B4 ABT sedan mlownie tyłu i troche napraw:-)
B4 ABT sedan mlownie tyłu i troche napraw:-)
Silnik ABT 90 KM
Nadwozie: sedan
Przebieg: 250500 km
Wyposażenie: golas z szyberdachem i wspomaganiem
Zrobione:
wymiana zawieszenia tył( amortyzatory, springi odboje) sam
zawieszenie przód łączniki końcówki sworznie i taki duperele- też sam
przewody hamulcowe
Dla mechanika:
rozrząd kompletny zrobione przy okazji uszczeniacz wału
korek skrzyni biegów
uszczelka pod pokrywą zaworów zrobione
silnik bo mocy brak 8-)
Mody: masa pomysłów tylko kasy brak :oops:
ALe kiedyś przyjdą ori alusy, obrotomierz, może elektryka szyb i zawieszenie na niższe ( ale to jak sie drogi poprawią).
Oceniajcie
Nadwozie: sedan
Przebieg: 250500 km
Wyposażenie: golas z szyberdachem i wspomaganiem
Zrobione:
wymiana zawieszenia tył( amortyzatory, springi odboje) sam
zawieszenie przód łączniki końcówki sworznie i taki duperele- też sam
przewody hamulcowe
Dla mechanika:
rozrząd kompletny zrobione przy okazji uszczeniacz wału
korek skrzyni biegów
uszczelka pod pokrywą zaworów zrobione
silnik bo mocy brak 8-)
Mody: masa pomysłów tylko kasy brak :oops:
ALe kiedyś przyjdą ori alusy, obrotomierz, może elektryka szyb i zawieszenie na niższe ( ale to jak sie drogi poprawią).
Oceniajcie
Ostatnio zmieniony 13 lis 2011, 12:30 przez Maniac, łącznie zmieniany 5 razy.
Napewno usunę ten spojler bo brzydszej rzeczy nie ma na świecie. Poza tym German Style czyli nisko szeroko. Co więcej: przydało by sie troche elektryki np. szyby. Klima też by nie zaszkodziła a z tego co wiem to można przełożyć. no i problem z silnikiem. na gazie mul straszny, na benzynie duzo lepiej. Na wszystko przyjdzi czas, jak przyjdą pieniądze. wszystko staram sie robić sam więc przynajmniej koszty roboty uciekaja.
Wizyta u mechanika.
Dzisiaj pryszedł dzien w którym mechanik zajał sie rozrzadem. Jakos po zakupie tego nie zrobilem i przyszło na dzisiaj. Wymieniłem:
Pasek(Contitech)
Rolke napinającą(INA)
uszczelke pod pokrywą rozrządu(???)
uszczelniacz Wału(ELRING)
Niestety teraz sie dowiedziałem ze do wymiany jest jeszcze pompa wody i uszczelka pod głowicą bo mi węże pompuje. oprócz tego chłodnica lekko cieknie( próbowałen już uszczelniac jakims płynem, troche pomogło)
No wydatki mnie czekają nie małe ale jak to zrobie to bede miał spokój na dłużej(oby).
Pasek(Contitech)
Rolke napinającą(INA)
uszczelke pod pokrywą rozrządu(???)
uszczelniacz Wału(ELRING)
Niestety teraz sie dowiedziałem ze do wymiany jest jeszcze pompa wody i uszczelka pod głowicą bo mi węże pompuje. oprócz tego chłodnica lekko cieknie( próbowałen już uszczelniac jakims płynem, troche pomogło)
No wydatki mnie czekają nie małe ale jak to zrobie to bede miał spokój na dłużej(oby).
Troche zmian, trzeba gonic kolegów :-)
Jako ze pompowało mi węże konieczna byla wymiana uszczelki pod głowicą. Jakie było zdziwienie moje i mechanika gdy po zdjeciu głowicy okazało sie ze była ona nie dokręcona, ale e nowa kupiona to została wymieniona. Do tego poszła pompa wody bo zaczeła huczeć niemiłosiernie oraz chłodnica. Zrobiłem tył samochodu czyli pozbyłem się Spojlera :mrgreen: i znaków. Pomalowane zostały: klapa, nadkola bo ktos zdolny mi jedno zarysował :evil: i zderzak o pasowło.
Pozostało do wymiany jeszcze takie cudo:
Mam jeszcze pytanie do kolegów z Krosna i okolic.
Napiszcie na pw gdzie jechać zrobić cos z instalacją LPG, tzn. wymienic parownik i założyć jakis komputer sterujący mieszanką.
Pozostało do wymiany jeszcze takie cudo:
Mam jeszcze pytanie do kolegów z Krosna i okolic.
Napiszcie na pw gdzie jechać zrobić cos z instalacją LPG, tzn. wymienic parownik i założyć jakis komputer sterujący mieszanką.