Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 Competition] daily car

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
MarcinC
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 10 lut 2010, 16:23
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: MarcinC » 29 cze 2011, 18:16

łoooo, aleś poleciał z koksem :->

kiedy odpalanko ? <ok>

Awatar użytkownika
Ezumaru
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 760
Rejestracja: 30 mar 2007, 22:39
Lokalizacja: Silesia

Post autor: Ezumaru » 29 cze 2011, 20:16

Widać jeszcze masa pracy przed tobą, powodzenia bo się przyda <ok>

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 29 cze 2011, 20:29

Mabrothrax, dobra robota, juz blizej jak dalej. Jak cos z elektryka moge pomoc choc widze ze dobrze Wam idzie.

Fajnie ze od razu bedzie troche dlubniete, w koncu 150kuca to za malo do napedu 4kol.

Powodzenia <ok>

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 29 cze 2011, 22:26

Trzymam kciuki. Będzie dobrze bo widzę od razu z koksem wpada motor.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 30 cze 2011, 00:48

Dopsze dopsze :-)
Wywal wiskoze odrazu, zostaw dwa wiatraki od Compi.

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 30 cze 2011, 12:27

Wiskoza już zrobiła papa. Dzisiaj robiony jest rozrząd, paski i wszelakie uszczelki. Ja też trzymam kciuki hehe.

Awatar użytkownika
Gelo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 427
Rejestracja: 23 mar 2007, 22:09
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gelo » 30 cze 2011, 14:26

prace ruszyły do przodu :-)

dzięki za słowa otuchy :-P

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 05 lip 2011, 09:44

A jeszcze tak pomijając swap. Zaczynam zbierać graty do przeróbki na 5x112. Na razie mi się nie spieszy, więc planuje to dopiero na zimę.

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 05 lip 2011, 09:49

Następny co w totka wygrał :lol: Działasz z koksem, czekam na etap końcowy <ok>

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 05 lip 2011, 13:09

jak dobrze ogarniesz takie wymiany to za friko to robisz ;]

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 05 lip 2011, 13:13

Mam nadzieję, że dam radę :-)

Na razie piasty zamierzam kupić. Z tego co czytałem to tylko z przodem będzie troszkę rezania. W gruncie rzeczy nie jest to jakaś straszna operacja. Ale chce to zrobić na zimę, bo od razu założę kapcie zimowe 5x112 i zacznę szukać koła. Wtedy moje B1 na sprzedaż pójdzie a ja będę polował na 18" łopaty z A8 :-)

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 05 lip 2011, 13:16

Mabrothrax, nie wiem skąd masz takie info. Ja zagłębiam się w temat piast i
do zmiany półosie,przeguby i piasty nie takie proste jakby się wydawało.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 05 lip 2011, 13:17

nie zapominajcie o tarczach ;p

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 05 lip 2011, 13:43

gornik, z tego co czytałem ( być może nie doczytałem dokładnie ) to tył jest p&p z a6c4 lub a100c4. Na tył wsadza się piastę i tarcze, bo zacisk ponoć pasuje - łącznie z łożyskiem.

A przód należy zdystansować. Przynajmniej tyle zrozumiałem. Być może błędnie :mrgreen:

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 05 lip 2011, 14:18

Mabrothrax, niestety chyba ząbki na półosi nie będą grać, chyba, że
znajdziesz Audi A6/100 C4 2.0 16v q i tu też nie ma pewności czy na 100% podejdzie.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl