kleryk / Audi 80 b4 / 1,9 TDI / RMI
No to odkopię temat.
Szczęście w nieszczęściu. Wczoraj kręcąc się po mieście usłyszałem dziwne dźwięki dochodzące z silnika od strony kierowcy, takie chrobotanie co jakieś czas. Jak zaparkowałem pod blokiem już, to włączył się wentylator, temperatura przekroczyła nieznacznie 90 st. Dzisiaj potwierdzone, pompa wody wysiadła, dobrze że to nie stało się gdzieś na trasie. Zamówiona nowa. (180 komplet)
Przygód z wibrującym paskiem wielo-rowkowym ciąg dalszy. Teraz będę wymieniał jeszcze raz napinacz ale na oryginalny tym razem (217PLN).
Ponieważ w momencie kupna auto miało półroczny olej więc odłożyłem wymianę i dzisiaj autko dostało świeży olej Castrol GTD Magnatec oraz wszystkie filtry nowe. No nie powiem mocno były zasyfione kabinowy i powietrza. Autko moim zdaniem odżyło, ale lepiej zobaczę jak będzie wymiona pompa bo jechałem bardzo delikatnie.
A że w tym miesiącu poprzez w/w wydatki stać mnie jedynie na zakup dekielków (miały być jeszcze opony) naszło mnie na modzenie i zabrałem się za ściąganie lakieru z relingów. Niestety są bardzo dobrze pomalowane i chyba nie obejdzie się bez piaskowania. Będą robione na matowo. A zainspirowało mnie na ten moment to audi:
Mi się bardzo widzi ta wizja. :mrgreen:
PS: Fajnie optycznie poszerza i obniża brak relingów
Szczęście w nieszczęściu. Wczoraj kręcąc się po mieście usłyszałem dziwne dźwięki dochodzące z silnika od strony kierowcy, takie chrobotanie co jakieś czas. Jak zaparkowałem pod blokiem już, to włączył się wentylator, temperatura przekroczyła nieznacznie 90 st. Dzisiaj potwierdzone, pompa wody wysiadła, dobrze że to nie stało się gdzieś na trasie. Zamówiona nowa. (180 komplet)
Przygód z wibrującym paskiem wielo-rowkowym ciąg dalszy. Teraz będę wymieniał jeszcze raz napinacz ale na oryginalny tym razem (217PLN).
Ponieważ w momencie kupna auto miało półroczny olej więc odłożyłem wymianę i dzisiaj autko dostało świeży olej Castrol GTD Magnatec oraz wszystkie filtry nowe. No nie powiem mocno były zasyfione kabinowy i powietrza. Autko moim zdaniem odżyło, ale lepiej zobaczę jak będzie wymiona pompa bo jechałem bardzo delikatnie.
A że w tym miesiącu poprzez w/w wydatki stać mnie jedynie na zakup dekielków (miały być jeszcze opony) naszło mnie na modzenie i zabrałem się za ściąganie lakieru z relingów. Niestety są bardzo dobrze pomalowane i chyba nie obejdzie się bez piaskowania. Będą robione na matowo. A zainspirowało mnie na ten moment to audi:
Mi się bardzo widzi ta wizja. :mrgreen:
PS: Fajnie optycznie poszerza i obniża brak relingów
Niki20, kupiłem wcześniej w sziku jakiś tani zamiennik więc wolę zmienić żeby mieć spokój na lata.
[ Dodano: 2013-01-25, 23:00 ]
Odkop. Autko jeździ. Już na zimówkach.
Prawdopodobnie poszła osłona przegubu bo cała felga przednia lewa jest od środka zachlapana smarem, co zauważyłem przy zmianie kół. Oczywiście przyszło ochłodzenie i wrócił problem przypuszczającego króćca wody, będzie trzeba prawdopodobnie kupić inny wąż, bo tak coś był gadane po poprzedniej zimie, a do teraz było ok. A i do naprawy zespół napinacza paska wielorowkowego bo piszczy rano (tylko że to nie pasek a łapa), czekam na termin u znajomego mechanika.
Miałem chwilkę wolnego i wolną miejscówkę wczoraj to wymieniłem sobie żarówki w halogenach na Osram Night Breaker:
Na zdjęciu może nie idealnie to widać ale w lampie lewej (kierowcy) założona osramka a w prawej zwykły philips.
(postojówka spalona, wiem i wymieniłem )
Do zrobienia została jeszcze tylna klapa, bo zaraz pod szybą niestety odchodzi lakier, przy okazji jest pomysł na pomalowanie klamek i lusterek w kolor.
Jak będą fundusze to do pomalowania w sumie jeszcze nadaje się prawy błotnik z przodu bo jest ubytek claru no i maska bo jest fatalnie pomalowana przez poprzedniego właściciela. No i jakoś by to już wyglądało.
Na przyszły sezon koła letnie zostają, może kolor się zmieni ale to jeszcze nie wiadoma. I w przyszłym roku regeneracja speedlinów, bo nie zdążyłem przed obecną zimą.
Pomału rozglądam się za bardzo ładnymi zespolonymi lampami na przód, które mógłbym w normalnej kwocie kupić.
[ Dodano: 2012-12-29, 14:12 ]
Żeby temat nie umarł.
Ostatnio zostało przeprowadzone kilka napraw m.in: wymiana obu przegubów zewnętrznych, rolka napinacza paska alternatora, regeneracja alternatora, uszczelniono pompę paliwa.
Niestety ciągła walka z wyciekiem borygo z króćca bocznego przy głowicy nie została zakończona i po nowym roku ciąg dalszy.
Wymieniłem olej na LM, komplet filtrów na Knecht. Wlałem dodatek czyszczący układ paliwowy LM.
Małe plany na nowy rok, tzn koło zostaje borbet tylko pójdzie w polerkę, czarny był ok ale mocno "ukrył" koła:
PS: Jeśli do 10.01 cena nagle nie skoczy w górę kupuję komplet sprężyn Eibacha.
[ Dodano: 2013-01-25, 17:36 ]
Podwyżka była to i zbieranie kilku dodatków rozpoczęte.
Od pewnego czasu szukałem lamp zespolonych i się trafiły. Dwie w cenie jednej . Są to nowe w idealnym stanie lampy renomowanej firmy Hella :dziecko: . Lampy są z 2004 roku. Kupione od forumowicza audi80.pl a przyjechały do mnie z Przeworska. Pozdrawiam Piotrka nick niebieski79. W komplecie dostałem silniczki regulacji.
Poniżej kilka fotek: :mrgreen:
I oczywiście nie mogło zabraknąć dobrych żarówek do kompletu. A że jestem zadowolony z H4 to i H1 wpadły Osram:
[ Dodano: 2013-01-25, 23:00 ]
Odkop. Autko jeździ. Już na zimówkach.
Prawdopodobnie poszła osłona przegubu bo cała felga przednia lewa jest od środka zachlapana smarem, co zauważyłem przy zmianie kół. Oczywiście przyszło ochłodzenie i wrócił problem przypuszczającego króćca wody, będzie trzeba prawdopodobnie kupić inny wąż, bo tak coś był gadane po poprzedniej zimie, a do teraz było ok. A i do naprawy zespół napinacza paska wielorowkowego bo piszczy rano (tylko że to nie pasek a łapa), czekam na termin u znajomego mechanika.
Miałem chwilkę wolnego i wolną miejscówkę wczoraj to wymieniłem sobie żarówki w halogenach na Osram Night Breaker:
Na zdjęciu może nie idealnie to widać ale w lampie lewej (kierowcy) założona osramka a w prawej zwykły philips.
(postojówka spalona, wiem i wymieniłem )
Do zrobienia została jeszcze tylna klapa, bo zaraz pod szybą niestety odchodzi lakier, przy okazji jest pomysł na pomalowanie klamek i lusterek w kolor.
Jak będą fundusze to do pomalowania w sumie jeszcze nadaje się prawy błotnik z przodu bo jest ubytek claru no i maska bo jest fatalnie pomalowana przez poprzedniego właściciela. No i jakoś by to już wyglądało.
Na przyszły sezon koła letnie zostają, może kolor się zmieni ale to jeszcze nie wiadoma. I w przyszłym roku regeneracja speedlinów, bo nie zdążyłem przed obecną zimą.
Pomału rozglądam się za bardzo ładnymi zespolonymi lampami na przód, które mógłbym w normalnej kwocie kupić.
[ Dodano: 2012-12-29, 14:12 ]
Żeby temat nie umarł.
Ostatnio zostało przeprowadzone kilka napraw m.in: wymiana obu przegubów zewnętrznych, rolka napinacza paska alternatora, regeneracja alternatora, uszczelniono pompę paliwa.
Niestety ciągła walka z wyciekiem borygo z króćca bocznego przy głowicy nie została zakończona i po nowym roku ciąg dalszy.
Wymieniłem olej na LM, komplet filtrów na Knecht. Wlałem dodatek czyszczący układ paliwowy LM.
Małe plany na nowy rok, tzn koło zostaje borbet tylko pójdzie w polerkę, czarny był ok ale mocno "ukrył" koła:
PS: Jeśli do 10.01 cena nagle nie skoczy w górę kupuję komplet sprężyn Eibacha.
[ Dodano: 2013-01-25, 17:36 ]
Podwyżka była to i zbieranie kilku dodatków rozpoczęte.
Od pewnego czasu szukałem lamp zespolonych i się trafiły. Dwie w cenie jednej . Są to nowe w idealnym stanie lampy renomowanej firmy Hella :dziecko: . Lampy są z 2004 roku. Kupione od forumowicza audi80.pl a przyjechały do mnie z Przeworska. Pozdrawiam Piotrka nick niebieski79. W komplecie dostałem silniczki regulacji.
Poniżej kilka fotek: :mrgreen:
I oczywiście nie mogło zabraknąć dobrych żarówek do kompletu. A że jestem zadowolony z H4 to i H1 wpadły Osram:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 253
- Rejestracja: 19 maja 2010, 16:50
- Lokalizacja: podkarpacie RPZ