[Audi 90 B3] Cult by Small3r - foto str. 38
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Sprawdzaj rezystancję między masą a każdym z pinów. Jesli po zwarciu wskazówka idzie do końca to sam zegar i instalacja są w porządku. Dopiero sprawdzenie czujnika pozwoli ustalić czy faktycznie on ma zwarcie, lub za niską rezystancję. Skoro na zimnym silniku włączenie zapłonu powoduje wychylenie się wskazówki to najpewniej będzie właśnie czujnik.
- Small3r
- Forum Audi 80
- Posty: 431
- Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
- Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
pawelrybak15, odkryłem coś dziwnego...
To jest opis czujnika, gdzie co powinno być.
A tak wygląda czujnik.
Czy mi się wydaje, czy na nim nie ma plusa?
PS Sprzedam oryginalne pomarańczowe kierunki w zderzak, jakby co to pisać na PW, dogadamy się.
To jest opis czujnika, gdzie co powinno być.
A tak wygląda czujnik.
Czy mi się wydaje, czy na nim nie ma plusa?
PS Sprzedam oryginalne pomarańczowe kierunki w zderzak, jakby co to pisać na PW, dogadamy się.
Ostatnio zmieniony 17 gru 2011, 17:32 przez Small3r, łącznie zmieniany 1 raz.
Fajne audi. Nowe koła pasują świetnie, ale proponowałbym dodać z tyłu dystans 5mm dla poprawienia offsetu w stosunku do przodu. Oponki w sam raz!
Co do polerki wnęki pod klamką to w swoim robię to co jakiś czas, i zawsze jestem zaskoczony skąd te ślady po pazurach. W końcu nie czuje się, że przy otwieraniu drzwi dotykamy lakier paznokciem
Co do polerki wnęki pod klamką to w swoim robię to co jakiś czas, i zawsze jestem zaskoczony skąd te ślady po pazurach. W końcu nie czuje się, że przy otwieraniu drzwi dotykamy lakier paznokciem
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Small3r
- Forum Audi 80
- Posty: 431
- Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
- Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
pawelec_, no tym samym co ostatnio haha <ok> T-Cut Scratch Remover do wszystkich odcieni srebrnego. To jest tylko wstępna polerka, przed taką robioną poważnym środkiem :mrgreen: :mrgreen:
ATLAS, jak będą takie koła, to będzie i dystans 10mm albo nawet 20 <ok> i gleba przynajmniej 60mm. Co do pazurów to masz rację, ja teraz uważam haha <ok>
Tighe, No niestety masz rację. Ale był ból oddawać... o jaaaa....... Ale może, może będzie rozmowa...
ATLAS, jak będą takie koła, to będzie i dystans 10mm albo nawet 20 <ok> i gleba przynajmniej 60mm. Co do pazurów to masz rację, ja teraz uważam haha <ok>
Tighe, No niestety masz rację. Ale był ból oddawać... o jaaaa....... Ale może, może będzie rozmowa...
Ostatnio zmieniony 15 gru 2011, 22:07 przez Small3r, łącznie zmieniany 1 raz.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Small3r
- Forum Audi 80
- Posty: 431
- Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
- Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
"Idealne warunki" do malowania...
Okropny stan. Powierzchnia została zeszlifowana papierkiem wodnym.
Wstępne malowanie. Nałożenie struktury :roll:
Niki20 - chodzi o to, że cieniuszko z kasą... za takiego Bolla bym musiał 20 zł dać, a nie mam tyle aktualnie haha. Poza tym, tam jest mała dziurka... Więc Boll niezbyt pomoże <osohozi>
Okropny stan. Powierzchnia została zeszlifowana papierkiem wodnym.
Wstępne malowanie. Nałożenie struktury :roll:
Niki20 - chodzi o to, że cieniuszko z kasą... za takiego Bolla bym musiał 20 zł dać, a nie mam tyle aktualnie haha. Poza tym, tam jest mała dziurka... Więc Boll niezbyt pomoże <osohozi>