Audi B2 coupe by Kresek swap zakonczony sukcesem :D
Zawieszenie mnie wyszlo 2,5K, ale wszystko robilem sam. Problemow jakis wiekszych nie ma z zalozeniem, tak samo jak zwykle tylko trzeba podlaczyc troche wezykow i kabelkow:P)
Przy siedzieniach sa przyciski do fotela. Jest to najwyzszy model recaro CSE.
Przyciskami ustawia sie:
*poduszka kregoslupa odcinek krzyzowy
*poduszki kregoslupa odcinek ledzwiowy x2
* poduszka kregoslupa odcinek piersiowy
* poduszki trzymania bocznego w oparciu
* elektryczna regulacja pochylenia oparcia
* elektryczna regulacja przedniej kolyski
* elektryczna regulacja tylnej kolyski
* elektryczna regulacja przod/tyl
* podgrzewania
Oczywiscie wszystko dziala:D
Przy siedzieniach sa przyciski do fotela. Jest to najwyzszy model recaro CSE.
Przyciskami ustawia sie:
*poduszka kregoslupa odcinek krzyzowy
*poduszki kregoslupa odcinek ledzwiowy x2
* poduszka kregoslupa odcinek piersiowy
* poduszki trzymania bocznego w oparciu
* elektryczna regulacja pochylenia oparcia
* elektryczna regulacja przedniej kolyski
* elektryczna regulacja tylnej kolyski
* elektryczna regulacja przod/tyl
* podgrzewania
Oczywiscie wszystko dziala:D
Wiec low budget project zaklada:
butla ze starego kompresora
zawory z instalacji lpg
kompresor jaki zechcesz, ale radze nie oszczedzac, porzadny nowy kopresor ok. 1000zl, badz uzywke z jakiegos auta, no ale trzeba trafic
poduszki, przewody, zlaczki - sklep
Jak juz masz wszytsko to zaczynasz skladac.
Najwazniejsze w zawieszeniu to amory z poduszkami. Poduszki montuje sie zamiast sprezyn.
Pozniej ustrojstwo w bagazniku. Instalacja zaczyna sie od kompresora. Ten pcha powietrze do butli. Z butli powietrze idzie do zaworow. Jedne odpowiadaja za wpuszczanie powietrza, zas drugie za opuszczanie.
Jezeli chcesz podniesc auto to otwierasz zawory wpuszczajace powietrze do poduszki. Wtedy poduszka wypelnia sie powietrzem, zwieksza swoja objetosc, auto sie podnosi. Chcesz opuscic, otwierasz zawor powietrze ucieka z poduszki w atmosfere, poduszka sie kurczy i auto kladzie sie na ziemie.
Zadnej wiekszej filozofii nie ma, wszytskie informacje od a do z sa dostepne u wujka google, jak sie ma choc troche pojecia o mechanice, elektryce i pneumatyce wieksszego probelmu nie ma ze zlozeniem samodzielnym:)
butla ze starego kompresora
zawory z instalacji lpg
kompresor jaki zechcesz, ale radze nie oszczedzac, porzadny nowy kopresor ok. 1000zl, badz uzywke z jakiegos auta, no ale trzeba trafic
poduszki, przewody, zlaczki - sklep
Jak juz masz wszytsko to zaczynasz skladac.
Najwazniejsze w zawieszeniu to amory z poduszkami. Poduszki montuje sie zamiast sprezyn.
Pozniej ustrojstwo w bagazniku. Instalacja zaczyna sie od kompresora. Ten pcha powietrze do butli. Z butli powietrze idzie do zaworow. Jedne odpowiadaja za wpuszczanie powietrza, zas drugie za opuszczanie.
Jezeli chcesz podniesc auto to otwierasz zawory wpuszczajace powietrze do poduszki. Wtedy poduszka wypelnia sie powietrzem, zwieksza swoja objetosc, auto sie podnosi. Chcesz opuscic, otwierasz zawor powietrze ucieka z poduszki w atmosfere, poduszka sie kurczy i auto kladzie sie na ziemie.
Zadnej wiekszej filozofii nie ma, wszytskie informacje od a do z sa dostepne u wujka google, jak sie ma choc troche pojecia o mechanice, elektryce i pneumatyce wieksszego probelmu nie ma ze zlozeniem samodzielnym:)
na codzien robie w ciezarowkach wiec tyle wiem chodzi mi z czego kompresor ile barow? jak polaczyles elastycze przewody z zaworami od gazu (tam sa chyba inne laczniki)czy na poduszkach nie jest za twardy? jak zrobiles odciecie kompresora jak napompuje czy problem z montowaniem poduszek byl? czy masz tego jakues zdjecia? jak nie chcesz smiecic to u mnie wstaw lub na pw