[Audi 80 B4 Competition][SWAP] by Słonik
- blackpedro
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 14 maja 2011, 09:59
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- blackpedro
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 14 maja 2011, 09:59
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- blackpedro
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 14 maja 2011, 09:59
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- blackpedro
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 14 maja 2011, 09:59
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- blackpedro
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 14 maja 2011, 09:59
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
krzyzyk na droge... troszke zagmatwana i ciezkawa srpawa taka kabelkologia, przynajmniej dla takiego matoła jak ja...blackpedro pisze:A potem elektryka
ja bujam sie do tej pory a zostalo niewiele...
obrotek
grzanie lusterek i szyba tył
cisnienie oleju
bo do temperatury oleju to podobno trzeba dorabiac specjalny trójnik u slusarza...
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Oj maszu maszu :lol:
Trojnik kupisz za 25 zl w sklepie motoryzacyjnym i w necie, ale po co Ci on?
Cisnienie oleju bialo szary z wiazki AEB do czujnika 1.8bar a zeby dzialalo cisnienie oleju na zegarach to przewod od zegarow ( cisnienia oleju ) do drugiego pinu w bance.
Obrotek tak jak mowilem:), a szyby mowiles ze nie chcesz narazie podlaczac choc to latwe, znajdz ten sam kolo kabla w kostce kolo wlacznika grzania tylnych szyb.
Czujnik temperatury masz juz wkrecony i jest sprawny, u mnie dzialalo dobrze, nie potrzeba zadnych trojnikow, ja przerobilem podstawke filtra oleju.
sorry adas za spam
Trojnik kupisz za 25 zl w sklepie motoryzacyjnym i w necie, ale po co Ci on?
Cisnienie oleju bialo szary z wiazki AEB do czujnika 1.8bar a zeby dzialalo cisnienie oleju na zegarach to przewod od zegarow ( cisnienia oleju ) do drugiego pinu w bance.
Obrotek tak jak mowilem:), a szyby mowiles ze nie chcesz narazie podlaczac choc to latwe, znajdz ten sam kolo kabla w kostce kolo wlacznika grzania tylnych szyb.
Czujnik temperatury masz juz wkrecony i jest sprawny, u mnie dzialalo dobrze, nie potrzeba zadnych trojnikow, ja przerobilem podstawke filtra oleju.
sorry adas za spam