[Audi 80 B4 Competition][SWAP] by Słonik
McCoob, fajny strzał. Dzięki.
Coś na deser.
,
http://img72.imageshack.us/img72/1914/img9277i.jpg
Dzięki BadPhoto & BadVideo, macie talent chłopaki do tego co robicie a talentu nic nie zastąpi.
Coś na deser.
,
http://img72.imageshack.us/img72/1914/img9277i.jpg
Dzięki BadPhoto & BadVideo, macie talent chłopaki do tego co robicie a talentu nic nie zastąpi.
Ostatnio zmieniony 25 lip 2013, 21:04 przez Słonik, łącznie zmieniany 1 raz.
spisali się na medal. Bardzo miło patrzeć na progres w jakości efektów ich prac. Progres widać również na Twoim sedanie Słoniu. Niby tylko ciutkę gleby, niby troszkę inne koło, a wizualnie kompletnie co innego.Słonik pisze:BadPhoto & BadVideo
Natomiast co pod machą i osiągi - tego nie ma co opisywać. Trzeba się przejechać jak ja by wiedzieć, że dobrze przyspiesza! Jak znajdę chwilę to wrzucę mój amatorski filmik z onboarda
Fura jest naprawde profi ale przy tak profesjonalnych modach ja bym jednak zdjoł stickery.
Gleba glebą pewnie i lepiej by to wyglądało ale kwestia użytkowa napewno ma też znaczenie.
Myslałeś może o dokładce pod zderzak DTM?
Ogólnie ten wiatraczek przy hamowni to jest z du....y kibel!
Bo auto sie buja na hamowni na 3 lub 4 biegu do odcinki a sam wiesz jaka jest predkość na końcu obrotomierza, wiec niema bata aby to śmigiełko zapewniało taki pęd.
Mysle wiec że wyniki mogły by być lepsze
BTW. przypomnij mi jakie masz tam turbo?
Gleba glebą pewnie i lepiej by to wyglądało ale kwestia użytkowa napewno ma też znaczenie.
Myslałeś może o dokładce pod zderzak DTM?
Ogólnie ten wiatraczek przy hamowni to jest z du....y kibel!
Bo auto sie buja na hamowni na 3 lub 4 biegu do odcinki a sam wiesz jaka jest predkość na końcu obrotomierza, wiec niema bata aby to śmigiełko zapewniało taki pęd.
Mysle wiec że wyniki mogły by być lepsze
BTW. przypomnij mi jakie masz tam turbo?
marszall, jak juz pisałem kiedys ten zderzak pomaluje.
Dokladka DTM lezy w garazu, nie zalozylem jeszcze tylko dlatego ze mi szkoda zderzak dziurawic do tego :roll:
Wiatrak jest z dupy to fakt no ale co ja na to poradze, wiecej by nie bylo, chlodno bylo podczas pomiaru.
!StaSiu, wiatrak jest po to zeby symulowac ped powietrza ktory powoduje prawidlowe chlodzenie jak podczas jazdy, zeby ci sie samochod nie zagotowal, czyli tak jak piszesz, pozatym w autach turbodoladowanych jest po to aby schlodzic choc troche IC, nic pozatym.
Dokladka DTM lezy w garazu, nie zalozylem jeszcze tylko dlatego ze mi szkoda zderzak dziurawic do tego :roll:
Wiatrak jest z dupy to fakt no ale co ja na to poradze, wiecej by nie bylo, chlodno bylo podczas pomiaru.
!StaSiu, wiatrak jest po to zeby symulowac ped powietrza ktory powoduje prawidlowe chlodzenie jak podczas jazdy, zeby ci sie samochod nie zagotowal, czyli tak jak piszesz, pozatym w autach turbodoladowanych jest po to aby schlodzic choc troche IC, nic pozatym.