No mam, pisałem, dawałem link heheh - wydech bez kata, środkowy tłumik pusty, tylny komorowy, teraz dodatkowo jeszcze odcinek od kolektora o większej średnicy, przyspieszony zapłon i generalnie zdrowy pomimo 23 lat silnik - wg. filmiku wychodziło 11s z hakiem do 100 na ori oponach więc lepiej jak seria.pawelrybak15 pisze:GerB3, Ty coś masz niby pomodzone w swoim PM, napisz proszę co tam zdziałałeś
Audi 90 B3 SB - 10mm na pokładzie
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Katalizator potrafi trochę kucy zeżreć, więc jego wywalenie na pewno trochę podniosło moc.
A ile Ci spala Twój silniczek ? Oczywiście pytam o Pb, trucizna mnie nie interesuje
P.S. Nawet ten śmieszny 1,8T nie da się tak łatwo zmodzić jak zwykły Turbo D, bo w Turbo D wszystko się robi mechanicznie, bez potrzeby pisania programów itp <ok>
A ile Ci spala Twój silniczek ? Oczywiście pytam o Pb, trucizna mnie nie interesuje
P.S. Nawet ten śmieszny 1,8T nie da się tak łatwo zmodzić jak zwykły Turbo D, bo w Turbo D wszystko się robi mechanicznie, bez potrzeby pisania programów itp <ok>
Po miescie 10-10,5 ale jeżdże normalnie, pewnie da sie ponizej 10 zejsć ale wtedy 3tyś na obrotomierzu bym musiał nie przekraczać. Gazu auto nie widziało i nie zobaczy, wolałbym nim nie jeździć niż założyć LPG
Po modach wydechu nie wiem czy wzrosła moc ale czuć że auto jest o wile elastyczniejsze, troche NM musiało przybyć bo 3ke mozna wrzucać juz spokojnie od 40km/h, coś jak mały diesel
Po modach wydechu nie wiem czy wzrosła moc ale czuć że auto jest o wile elastyczniejsze, troche NM musiało przybyć bo 3ke mozna wrzucać juz spokojnie od 40km/h, coś jak mały diesel
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Dokładniematt1988 pisze:Na przykład chcesz poszaleć dawka srubkami w gore turbo w gore i masz rakiete. Jedziesz do ciotki zosi na imieniny nie trzeba szaleć dwka w doł. W innych tak sie nie zrobi
"Śrubkomodami" dostrajasz sobie auto w kilka chwil, jeśli masz wprawę
GerB3, dobrze, że nie będziesz truć swojego silnika, ciekawi mnie jaki przebieg bez remontu jest w stanie zrobić zadbana PMka.
Miałem golfa II z tym silnikiem (u VW to RP) i miała na blacie lekko ponad 300tyś bez remontu i też bez gazu. Ojciec ma JN drugi właściciel wszystkie papiery od niemca jeszcze i 257tyś wiec przypuszczam ze jakies 300-400tyś da sie zrobic jak sie dba i gazu nie widzi. Ja według licznika mam 167 tyś 8-) ostatni przeglad w niemczech przy 60tyś 2 lata stała nie jeżdżona wiec teoretycznie prawdziwy.
PM to jest taki SB wśród diesli, cieżko to zajechać jak sie dba
Dodatkowo pierwsze auto jakie miałem to była B2 z kultowym 1,6D, też grubo ponad 350tyś, niestety silnik przeżył nadwozie.
PM to jest taki SB wśród diesli, cieżko to zajechać jak sie dba
Dodatkowo pierwsze auto jakie miałem to była B2 z kultowym 1,6D, też grubo ponad 350tyś, niestety silnik przeżył nadwozie.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
B2 to była fura heheh, miejsca w srodku wiecej jak w B3, ten klekot spokojnie na trasie rozpędzał sie do 130-140km/h więcej sie bałem bo pordzewiała była, na 10l ropy robiło sie 140-150km, dlatego dla mnie zawsze klekot bedzie nad zagazowaną benzyną, ale bardziej ten stary, te nowe to juz nie to samo
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Ja także jestem miłośnikiem starych Diesli, ale tych z Turbo
Mój kumpel miał jeszcze rok temu białe B2 1,6D i też bardzo chwalił, sprzedał, bo miało problemy z korozją, ale sam silnik zdrów był.
Gdybym miał sporo pieniędzy i miejsca, to chętnie bym przygarnął jakieś B2 i reanimował do stanu fabrycznego z modzonym SB pod maską. Wtedy bym SB z mojej B3 zapodał do B2, a do mojej B3 by wleciał AEL
Mój kumpel miał jeszcze rok temu białe B2 1,6D i też bardzo chwalił, sprzedał, bo miało problemy z korozją, ale sam silnik zdrów był.
Gdybym miał sporo pieniędzy i miejsca, to chętnie bym przygarnął jakieś B2 i reanimował do stanu fabrycznego z modzonym SB pod maską. Wtedy bym SB z mojej B3 zapodał do B2, a do mojej B3 by wleciał AEL
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Mój poprzedni JN miał ponad 300 tys i silnik był jak żyleta. Suchy aż misa olejowa rdzewiałaGerB3 pisze:wiec przypuszczam ze jakies 300-400tyś da sie zrobic jak sie dba
Ponad 10 lat temu był u nas AAD i jak nam go ukradli to miał pod 300 tys przebiegu i również zdrowy był. Ale jeździł tylko na PB 98 (ahh te czasy, kiedy ON był za 1.2zł - 1.4 zł).
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Prace postępują
Dziś została naprawiona turbosprężarka, a także wymontowany i wyczyszczony rozrusznik. Jutro rozrusznik otrzyma nowy bendix i wróci na swoje miejsce.
Prócz tego od poniedziałku zdążyłem zmienić wszystkie 3 simmeringi z przodu silnika, umyć karcherem intercooler, wyczyścić odmę, oraz wszystkie węże od dolotu. Jutro wymiana termostatu i zapewne montaż pompy 10mm (powinna być jutro u mnie), a jak wystarczy czasu to zamontuje także turbawkę, oraz zdemontowany dla ułatwienia prac alternator.
Korzystając z tego, że mam całkowicie rozebrany przedni pas postaram się zrezać instalacje pod elektryczną regulację zasięgu świateł, oraz wymienić podstawki przekaźników, oraz konektory w tych podstawkach na nowe
Dziś została naprawiona turbosprężarka, a także wymontowany i wyczyszczony rozrusznik. Jutro rozrusznik otrzyma nowy bendix i wróci na swoje miejsce.
Prócz tego od poniedziałku zdążyłem zmienić wszystkie 3 simmeringi z przodu silnika, umyć karcherem intercooler, wyczyścić odmę, oraz wszystkie węże od dolotu. Jutro wymiana termostatu i zapewne montaż pompy 10mm (powinna być jutro u mnie), a jak wystarczy czasu to zamontuje także turbawkę, oraz zdemontowany dla ułatwienia prac alternator.
Korzystając z tego, że mam całkowicie rozebrany przedni pas postaram się zrezać instalacje pod elektryczną regulację zasięgu świateł, oraz wymienić podstawki przekaźników, oraz konektory w tych podstawkach na nowe