Audi B3 1.8 1988 r . - Koniec Histori :(
Nie.. haha
Grubsze to gleba i alusy...a jezeli starczy czasu i pieniadzy to chcialbym go calego przemalowac.. na taki sam kolor ale odswiezyc lakierzeby byl juz zupelnnie 100 komplit
nie chce za bardzo go przerabiav wiec gleba to i tak duze posuniecie xD
Jak na razue zajmuje sie maly pierdolami jak widac
Grubsze to gleba i alusy...a jezeli starczy czasu i pieniadzy to chcialbym go calego przemalowac.. na taki sam kolor ale odswiezyc lakierzeby byl juz zupelnnie 100 komplit
nie chce za bardzo go przerabiav wiec gleba to i tak duze posuniecie xD
Jak na razue zajmuje sie maly pierdolami jak widac
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ACE
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
to bylo przed czy po tym jak juz zmieniłeś uszczelke pod glowa swojego PM i planowales papierkiem ściernym i auto po tym zabiegu odzylo <rotfl2>o to mi chodziło... kiedyś sprawdzałem competitiona z ACE moim PM... no i szło tak samo a różnica w mocy jest przecież 50 km i ok 40 nm... więc w SF to już w ogóle już by zamuliło
ACE w Q .,ale nie uwierze w to że PM w b3 idzie równo z ACE no ludzie..
mialem ci ja 90KM w b3 na gaźniku, miałem i 90KM w ABT. B3 to była rakieta w porownaniu do b4, jednak NG w b4 jedzie duzo lepiej niz b3 90KM więc ACE nie ma bata musi je wszystkie objeżdżać, a wracajac do tematu powiem ci że fajnie te stalaki kontrastują <ok> może by tak tylne świecidła też na czerwono...