[B4 Competition quattro] Na sprzedaż więcej informacji...
Jeszcze nie bije niestety zastanawiam się czy odrazu go nie zakuć a to spory koszt i narazie zajmuje się srodkiem, obecnie jest cały wybebeszony zajmuję się wymianą podłogi i wszystkimi detalami, zbieram kase na turbinę, icka,wydech, i całą mase innych cześci.
Następnie chce całe zawieszenie wymienic na Powerflexa, i w między czasie odświerzyć, wał,sanki, wzasadzie całe zawieszenie.
Ze zrobionych rzeczy jeszcze mogę dodać że zrezałem ele szybki, i teraz będę robił ele lusterka.
I nie długo zajmę się portinegem głowicy(mam nadzieje że uda się to samemu zrobic a jak nie to trzeba będzie dać do specjalisty).
Jak na 2015rok uda mi się wszystko zrobic będę mega zadowolony :mrgreen:
Następnie chce całe zawieszenie wymienic na Powerflexa, i w między czasie odświerzyć, wał,sanki, wzasadzie całe zawieszenie.
Ze zrobionych rzeczy jeszcze mogę dodać że zrezałem ele szybki, i teraz będę robił ele lusterka.
I nie długo zajmę się portinegem głowicy(mam nadzieje że uda się to samemu zrobic a jak nie to trzeba będzie dać do specjalisty).
Jak na 2015rok uda mi się wszystko zrobic będę mega zadowolony :mrgreen:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Witam opisuje historie mojego compi.
Kupiony był w czerwcu 2011r. Od kolegi grónika z forum, który sprowadził dla mnie ten samochód z Holandii.
Zarejestrowałem go dokładnie 06.07.2011r. Przebieg jego w tamtym momencie był około 200tyś.
Zdjęcia na pierwszej strony tematu to pierwsze fotki auta w Polsce.
Żeby cie nie skłamać zrobiłem tym autem od daty zakupu do teraz max 1000km i tak pewnie to zawyżam bo uważam że zrobiłem znacznie mniej.
Kupiłem ten samochód z myślą o przebudowie na auto do zabawy w weekendy.
Plan był taki aby pozbyć się wszystkiego co jest mi zbędne.
Zacząłem od rozbiórki auta, pozbyłem się tylnej kanapy, przednich foteli bo są za ciężkie, tylnej półki bo miała dziury po głośnikach i chciałem dać lekki materiał w zamian.
To tyle jeśli chodzi o środek co się pozbyłem, a zapomniałbym sprzedałem również dodatkowe zegary ale bez czujników same zegary i licznik ponieważ chciałem kupić białe od S2, podłogę też zdjąłem bo jest zbyt ciężką chodź mam ją nadal ale, miałem zamiar zrobić z lżejszego materiału, dla mnie każdy kg się liczy.
Zewnątrz pozbyłem się przednich lamp bo miały wpaść zespolone soczewkowe, poza tym przedni zderzak jest kompletny.
Tył jest bez zderzaka sprzedałem go koledze sagem również z forum, ponieważ chciałem kupić zderzak od S2 sedan chodź niestety nie znalazłem.
Tylne lampy zamieniłem na oryginalne black hella z tym że brakuje jednego kierunku który ciężko zdobyć ale na zagranicznym ebayu jest do znalezienia takie lampy komplet to rarytas ciężko kupić w dobrym stanie a moje są idealne.
Teraz silnik pozbyłem sie ACE bo to porażka nie silnik i kupiłem 1,8t z audi A6, rok auta 2003 przebieg około 160tys mam gdzieś filmik jak pracował silnik, kupiłem go od znajomego cały kompletny do swap-u z tym że bez turbiny ponieważ już była słaba a ja i tak potrzebowałem czegoś mocniejszego np garetta nie interesowała mnie moc rzędu 200-300km tylko grubo ponad 300 dlatego szukałem silnika sprawdzonego i takie który wiedziałem że to wytrzyma gdy go odpowiednio przyszykuje.
Obecnie silnik w zasadzie nie ruszyłem bo z braku czasu nie miałem kiedy zrobić to co udało się zrobić to odświeżyć silnik i dokupić łapy silnika te od audi 80 cabrio 1.8 adr żeby odpowiednio ustawić silnik w komorze nie było to łatwe szukałem tych łap ponad pół roku zapłaciłem jak za zborze ponad 200zł. Zapomniałbym wywaliłem pompę abs z auta ponieważ jest ona zbędna przy takich projektach i tak trzeba dać większe tarcze hamulcowe, ale jak ktoś chce zawsze może sobie zamontować.
A co do kół to obecnie stoi na stalówkach.
Podsumowując auto jest od 3 lat w garażu i nic przy nim nie robiłem od ponad roku z braku czasu dlatego postanowiłem go sprzedać ponieważ wiem że przez najbliższe lata nic nie zrobię a może ktoś kto ma ochotę na zrobienie z tego auta "szybką zabawkę na weekendy" i zna się na rzeczy to będzie miał idealna bazę do modyfikacji.
W punktach czego brakuje w aucie.
Środek:
-foteli przednich.
-Kanapy.
-Półki tylnej.
-Zegary dodatkowe
-Zegary Główne.
Zewnątrz:
-Przednie lampy.
-Tylni zderzak.
-Jednego kierunku z tyłu.
Teraz co zrobiłem dodatkowo.
- Kierownica trój ramienna z S2.
- Ele. Szyby przód.
- Silnik 1.8 turbo, który był sprawdzony prze zemnie osobiście mam nawet gdzieś filmik jak pracował silnik przed wyjęciem z dawcy.
Cały kompletny na swapa gotowy do włożenia do auta tylko brak turbiny, tak jak pisałem wcześniej specjalnie jej nie brałem bo zwyczajnie nie potrzebowałem.
Skrzynia biegów jest sprawna 100%.
Cały układ napędowy jest w 100% sprawny.
Cała bryła autka czyli nadwozie jest w bdb stanie mam kilka wad ale naprawdę poza tym jest w super stanie po kilku drobnych naprawach będzie idealny.
Nadwozie również bez żadnych wad porobię zdjęcia żeby to udowodnić że nie kłamie.
Oczywiście zrobię dokładne zdjęcia całego auta bo tak w słowach ciężko jest opisać całość ale postaram się jak najszybciej zrobić zdjęcia i podesłać.
Cena jaka mnie interesuje to 6500zł.
Dla nie których może być dużo ale uwierz mi w takim stanie Compi ciężko jest kupić, a moje jest w stanie bardzo dobrym i u nas w Polsce tak naprawdę jeszcze nie skosztowało naszych Polskich dróg, na dowód tego że auto nie jeździło jest dowód rejestracyjny który przeszedł samochód badanie techniczne w dniu26.07.2011 i więcej przeglądów nie ma, ponieważ auto stało a płace tylko OC.
Jeśli chcesz Compi od kogoś kto zna te samochody i dbał o swój w należyty sposób i również chciałbyś stworzyć swoje Compi z fajnym silnikiem i bardzo dobrze zadbanym zewnątrz to ta opcja jest odpowiednia, a jeśli szukasz już jeżdżącego auta i nie wiedzą co tak naprawdę z nim się działo i w jakim jest stanie to mój samochód odpada.
Krótki opis dlaczego taka cena wydaje mi się uczciwa.
Ponieważ Sam silnik do swapa koszt ponad 3tyś zł. Cały kompletny u mnie jedynie nie ma turbiny koszt 500zł, ale za to odmalowany silnik i podzespoły i jest gotowy do montażu w aucie a łapy które są potrzebne to nie łatwy temat, trzeba się naszukać żeby kupić.
Przedni zderzak z Compi goły bez kierunków i halogenów i kratek koszt około 1000zł.
Cały układ napędowy quattro koszt około 2000-2500zł.
Zadbane nadwozie koszt około 2000zł, nie wliczając te drobne rzeczy które zrobiłem to koszt właśnie około 6,5tyś dlatego myślę ze moja cena jest uczciwa.
Mogę w tej cenie umieścić silnik w komorze.
Mnie ten samochód kosztował równe 10tys + opłaty prawie 2tyś + silnik 2tyś (po znajomości).
I inne rzeczy ponad 500zł na pewno.
Pozdrawiam
Piku
W razie pytań pisz albo zadzwoń 785-109-769 Gdybym nie odbierał napisz sms oddzwonię najszybciej jak będę mógł.
Kupiony był w czerwcu 2011r. Od kolegi grónika z forum, który sprowadził dla mnie ten samochód z Holandii.
Zarejestrowałem go dokładnie 06.07.2011r. Przebieg jego w tamtym momencie był około 200tyś.
Zdjęcia na pierwszej strony tematu to pierwsze fotki auta w Polsce.
Żeby cie nie skłamać zrobiłem tym autem od daty zakupu do teraz max 1000km i tak pewnie to zawyżam bo uważam że zrobiłem znacznie mniej.
Kupiłem ten samochód z myślą o przebudowie na auto do zabawy w weekendy.
Plan był taki aby pozbyć się wszystkiego co jest mi zbędne.
Zacząłem od rozbiórki auta, pozbyłem się tylnej kanapy, przednich foteli bo są za ciężkie, tylnej półki bo miała dziury po głośnikach i chciałem dać lekki materiał w zamian.
To tyle jeśli chodzi o środek co się pozbyłem, a zapomniałbym sprzedałem również dodatkowe zegary ale bez czujników same zegary i licznik ponieważ chciałem kupić białe od S2, podłogę też zdjąłem bo jest zbyt ciężką chodź mam ją nadal ale, miałem zamiar zrobić z lżejszego materiału, dla mnie każdy kg się liczy.
Zewnątrz pozbyłem się przednich lamp bo miały wpaść zespolone soczewkowe, poza tym przedni zderzak jest kompletny.
Tył jest bez zderzaka sprzedałem go koledze sagem również z forum, ponieważ chciałem kupić zderzak od S2 sedan chodź niestety nie znalazłem.
Tylne lampy zamieniłem na oryginalne black hella z tym że brakuje jednego kierunku który ciężko zdobyć ale na zagranicznym ebayu jest do znalezienia takie lampy komplet to rarytas ciężko kupić w dobrym stanie a moje są idealne.
Teraz silnik pozbyłem sie ACE bo to porażka nie silnik i kupiłem 1,8t z audi A6, rok auta 2003 przebieg około 160tys mam gdzieś filmik jak pracował silnik, kupiłem go od znajomego cały kompletny do swap-u z tym że bez turbiny ponieważ już była słaba a ja i tak potrzebowałem czegoś mocniejszego np garetta nie interesowała mnie moc rzędu 200-300km tylko grubo ponad 300 dlatego szukałem silnika sprawdzonego i takie który wiedziałem że to wytrzyma gdy go odpowiednio przyszykuje.
Obecnie silnik w zasadzie nie ruszyłem bo z braku czasu nie miałem kiedy zrobić to co udało się zrobić to odświeżyć silnik i dokupić łapy silnika te od audi 80 cabrio 1.8 adr żeby odpowiednio ustawić silnik w komorze nie było to łatwe szukałem tych łap ponad pół roku zapłaciłem jak za zborze ponad 200zł. Zapomniałbym wywaliłem pompę abs z auta ponieważ jest ona zbędna przy takich projektach i tak trzeba dać większe tarcze hamulcowe, ale jak ktoś chce zawsze może sobie zamontować.
A co do kół to obecnie stoi na stalówkach.
Podsumowując auto jest od 3 lat w garażu i nic przy nim nie robiłem od ponad roku z braku czasu dlatego postanowiłem go sprzedać ponieważ wiem że przez najbliższe lata nic nie zrobię a może ktoś kto ma ochotę na zrobienie z tego auta "szybką zabawkę na weekendy" i zna się na rzeczy to będzie miał idealna bazę do modyfikacji.
W punktach czego brakuje w aucie.
Środek:
-foteli przednich.
-Kanapy.
-Półki tylnej.
-Zegary dodatkowe
-Zegary Główne.
Zewnątrz:
-Przednie lampy.
-Tylni zderzak.
-Jednego kierunku z tyłu.
Teraz co zrobiłem dodatkowo.
- Kierownica trój ramienna z S2.
- Ele. Szyby przód.
- Silnik 1.8 turbo, który był sprawdzony prze zemnie osobiście mam nawet gdzieś filmik jak pracował silnik przed wyjęciem z dawcy.
Cały kompletny na swapa gotowy do włożenia do auta tylko brak turbiny, tak jak pisałem wcześniej specjalnie jej nie brałem bo zwyczajnie nie potrzebowałem.
Skrzynia biegów jest sprawna 100%.
Cały układ napędowy jest w 100% sprawny.
Cała bryła autka czyli nadwozie jest w bdb stanie mam kilka wad ale naprawdę poza tym jest w super stanie po kilku drobnych naprawach będzie idealny.
Nadwozie również bez żadnych wad porobię zdjęcia żeby to udowodnić że nie kłamie.
Oczywiście zrobię dokładne zdjęcia całego auta bo tak w słowach ciężko jest opisać całość ale postaram się jak najszybciej zrobić zdjęcia i podesłać.
Cena jaka mnie interesuje to 6500zł.
Dla nie których może być dużo ale uwierz mi w takim stanie Compi ciężko jest kupić, a moje jest w stanie bardzo dobrym i u nas w Polsce tak naprawdę jeszcze nie skosztowało naszych Polskich dróg, na dowód tego że auto nie jeździło jest dowód rejestracyjny który przeszedł samochód badanie techniczne w dniu26.07.2011 i więcej przeglądów nie ma, ponieważ auto stało a płace tylko OC.
Jeśli chcesz Compi od kogoś kto zna te samochody i dbał o swój w należyty sposób i również chciałbyś stworzyć swoje Compi z fajnym silnikiem i bardzo dobrze zadbanym zewnątrz to ta opcja jest odpowiednia, a jeśli szukasz już jeżdżącego auta i nie wiedzą co tak naprawdę z nim się działo i w jakim jest stanie to mój samochód odpada.
Krótki opis dlaczego taka cena wydaje mi się uczciwa.
Ponieważ Sam silnik do swapa koszt ponad 3tyś zł. Cały kompletny u mnie jedynie nie ma turbiny koszt 500zł, ale za to odmalowany silnik i podzespoły i jest gotowy do montażu w aucie a łapy które są potrzebne to nie łatwy temat, trzeba się naszukać żeby kupić.
Przedni zderzak z Compi goły bez kierunków i halogenów i kratek koszt około 1000zł.
Cały układ napędowy quattro koszt około 2000-2500zł.
Zadbane nadwozie koszt około 2000zł, nie wliczając te drobne rzeczy które zrobiłem to koszt właśnie około 6,5tyś dlatego myślę ze moja cena jest uczciwa.
Mogę w tej cenie umieścić silnik w komorze.
Mnie ten samochód kosztował równe 10tys + opłaty prawie 2tyś + silnik 2tyś (po znajomości).
I inne rzeczy ponad 500zł na pewno.
Pozdrawiam
Piku
W razie pytań pisz albo zadzwoń 785-109-769 Gdybym nie odbierał napisz sms oddzwonię najszybciej jak będę mógł.
Nawet nie wiecie jak ciężko mi się z nią rozstać, tyle lat przygotowań na wielki projekt a tutaj taka decyzje musiałem podjąć .
Mam gdzieś zdjęcia gdzie się kwalifikuje do lekkich poprawek lakierniczych, Górnik się naprawdę postarał i sprowadził mi bardzo zdrowy samochód.
Wiem że dla niektórych cena wysoka ale tak przeanalizować sprzedając go na części wyjdzie podobna kwota jak nie wyższa.
Jak nie znajdzie się ktoś kto wie co to znaczy dobre compi z ciekawym silnikiem, to będę zmuszony sprzedać na części... z Wielkim żalem ale wiem że tak sprzeda się szybciej.
P.s Zapomniałem dodać że z Sterownika został zdjęty immo.
Mam gdzieś zdjęcia gdzie się kwalifikuje do lekkich poprawek lakierniczych, Górnik się naprawdę postarał i sprowadził mi bardzo zdrowy samochód.
Wiem że dla niektórych cena wysoka ale tak przeanalizować sprzedając go na części wyjdzie podobna kwota jak nie wyższa.
Jak nie znajdzie się ktoś kto wie co to znaczy dobre compi z ciekawym silnikiem, to będę zmuszony sprzedać na części... z Wielkim żalem ale wiem że tak sprzeda się szybciej.
P.s Zapomniałem dodać że z Sterownika został zdjęty immo.