Jelcz!StaSiu pisze:Chyba przeoczyłem w czytaniu, więc zapytam z czego wkłady dajesz?
[Audi 80 B4 Competition][SWAP] by Słonik
Stasiu Z tego samego co sprężyny i reszta bałaganu.
To jest gwint wzięty w komplecie z innego auta.
Krycha, ATLAS łączniki stabilizatora będą od Alfa Romeo 147 z tylnej osi, maja 180 mm długości i pasują idealnie co dzisiaj sprawdziłem.
:idea: Jak by ktoś chciał to zapraszam, mam kilka kompletów takich łączników na sprzedanie, metalowych prętów jak i plastikowych takich jak szły w 80tkach z obniżonym seryjnie zawieszeniem, :->
Apropo łączników to nikt z was którzy maja skracane kolumny z opuszczonym ramieniem do drążka kierowniczego nie zakładał krótszych łączników :?: pytam bo u mnie po założeniu kolumny nie dało się stabilizatora w ogóle zamocować, stabilizator oparł się o półoś i nie brakowało 1 czy 2 cm ale tak na oko to ze 4 cm spokojnie żeby nie dotykał półosi. Długo nie myślałem, wykręciłem w ogóle dziada, :mrgreen: dojdą łączniki to go wsadzę z powrotem.
Finalnie kolumna wygląda tak
,
Po założeniu na auto wnioski są następujące:
- 8,5x17 ET 35 215/40 opiera się opona o końcówkę drążka kierowniczego, brakuje max 2-3 mm żeby siadło czyli taka felga z ET 32 wchodzi bezproblemowo, ewentualnie węższa opona i też siądzie, druga sprawa że moje federale są szersze w rzeczywistości niż np uniroyal 215/40 i przypuszczam że na Uniroyalach też by siadło bez dystansu z racji tego że były trochę bardziej naciągnięte na felgi.
- 8,5x17 ET 17 215/40 czyli to co mam u siebie oparło się błotnikami o opony :mrgreen: na skręconym max gwincie z helperami na pokładzie także Niki helpery zostają na aucie
Z dystansem
,
Bez dystansu
,
Zimówka 195/65/15 z ustawionym gwintem do jazdy tak jak na zdjęciach poniżej [4 cm] regulacji zostało
,
Jeździ się bajka, wybiera dziury jak nowa seria, nic nie buja, nic nie podskakuje, nie jest przesadnie twardo, jak dla mnie w sam raz.
Jako że potrzebowałem 2 cm niżej niż było wcześniej żeby wyrównać przód z tyłem i chciałem pobycz się efektu tzw. "podskakującej piłeczki" uważam plan za wykonany w 100% <ok>
W tygodniu geometria jak znajdę chwile i zobaczymy czy nic się nie urwie...
A właśnie, będę próbował pozbyć się dystansów i wysunąć kolo do zewnątrz na regulacji sworzeń-wahacz, aktualnie mam tam na max wsunięte w stronę silnika a następnie wyprostować pochylenie zrobioną regulacja na górnej śrubie mocującej do zwrotnicy. Ciekawe czy to wykonalne w ten sposób :?: Diagnosta mnie wygoni coś czuje jak mu powiem co chce zrobić <czesiek>
To jest gwint wzięty w komplecie z innego auta.
Krycha, ATLAS łączniki stabilizatora będą od Alfa Romeo 147 z tylnej osi, maja 180 mm długości i pasują idealnie co dzisiaj sprawdziłem.
:idea: Jak by ktoś chciał to zapraszam, mam kilka kompletów takich łączników na sprzedanie, metalowych prętów jak i plastikowych takich jak szły w 80tkach z obniżonym seryjnie zawieszeniem, :->
Apropo łączników to nikt z was którzy maja skracane kolumny z opuszczonym ramieniem do drążka kierowniczego nie zakładał krótszych łączników :?: pytam bo u mnie po założeniu kolumny nie dało się stabilizatora w ogóle zamocować, stabilizator oparł się o półoś i nie brakowało 1 czy 2 cm ale tak na oko to ze 4 cm spokojnie żeby nie dotykał półosi. Długo nie myślałem, wykręciłem w ogóle dziada, :mrgreen: dojdą łączniki to go wsadzę z powrotem.
Finalnie kolumna wygląda tak
,
Po założeniu na auto wnioski są następujące:
- 8,5x17 ET 35 215/40 opiera się opona o końcówkę drążka kierowniczego, brakuje max 2-3 mm żeby siadło czyli taka felga z ET 32 wchodzi bezproblemowo, ewentualnie węższa opona i też siądzie, druga sprawa że moje federale są szersze w rzeczywistości niż np uniroyal 215/40 i przypuszczam że na Uniroyalach też by siadło bez dystansu z racji tego że były trochę bardziej naciągnięte na felgi.
- 8,5x17 ET 17 215/40 czyli to co mam u siebie oparło się błotnikami o opony :mrgreen: na skręconym max gwincie z helperami na pokładzie także Niki helpery zostają na aucie
Z dystansem
,
Bez dystansu
,
Zimówka 195/65/15 z ustawionym gwintem do jazdy tak jak na zdjęciach poniżej [4 cm] regulacji zostało
,
Jeździ się bajka, wybiera dziury jak nowa seria, nic nie buja, nic nie podskakuje, nie jest przesadnie twardo, jak dla mnie w sam raz.
Jako że potrzebowałem 2 cm niżej niż było wcześniej żeby wyrównać przód z tyłem i chciałem pobycz się efektu tzw. "podskakującej piłeczki" uważam plan za wykonany w 100% <ok>
W tygodniu geometria jak znajdę chwile i zobaczymy czy nic się nie urwie...
A właśnie, będę próbował pozbyć się dystansów i wysunąć kolo do zewnątrz na regulacji sworzeń-wahacz, aktualnie mam tam na max wsunięte w stronę silnika a następnie wyprostować pochylenie zrobioną regulacja na górnej śrubie mocującej do zwrotnicy. Ciekawe czy to wykonalne w ten sposób :?: Diagnosta mnie wygoni coś czuje jak mu powiem co chce zrobić <czesiek>
Ostatnio zmieniony 27 lip 2013, 21:12 przez Słonik, łącznie zmieniany 2 razy.
- robertas1.8
- Forum Audi 80
- Posty: 436
- Rejestracja: 08 cze 2008, 14:50
- Lokalizacja: slask
GSF, hehe...
Niki20, nie bedzie zadnych 205/40 z naciagiem bo sie na tym normalnie zapitalac po winklach nie da. kiedys moze mi to przejdzie ale jak narazie lubie sobie pojezdzic wiec zostaje tak jak jest a na tych kolach z tymi oponami jezdzi mi sie wysmiecicie Mi nie zalezy na maksymalnej glebie i naciagu, wybacz. Pozatym jadac za autem, ta B4 na 205 nie wygladafajnie, jesli juz kiedys to szersze kolo a nie wezsza opona.
Zmierze jak zaloze alu na sezon bo teraz specjalnie nie bede przekladał ok? Rozumiem ze interesuje cie ta wartosc przy max glebie?
Niki20, nie bedzie zadnych 205/40 z naciagiem bo sie na tym normalnie zapitalac po winklach nie da. kiedys moze mi to przejdzie ale jak narazie lubie sobie pojezdzic wiec zostaje tak jak jest a na tych kolach z tymi oponami jezdzi mi sie wysmiecicie Mi nie zalezy na maksymalnej glebie i naciagu, wybacz. Pozatym jadac za autem, ta B4 na 205 nie wygladafajnie, jesli juz kiedys to szersze kolo a nie wezsza opona.
Zmierze jak zaloze alu na sezon bo teraz specjalnie nie bede przekladał ok? Rozumiem ze interesuje cie ta wartosc przy max glebie?