Może nieKrycha pisze:do nowego sezonu to jeszcze z 5 razy bedzie na allegroMabrothrax pisze: Przygotowania na następny sezon są już czynione
[B4 Competition] daily car
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ja kupiłem od gościa z forum A4. Wyspawał na zamówienie.
Jedyny minus to jeżeli robisz wersje pod stożek jest taki, że musisz go ( stożek ) dobrze wyizolować, ale to wiesz Bo można też zrobić pod ori puchę.
Plusy są takie, że zimniejsze powietrze idzie do turbo, na stożku słychać sapanie upuszczanego powietrza jeśli nie ma się bova etc. No i u mnie to wyglądało tak, że samochód żwawiej zaczął przyspieszać, poprawiła się praca motoru ogólnie. Ale u mnie to inna historia, wszystkie gumy miałem porozpieprzane i sparciałe.
To dobra rzecz jest czy to z silikonu ( bo są takie ) czy to z kwasówki.
Jedyny minus to jeżeli robisz wersje pod stożek jest taki, że musisz go ( stożek ) dobrze wyizolować, ale to wiesz Bo można też zrobić pod ori puchę.
Plusy są takie, że zimniejsze powietrze idzie do turbo, na stożku słychać sapanie upuszczanego powietrza jeśli nie ma się bova etc. No i u mnie to wyglądało tak, że samochód żwawiej zaczął przyspieszać, poprawiła się praca motoru ogólnie. Ale u mnie to inna historia, wszystkie gumy miałem porozpieprzane i sparciałe.
To dobra rzecz jest czy to z silikonu ( bo są takie ) czy to z kwasówki.
szuan chodzi o opory w przeplywie powietrza i zwezenie przed turbo, mniejsze opory i wieksza przestrzen z ktorej turbo zasysa powietrze powoduje ze turbo szybciej wstaje.
No i jak ktos ma powywalane kilka rzeczy dochodzacych do TIPa to pozbywa sie pozaslepianych kruccow.
Jak masz zamiar robic to rob odrazu o srednicy poczatkowej 3" pod 3" przeplywke, potem tylko zmienisz silikon laczacy przeplywke z TIPem a po zmianie turbo zmienisz redukcje silikonowa miedzy TIPem a turbo na taka pod nowe turbo.
No i jak ktos ma powywalane kilka rzeczy dochodzacych do TIPa to pozbywa sie pozaslepianych kruccow.
Jak masz zamiar robic to rob odrazu o srednicy poczatkowej 3" pod 3" przeplywke, potem tylko zmienisz silikon laczacy przeplywke z TIPem a po zmianie turbo zmienisz redukcje silikonowa miedzy TIPem a turbo na taka pod nowe turbo.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ludu drogi, jakim specyfikiem najlepiej czyścić przepustnicę? Adaptację można później przeprowadzić vagiem bądź auto na luzie odpalone przez kilka minut tak?
Zabieram się do zlikwidowania pewnej głupiej przypadłości, po zrzucaniu na jałowy zawsze mi faluje obrotami. Ktoś coś kojarzy oprócz brudnej i nie zaadaptowanej przepustnicy?
Zabieram się do zlikwidowania pewnej głupiej przypadłości, po zrzucaniu na jałowy zawsze mi faluje obrotami. Ktoś coś kojarzy oprócz brudnej i nie zaadaptowanej przepustnicy?
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: