Dawno nic się tu nie działo, więc czas to zmienić <ok>
W nadchodzącym tygodniu szykują się wieeeelkie zmiany <zly>
1) Pompa 10mm by Trepek
2) Elektryczna regulacja zasięgu świateł (dzięki Szara80TDI )
3) Wymiana simmeringu na wale korbowym
4) Naprawa zaworu WG w turbosprężarce
5) Demontaż i czyszczenie kolektora dolotowego
6) Oil Catch Tank (byćmoże)
Pompa 10mm jest zrobiona pod dużą moc, ma wysoką falę i mocne sprężyny, pozatym ma zrobionego Gov Moda a więc posiadacze 1Z, AHU, AFN, ABT, ABK, NG, DZ, PM, SF, RU, NE itp, a także Cali 2,0i drżyjcie, bo nadchodzi Hardcore Turbo Diesel który was zmiecie :mrgreen:
A oto pompa która będzie zasilać mój silniczek :mrgreen:
Mam nadzieje, że Trepek nie pogniewa się, że wstawiam tutaj foty jego autorstwa
Jeździć to to będzie tylko nie będzie miało czym hamować, bęben na tyle i pełna stal na przodzie :mrgreen: ja założyłem tarcze na tył i jakoś hamuje chociaż czasem brakuje wentyla na przodzie ale już pewnie nie założę bo na glebie już się tak nie da latać <ok>
Celuje w moc 120KM na samym początku, a B3 jest dużo lżejsze niż B4 więc 1Z po chipsie może zostać zmieciony (no chyba że po jakimś hardcorowym chipsie )
Na tej pompie Trepkowy RA rozpędzał się do setki w ciągu 9 sekund i to przy wtryskiwaczach z wolnossącego D i o połowę niższym ciśnieniu doładowania, zatem u mnie powinno być jeszcze lepiej <zly>