[Audi 90 B3 2.3 20V] - by Kermit85 - chyba czas się pożegnać
Zmieniam bo u mnie on nie działał, chodzi tak jak by nie było w nim olejuLU CASH pisze:amortyzator zmieniasz bo miałes wyje...ny czy poprostu?
Co do halogenów, to raczej żółte mi tu nie pasująMarcin_89 pisze:Nie wiem czy się tu wypowiadałem już wcześniej, ale auto strasznie mi się podoba. Czarna 90, chromy, czerwone kierunki.
Może dałbym tylko jeszcze żółte halogeny z przodu.
Ostatnio zmieniony 22 paź 2012, 10:34 przez Kermit85, łącznie zmieniany 1 raz.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Pięknie, nic dodać nic ująć. Remont silnika jak przystało na poziomie i z gustownymi kolorowymi akcentami <ok>
Spróbować można, folia 5 zł, aceton, opalaka badź suszarkado włosów i jazda <ok> Zawsze możesz zerwać jak Ci się odwidzi, a myślę, że naprawdę fajnie by to wyglądało na Twoim 90 8-)Kermit85 pisze: Co do halogenów, to raczej żółte mi tu nie pasują
Panowie dotarło do mnie kilka gratów, które trzymały mnie w miejscu, ale teraz lecimy dalej
- amortyzator skrętu już przygotowany do założenia i tutaj wielki ukłon dla kolegi Grzegorza - trepek
- nowa chłodnica główna, która u mnie już podgniła i przy demontażu pękła od spodu
- no i upragnione i wyczekiwane sprzęgiełko na tarczy ze zbrojonymi okładzinami i twardszymi sprężynami + wzmocniony docisk -
by Marek Radzikowski "Sprzęgła.com" (kawał dobrej roboty !!!)
A tak wygląda obecny stage :lol:
- amortyzator skrętu już przygotowany do założenia i tutaj wielki ukłon dla kolegi Grzegorza - trepek
- nowa chłodnica główna, która u mnie już podgniła i przy demontażu pękła od spodu
- no i upragnione i wyczekiwane sprzęgiełko na tarczy ze zbrojonymi okładzinami i twardszymi sprężynami + wzmocniony docisk -
by Marek Radzikowski "Sprzęgła.com" (kawał dobrej roboty !!!)
A tak wygląda obecny stage :lol:
Grzesiu amorek bedzie latał jeszcze ładnych kilka lat
Patryku, co do części to jest różnie, możesz dużo części znaleźć u kolegów na forum w dobrych cenach. Jeśli chodzi o części eksploatacyjne to niektóre są w przeciętnych cenach, a inne mogą być diabelnie drogie lub wręcz niedostępne.
Z czystej ciekawości zobacz sobie ceny takich elementów jak przepustnica, przepływomierz, chłodnice, kable zapłonowe, sprzęgło, czujniki spalania stukowego, tarcze hamulcowe przód - bedziesz miał wtedy obraz jak drogie jest to auto, ale te części można znaleźć w używce w dobrych cenach (oczywiście poza kablami zapłonowymi i tarczami)
Jak masz możliwość kupna takiego auta to nie zastanawiaj się - jest tu dużo osób które pomogą Ci je ogarnąć, żeby jechało tak jak powinno <ok>
Patryku, co do części to jest różnie, możesz dużo części znaleźć u kolegów na forum w dobrych cenach. Jeśli chodzi o części eksploatacyjne to niektóre są w przeciętnych cenach, a inne mogą być diabelnie drogie lub wręcz niedostępne.
Z czystej ciekawości zobacz sobie ceny takich elementów jak przepustnica, przepływomierz, chłodnice, kable zapłonowe, sprzęgło, czujniki spalania stukowego, tarcze hamulcowe przód - bedziesz miał wtedy obraz jak drogie jest to auto, ale te części można znaleźć w używce w dobrych cenach (oczywiście poza kablami zapłonowymi i tarczami)
Jak masz możliwość kupna takiego auta to nie zastanawiaj się - jest tu dużo osób które pomogą Ci je ogarnąć, żeby jechało tak jak powinno <ok>
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Niezłe porno nam serwujesz :mrgreen: Leży mi właśnie taki amortyzatorek, w idealnym stanie, który pozostał mi po maglu bez wspomy i jest problem z jego montażem, ponieważ nie mam mocowania od strony maglownicy :roll: Tak patrze i widzę, że mocowaniem jest ta blaszka przykręcana na śruby mocujące magiel do lewego nadkola i teraz pytanie czy on jest w 3D czy to mocowanie to płaska wyprofilowana blaszka z otworem :mrgreen: ?
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.