[B4 Competition] daily car
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Wszystko ładnie wlazło.
Bilans wymian wygląda jakoś tak:
- wahacze przód
- tuleje wahaczy przednich
- tuleje w sankach
- poduszki pod skrzynię
- końcówki drążków kierowniczych
- stabilizatory przód
- komplet tulei poliuretanowych na tył ( 10 sztuk )
- gumy stabilizatorów
- przewody hamulcowe
I jeszcze parę pierdół o których teraz nie pamiętam. Ogólnie to praktycznie remont zawiasu
Bilans wymian wygląda jakoś tak:
- wahacze przód
- tuleje wahaczy przednich
- tuleje w sankach
- poduszki pod skrzynię
- końcówki drążków kierowniczych
- stabilizatory przód
- komplet tulei poliuretanowych na tył ( 10 sztuk )
- gumy stabilizatorów
- przewody hamulcowe
I jeszcze parę pierdół o których teraz nie pamiętam. Ogólnie to praktycznie remont zawiasu
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nawet jeśli miałbym sprzedać to nie chciałbym sprzedawać z zawieszeniem w takim stanie. Nie jestem typem człowieka który nawet przed sprzedażą drutuje ile wlezie co by więcej zaoszczędzić. Poli z Olkusza, zobaczymy jak się będą sprawować, mogłem kupić Ori ale nie chciało mi się czekać na realizację zamówienia.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: