16V Competition Quattro
Nie ma co żałować;) Oby się dobrze sprawowało nowemu nabywcy:) Różnie to bywa z ACE, ale jeśli chodzi o całokształt, to było to moje najlepsze auto o które bardzo dbałem.Polerowane, pastowane przynajmniej raz w miesiącu, sprzątane co 2-3 dni:) Subaru już tak dobrze nie ma...
PS: Mam żal tylko do tych ludzi, którzy nie wierzyli co to za okaz, że kręcona itp jak to w naszym pięknym kraju. Od początku zapewniałem wszystkich pytających, że jest to niemal igła, a tylko Krzysiek pofatygował się aby to sprawdzić i jak mi się wydaje nie rozczarował się;)
Mam nadzieje, że za jakiś czas spotkamy się z kolejnym audi na forum:)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie;)
PS: Mam żal tylko do tych ludzi, którzy nie wierzyli co to za okaz, że kręcona itp jak to w naszym pięknym kraju. Od początku zapewniałem wszystkich pytających, że jest to niemal igła, a tylko Krzysiek pofatygował się aby to sprawdzić i jak mi się wydaje nie rozczarował się;)
Mam nadzieje, że za jakiś czas spotkamy się z kolejnym audi na forum:)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie;)
Moje seryjne Audio zaczyna coraz częściej odmawiać posłuszeństwa. Przymierzam się do zakupu radia.
W związku z tym prośba do znawców tematu, które byście polecali?
Pioneer DEH-6300SD
Alpine CDE-126BT
W związku z tym prośba do znawców tematu, które byście polecali?
Pioneer DEH-6300SD
Alpine CDE-126BT
Na razie wyskoczyło kilka niespodziewanych wydatków i plany trzeba przesunąć w czasie. Ale co się odwlecze to nie przepadniegornik pisze:Wypalają pomysły?
Pewnie mnie co niektórzy zlinczują :mrgreen: ale ja nie jestem zwolennikiem zasady "dobre koło i gleba i nic więcej nie trzeba". Ja najpierw chcę auto doprowadzić do stanu jak z fabryki, wiadomo że znaki czasu się wdają tu i ówdzie. A i wszystko co używane się zużywa
BTW podczas ostatniego przeglądu auta zauważyłem że jeden amortyzator jest mokry, czyli chyba dni jego są już policzone.
Jakie amortyzatory i sprężyny polecacie?
Gwint odpada, bo przez wioskę nie przejadę :mrgreen:
Czy jest sens wymieniać tylko przód czy lepiej od razu wymienić całość?