Audi B4 AVANT by OGr
zgadzam sie docDoc pisze:OGr napisał/a:
Nie wiem co Wy macie do tych emblematów Byłaby różnica gdyby było tam 2,3 20V albo 2,8 ?
Właśnie nie. Nie byłoby żadnej róźnicy. Chodzi o to, ze B4 bez żadnych napisaów na klapie poza logo audi na środku wyglądą masywniej, okrąglej, ładniej, dynamiczniej i nie wiem jak to nazwa jeszcze
ideałem by było gdybyś miał 2,8 pod maską a na klapie1,6d
Eeee no bez przesady Takim tokiem rozumowania to może nalep sobie 1.0Eblum pisze:zgadzam sie docDoc pisze:OGr napisał/a:
Nie wiem co Wy macie do tych emblematów Byłaby różnica gdyby było tam 2,3 20V albo 2,8 ?
Właśnie nie. Nie byłoby żadnej róźnicy. Chodzi o to, ze B4 bez żadnych napisaów na klapie poza logo audi na środku wyglądą masywniej, okrąglej, ładniej, dynamiczniej i nie wiem jak to nazwa jeszcze
ideałem by było gdybyś miał 2,8 pod maską a na klapie1,6d
Znowu miałem kilka napraw
- środkowy tłumik wymieniony ponownie i tylny tłumik wymieniony (okazało się że firma która pół roku temu zmieniała mi tłumik środkowy jakimś dziwnym trafem wrzuciła używany),
- regulacja zaworów - koleś przestawił mi ustawienie zaworów z 6 na 7 (cokolwiek to znaczy) i prawdę mówiąc znacznie lepiej autko zapierdziela Możliwe też że to że auto nabrało mocy wiąże się z tymi tłumikami,
- założone elektryczne i podgrzewane lusterka - niestety wiązkę musiałem robić od nowa ale już zamówiłem oryginalną :mrgreen: ,
- wymieniona poduszka prawego lewego amortyzatora.
Narazie tyle, co dalej zobaczymy jak będzie z kasą.
- środkowy tłumik wymieniony ponownie i tylny tłumik wymieniony (okazało się że firma która pół roku temu zmieniała mi tłumik środkowy jakimś dziwnym trafem wrzuciła używany),
- regulacja zaworów - koleś przestawił mi ustawienie zaworów z 6 na 7 (cokolwiek to znaczy) i prawdę mówiąc znacznie lepiej autko zapierdziela Możliwe też że to że auto nabrało mocy wiąże się z tymi tłumikami,
- założone elektryczne i podgrzewane lusterka - niestety wiązkę musiałem robić od nowa ale już zamówiłem oryginalną :mrgreen: ,
- wymieniona poduszka prawego lewego amortyzatora.
Narazie tyle, co dalej zobaczymy jak będzie z kasą.
według licznika 177.000 km, a co ?
PS: Nawet gdyby przebieg był ok to raczej nie ma co na to patrzeć. Kwestia jak ktoś o niego zbał. Do 2001 roku był niby serwisowany w ASO. Po tym pewnie nikt nic nie wymianiał więc się nazbierało.
Dodatkowo dorwałem:
- tapicerka panelu szyberdachu,
- nowa blenda z 90-tki,
- rączki przy podsufitce z lampkami + wiązka,
- włącznik halogenów przednich,
- włącznik podgrzewanych siedzeń + wiążka,
- rączki boczków tylko pod elektryczne lusterka,
- wskaźnik paliwa.
Zobaczymy co z tego wyjdzie
PS: Nawet gdyby przebieg był ok to raczej nie ma co na to patrzeć. Kwestia jak ktoś o niego zbał. Do 2001 roku był niby serwisowany w ASO. Po tym pewnie nikt nic nie wymianiał więc się nazbierało.
Dodatkowo dorwałem:
- tapicerka panelu szyberdachu,
- nowa blenda z 90-tki,
- rączki przy podsufitce z lampkami + wiązka,
- włącznik halogenów przednich,
- włącznik podgrzewanych siedzeń + wiążka,
- rączki boczków tylko pod elektryczne lusterka,
- wskaźnik paliwa.
Zobaczymy co z tego wyjdzie
Ostatnio zmieniony 26 maja 2008, 22:52 przez OGr, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Tez mnie denerwuje. Kolesie którzy robili mi cały układ wydechowy wsadzili podróbkę a nie oryginał. Póki co pojeżdżę na nim a przy następnej wymianie wsadzę oryginalny. Ewentualnie może udałoby się przerobić ten co mam bo mam końcówkę z oryginalnego (do przyspawania), ale to chyba nie ma żadnego sensu, nie ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...