Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

gruzzz i tona spamu

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 01 lut 2012, 23:40

pawelrybak15 pisze:Porting głowicy, tzn polerowanie kanałów dolotowych i wylotowych ?
też, ale nie tylko, bo jeszcze ich powiększanie :)
pawelrybak15 pisze:Cóż, jeśli będzie ku temu sposobność, to chętnie się z Tobą ustawie i mówie to całkiem szczerze i bez żadnej złośliwości <ok>
ja bardzo chętnie stanę na kresce <ok>

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 01 lut 2012, 23:44

Co do portingu, to jeśli w Dieslu coś to zmienia na plus, to może się skuszę na małe wygładzanie kanałów dolotowych, ale powiększać ich nie będę, bo to osłabianie konstrukcji głowicy, która w SB i tak jest mocno obciążona <zly>

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 01 lut 2012, 23:46

pawelrybak15 pisze:osłabianie konstrukcji głowicy
wytrzeźwiej,. nie chcę jej przecież zaorać całej :lol:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 01 lut 2012, 23:53

spaykee pisze:
pawelrybak15 pisze:osłabianie konstrukcji głowicy
wytrzeźwiej,. nie chcę jej przecież zaorać całej :lol:
Ale ja miałem na myśli głowicę w swoim SB <ok>
Ty nie masz turbo i masz mniejsze sprężanie więc u Ciebie rozszlifowanie kanałów (zrobione z umiarem) nie zaszkodzi, u mnie mogłoby <ok>

Awatar użytkownika
Lucazzz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2239
Rejestracja: 11 maja 2009, 17:35
Lokalizacja: Kraków/ WSW

Post autor: Lucazzz » 02 lut 2012, 00:07

widze ze sie kroji nowa wersja "Wojny Północ-Południe" tzw wojna "Północ- Centrum".... hahahahahaha <ok>

Awatar użytkownika
SzymekB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 618
Rejestracja: 09 mar 2009, 20:55

Post autor: SzymekB » 02 lut 2012, 00:20

sapykee

Ciężko będzie Ci wykrzesac 150 KM, moze nie tak ciężo jak drogo. A czy warto tyle kasy bulic na te 15 koni ??

Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Small3r » 02 lut 2012, 08:16

spaykee, bardzo mnie ciekawi jak to zrobiłeś. I co wsadziłeś zamiast KE-Jetronica? Bo ja też się szykuję na taką opcję. Masz może jakieś fotki tej operacji? Pozdrawiam.

PS Napisz mi PW jakie są koszty tego.

EDIT: Nevermind. Doczytałem tematu i już wiem, że nic nie wstawiłeś. LPG. No to muszę dalej szukać.

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 02 lut 2012, 12:29

SzymekB pisze: Ciężko będzie Ci wykrzesac 150 KM, moze nie tak ciężo jak drogo. A czy warto tyle kasy bulic na te 15 koni ??
tak samo nieopłacalne jak swap z R4 na R5 :lol: i co z tego, nie liczą się koszta a zabawa ;-)

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 02 lut 2012, 13:45

Szczerze mówiąc nie wiem czy tak drogo. Przerobienie wałka na ostry do 400zł max. Port głowicy, jeżeli amsz zdolności manualne wyjdzie tyle co dremle, doszlifowanie głowy w celu lekkiego dopręzenia około 50zł. Ruszenie zapłonu i sprawdzanie efektu kosztuje tyle co Twoja cierpliwość. Ustawienie blosa w osi przepustnicy oraz dolot zimnego ze zderzaka, kosztuje tyle co gumy i rurki. Należałoby pewnie wyposażyc sie jedynie w jakis knock sensor i afr/egt. I może te 150 by wskoczyło. Jeśli nie pewnie trzebaby pchac sie juz w wiekszą przepustnice, troche odetkać wydech i może ruszyć rozrządem. W sumie to nie ma zadnych kosztownych robót ale jest dużo pierdołek od których trzeba sie przyłozyć, żeby mieć przyrost.

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 02 lut 2012, 13:48

karolas123 pisze:Przerobienie wałka na ostry do 400zł max.
500
karolas123 pisze:Port głowicy, jeżeli amsz zdolności manualne wyjdzie tyle co dremle, doszlifowanie głowy w celu lekkiego dopręzenia około 50zł.
chyba nawet nie
karolas123 pisze:Ruszenie zapłonu i sprawdzanie efektu kosztuje tyle co Twoja cierpliwość.
mam dużo czasu <ok>
karolas123 pisze:jest dużo pierdołek od których trzeba sie przyłozyć, żeby mieć przyrost.
po prostu trzeba posiedzieć, podłuybać. :)
Na razie bawię się kolektorem ;) jak przyjedzie głowica to wtedy zacznę pasować kolektor z głowicą i wtedy będzie wiadomo jak bardzo można powiększyć kanały. Potem na spokojnie wałek i takie tam pierdoły

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 02 lut 2012, 14:19

spaykee, Mówisz o zrobieniu wałka przez świątka? Jesli tak to nie bierz nic od niego. Jeśli juz to oddaj do napawania, to znacznie utwardzi wałek. Te robione przez światka sa z gównolitu. Jest też podobno na śląsku gdzieś firma która szlifuje wałki i całkiem fajne przyrosty tego sa i podobno kasuje 300zł za wałek do silknika z 2 zaworami na cyl.

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 02 lut 2012, 15:06

spaykee, Mówisz o zrobieniu wałka przez świątka? Jesli tak to nie bierz nic od niego.
karolas123 pisze:Te robione przez światka sa z gównolitu.
to się zgadza <ok> takiue same opinie słyszałem
karolas123 pisze: Jeśli juz to oddaj do napawania, to znacznie utwardzi wałek.
to właśnie chciałęm zrobić
karolas123 pisze:Jest też podobno na śląsku gdzieś firma która szlifuje wałki i całkiem fajne przyrosty tego sa i podobno kasuje 300zł za wałek do silknika z 2 zaworami na cyl.
namiary jakieś masz? :)

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 02 lut 2012, 20:25

Lucazzz pisze:widze ze sie kroji nowa wersja "Wojny Północ-Południe" tzw wojna "Północ- Centrum".... hahahahahaha <ok>
Lepiej.
Szykuje się bitwa "Odwieczny Maniakalny Dieslowiec Mega wróg LPG" vs. "Miłośnik LPG anty benzynowiec". :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2>

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 02 lut 2012, 20:26

eSPe pisze: Szykuje się bitwa "Odwieczny Maniakalny Dieslowiec Mega wróg LPG" vs. "Miłośnik LPG anty benzynowiec". :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2>
stary, diesle są do traktorów, nie zmienię zdania. Klekot to ursus kur..czaki, a nie Audi <ok> Do benzyny kompletnie nic nie mam, poza tym, że jest droga a mnie na nią nie stać <ok> J?akby mnie było stać, to bym jeździł V8 biturbo na PB, a nie zawszonym gruzem na gaz :lol: <ok>

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 02 lut 2012, 20:30

Na benzyne to Cie stać, tylko na akcyze i vat nie :P

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl