[B4 Competition] daily car
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
104 z przesyłką. Okazało się, że mam niesprawne N75, więc przy okazji kupiłem MBC i ustawiłem doładowanie na 1bar, tak jak w programie. Zapitala teraz chyba w miarę dobrze.
Tylko takie coś nagrałem i przewiozłem kolegę. Ogarnę parę rzeczy i na hamownie
------------------------------------------
Edycja:
Ehhh udany jestem, przepraszam Was Klubowicze, mój błąd, nie mam już zdjęć, usunąłem.
Mabrothrax.
Tylko takie coś nagrałem i przewiozłem kolegę. Ogarnę parę rzeczy i na hamownie
------------------------------------------
Edycja:
Ehhh udany jestem, przepraszam Was Klubowicze, mój błąd, nie mam już zdjęć, usunąłem.
Mabrothrax.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Program jest ustawiony na 1bar, nie wrzucałem serii. MBC miało mi tylko pomóc w diagnozie czy to N75. Jest to na chwile obecną rozwiązanie które mnie satysfakcjonuje. W przyszłości będzie wszystko tak jak należy ale już na innych gratachDeS pisze:Adrian, MBC to nie jest dobre rozwiązanie. Nie masz żadnej kontroli nad doładowaniem z poziomu sterownika, a co za tym idzie żadnej ochrony
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
U kumpla w Passacie B5 (był kupiony powypadkowy), silnik AEB N75 także nie zwiększał doładowania. Zawór był dobry a sterownik nie zwiększał doładowania - duty cycle cały czas 0% (czasem skakał do 3%). VAG nie pokazywał żadnych błędów. Przyglądałem się na vagu wskazaniom przepływomierza, temperatura zasysanego powietrza, cieczy i kąta otwarcia przepustnicy - wskazania były OK. Teraz żałuje że nie sprawdziłem jakie dane odczytywał z czujnika stuku, co podsunął DeS, na poprzedniej stronie.
Kumpel zrobił sobie chałupniczy MBC i passat latał jak powinien.
Kumpel zrobił sobie chałupniczy MBC i passat latał jak powinien.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: