Black audi,KW, Porsche 8.5j i 10j 19" 122km,322Nm, Bi-x
na felach są oponki 235/35 na przodzie i 255/35 na tyle, w przyszłym tydniu powinny dojść adaptery i zobaczę czy 255 uda mi się schować jeśli nie to na tył pójdą 235 a na przód kupie 215 albo 225Kolczat pisze:Mortiis, jak zalozysz 215/40 albo 35 i avant ma seryjnie zaklepane tylnie blotniki jak w cabrio to spokojnie mozesz spuszczac bude na milimetry od opony i nic nie bedzie ocierac, spojrz na ostatnie obnizenie mojego auta i nic nie ocieralo
Adapterki doszły poniżej parę fotek na szybko z przymiarki
10 na oponie 235 i dystansie 22
8.5 też na oponie 235 i dystansie 20
i teraz pojawia się problemik, przy dystansie 22 na tyle luzu między felgą a amorkiem jest na mały palec a na przodzie przy oponie 235 opona się opiera na drążku kierowniczym przy dystansie 20 i 22 i teraz zastanawiam się czy jeśli założę oponę 215 problem zniknie czy dokupić szerszy dystans?
10 na oponie 235 i dystansie 22
8.5 też na oponie 235 i dystansie 20
i teraz pojawia się problemik, przy dystansie 22 na tyle luzu między felgą a amorkiem jest na mały palec a na przodzie przy oponie 235 opona się opiera na drążku kierowniczym przy dystansie 20 i 22 i teraz zastanawiam się czy jeśli założę oponę 215 problem zniknie czy dokupić szerszy dystans?
z przodu opona 225 będzie optymalna. Możesz zrobić zdjęcie od góry 10' tak, żeby było widać ile wystaje? I jeszcze pytanko - czy prawe tylne koło wystaje tyle samo co lewe?Mortiis pisze:i teraz pojawia się problemik, przy dystansie 22 na tyle luzu między felgą a amorkiem jest na mały palec a na przodzie przy oponie 235 opona się opiera na drążku kierowniczym przy dystansie 20 i 22 i teraz zastanawiam się czy jeśli założę oponę 215 problem zniknie czy dokupić szerszy dystans?