Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Cabrio 8G 2.8 AAH] Wyprzedaż części : fotele,dach, alu 15&

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 17 gru 2011, 16:31

audiB2coupe pisze:Rychu82 miałeś założone te springi H&R na swoim aucie ? Pasują do AAH ?
miałem, ale było dla mnie za nisko.
tu jest nawet temat samych tych H&R

https://audi80.pl/28-q-all-b4-o-ile- ... htm#591296

auto wyglądało tak:

Obrazek

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 18 gru 2011, 16:19

moje felgi maja lada dzien wyjechac z garazu na innym aucie, ale to "maja" jak bedzie zobaczymy, najwyzej na nowy rok mozemy pogadac, ale watpie by Cie cena interesowala :-P

Awatar użytkownika
MaciekGie
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 168
Rejestracja: 28 lut 2010, 12:54
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: MaciekGie » 21 gru 2011, 14:42

Na chwilę obecną obie głowice przykręcone, nowa pompa wody i nowy termostat, a wygląda to tak:
Obrazek

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 21 gru 2011, 17:43

A dlaczego nie zdemontowałeś kabli zapłonowych? Czekasz aż któryś niechcący uszkodzisz? :P

PS wypucuj zbiorniczek wyrównawczy, bo okropnie brudny.

Awatar użytkownika
MaciekGie
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 168
Rejestracja: 28 lut 2010, 12:54
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: MaciekGie » 21 gru 2011, 18:32

ATLAS pisze:A dlaczego nie zdemontowałeś kabli zapłonowych? Czekasz aż któryś niechcący uszkodzisz? :P

PS wypucuj zbiorniczek wyrównawczy, bo okropnie brudny.
Kable i tak są do wymiany hehe, bo są oryginalne jeszcze także trzeba będzie je zastąpić nowymi Beru, ale to nie w tej chwili.
Zbiorniczek może dzisiaj wymyje, wiem, że jest brudny. Kolektor ssący wymyty i złożony:) Idę dalej składać resztę gratów.

Awatar użytkownika
karol89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 414
Rejestracja: 08 maja 2011, 13:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: karol89 » 21 gru 2011, 19:48

audiB2coupe pisze:Na chwilę obecną obie głowice przykręcone, nowa pompa wody i nowy termostat, a wygląda to tak:
Obrazek
Prawie tak jak u mnie jakieś 4 miechy temu :mrgreen:

Obrazek
Powodzenia przy pracach ;-)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 21 gru 2011, 23:07

czemu od razu komory nie czysciles?

Awatar użytkownika
MaciekGie
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 168
Rejestracja: 28 lut 2010, 12:54
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: MaciekGie » 22 gru 2011, 08:18

Kolczat nie czyściłem, bo po 1 nie mam na to czasu, a po 2 to po co ma mi ten syf lecieć w silnik, co innego jakbym go wyciągnął całkiem. Kiedyś może się to umyje, ale póki co są ważniejsze sprawy. Odnośnie Twoich felg to ja będę szukał felunku na wiosnę(marzec, kwiecień) także póki co nie dam rady, bo są inne wydatki. Dzisiaj zakładam wałki, koła zębate i jak sie uda to rozrząd :)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 22 gru 2011, 09:05

pisze o czyszczeniu komory bo sam bym chcial miec w koncu czysto pod maska, takze myslalem ze przy okazji rozbierania silnika, albo po zlozeniu przynajmniej pokryw mozna by to troche ogarnac... z felgami spoko, na lajcie ;]

Awatar użytkownika
MaciekGie
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 168
Rejestracja: 28 lut 2010, 12:54
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: MaciekGie » 22 gru 2011, 12:06

pomyśle nad tym :) może ogarnę tą komorę jak wystarczy czasu :) a tak w ogóle jaki płyn zalać ? G11 czy G12 ? bo z tego co wiem to do 96roku był G11.

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 22 gru 2011, 12:10

Prawie jak u mnie, no ale jednak przy V-ce dwa razy więcej roboty <ok>

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 4ed984e1da 8-)

Awatar użytkownika
MaciekGie
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 168
Rejestracja: 28 lut 2010, 12:54
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: MaciekGie » 23 gru 2011, 13:00

Już coraz bliżej końca :)
Obrazek

Awatar użytkownika
MaciekGie
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 168
Rejestracja: 28 lut 2010, 12:54
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: MaciekGie » 25 gru 2011, 12:33

Silnik wreszcie złożony :) w piątek o 21 odpalony po raz pierwszy, wszystko ok, na początku popychacze trochę się tłukły, ale teraz jest już cichutko. Układ odpowietrzony, grzeje jak szalona :) Nowy olej Valvoline 10W40. Co Wy na to jakbym później przeszedł na pełny synetyk ?

Koszty:
- części 1350zł (uszczelki, pompa wody, pasek rozrządu, rolki, olej, filtr oleju, płyn G11, popychacze hydrauliczne, termostat, uszczelniacze)
- obróbka głowic 500zł
- dodatki ok 50zł (masa uszczelniająca Dirko, benzyna ekstrakcyjna i inne)

Obrazek


Przód uległ małemu zabiegowi i teraz auto wygląda tak:

Obrazek

Wersja winter (dopiero wczoraj zmieniłem koła):

Obrazek

Awatar użytkownika
karol89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 414
Rejestracja: 08 maja 2011, 13:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: karol89 » 25 gru 2011, 12:48

Gratki za włożoną prace ;-)
No właśnie a do oleju to też jestem ciekaw mam aktualnie Valvoline 10W-40 MaxLife (przez pierwsze 350km po remoncie jeździłem na Valvoline 5W-30 XL-III i po tych 350km zalałem 10W-40 silnik się docierał i przez te kilkaset km się olej zabrudził dosyć mocno był ciemnawy) obecnie zalany olej jest bardzo jasny a przebieg wynosi ok 4 tys
Przy następnej wymianie za jakieś 5-6 tys chyba przejdę na pełen syntetyk 5W-30

Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Small3r » 25 gru 2011, 13:19

audiB2coupe, gratki! Za włożoną pracę. Mnie też czeka to wszystko co Ty zrobiłeś, tylko, że u mnie jeden garnek mniej, więc może wyjdzie troszkę taniej. Trzymam kciuki za Twój projekt! Bardzo zacnie wygląda teraz autko.

Powiedz mi, czy jest jakaś odczuwalna różnica w jeździe i pracy silnika?

Mnie też czeka zmiana oleju na dniach i nie wiem co lać. Troszkę się boję zastosowywania półsyntetyku w tak starym aucie. Co o tym myślisz?

Pozdrawiam! Szerokości i przyczepności! <ok>

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl