Moja "Wawdi" przybyła do mnie z wiatrakowni rok temu,jako całkowita (niezbyt zadbana) seria.
To model 1.8s 66kw pierwszy raz zarejestrowana w 1992r
Z udogodnien ktore posiadala mozna wymienic:
-wspomaganie
-hak(ktorego do dzis nie mam wbitego w dowód )
-oryginalne alu
Mimo ze wizualnie nie była w stanie idealnym,po pierwszej przejazdzce zaczalem doceniac co znaczy cisza,i konkretnie dzialajace ogrzewanie oraz hamulce ktore hamuja a nie spowalniaja.
Za niewielkie pieniadze zanabylem ją i jestem z niej zadowolony. Jest w miare bezawaryjna(w porownaniu do mojego wczesniejszego poloneza 1.4) i tania w utrzymaniu. Co najwazniejsze posiada ocynk i nie ma rdzy,nareszcie auto ktore nie rdzewieje
Po tygodniu od kupna postanowilem zmienic rozrzad a przy okazji wyjąłem i rozebrałem sobie na czesci pierwsze silnik,wymieniajac WSZYSTKIE uszczelnienia i przegladajac faktyczne zuzycie wizualne czesci.
Choc szczerze watpilem w autentycznosc przebiegu(160kkm) poczatkowo to potem jednak przestalem zaprzatac sobie nim glowe,bo chocby miał i 300kkm to i tak ceny czesci,prostota silnika(kwestia napraw) i bezawaryjnosc biły na glowe mojego poldka
Przez ten rok troche sie bawilem,ale ograniczaly mnie pieniadze wiec furory nie ma:
-zalozylem alarm
-spialem centralny z pilotem alarmu
-pomalowalem na czarno wewnetrzne czesci reflektorów przednich
-załozylem przednie dymione kierunki
-dostalem za free tylna blende(a ze byla peknieta to zaszpachlowalem ja i przyciemnilem) ktora takze zalozylem
-pomalowalem oryginalne alu ktore z racji wieku wygladaly juz okropnie
-zapodalem 6x9 w polke tylna i 16cm w drzwi
-zalozylem koncówke wydechu(teraz przynajmniej tłumik nie wyglada tak brzydko)
-przelozylem sobie LPG z poloneza i zamontowalem wlew w klapce
Mysle ze z czasem cos niecos sie poprawi,chcialbym jakies ładne felgi i nizszy zawias,ale poki co nie da rady,wiec musi byc jak jest
A oto kilka fotek z czasow wspolczesnych:
b3 1.8 by Mastah22
- Daniello85
- Audi 80 Klub
- Posty: 793
- Rejestracja: 06 mar 2007, 10:27
- Lokalizacja: Zgorzelec