Audi Coupe Quattro - vol. 2
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
ATE Dot4
[ Dodano: 2013-04-10, 19:13 ]
Pomierzyłem tylne czujniki - prawy 1198 a lewy 1211 także oba sprawne. Zostaje przód ale ni cholery nie mogę od góry znaleźć wtyczek. Muszę zwalać koło czy jednak przedzierać się od góry - w którym miejscu ich szukać?
Przy okazji zrezałem wczoraj lampiszony według mojego od dawna spaczonego gustu :mrgreen:
Oraz nareperowałem śrubokrętem bo niczym innym się nie dało lampkę pod maską
p.s. Sorki za jakość ale jak wiadomo śrubokrętem nic lepszego się nie zrobi.
[ Dodano: 2013-04-10, 19:13 ]
Pomierzyłem tylne czujniki - prawy 1198 a lewy 1211 także oba sprawne. Zostaje przód ale ni cholery nie mogę od góry znaleźć wtyczek. Muszę zwalać koło czy jednak przedzierać się od góry - w którym miejscu ich szukać?
Przy okazji zrezałem wczoraj lampiszony według mojego od dawna spaczonego gustu :mrgreen:
Oraz nareperowałem śrubokrętem bo niczym innym się nie dało lampkę pod maską
p.s. Sorki za jakość ale jak wiadomo śrubokrętem nic lepszego się nie zrobi.
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Ja zostawiłem pomarańcze bo kierunki są seryjne. Ale...białe zaczne rezać + halo i wtedy wrzucę białe pozycje i może jakiego HIDa.Tomasz_T pisze:lampy tak samo mam pomalowane tylko postoje mam idealnie białe od philipsa
Najprawdopodobniej tak. powinna być 900-1200 to taki margines ale po rozmowie z elektromechanikiem ideał jest między 1100 a 1200. Ja dziś wygrzebie przednie i się okaże jak to u mnie jest. Oby to było tosagem pisze:od 1150 do 1200, a jeden 830
[ Dodano: 2013-04-11, 13:42 ]
Chyba znalazłem chochlika (mam nadzieję). Posprawdzałem przednie i jak z prawej mam 1192 tak z lewejzero kontaktu... Mierniknawet nie drgnie - wychodzi na to, że przewód musi być gdzieś zerwany. Pasowałoby todo objawów bo w momencie gdy jeszcze ABS się nie wyłączy a przyhamuje to lewe koło blokuje a reszty nie. Dziś podmienie czujnik - zamówiłem już nowy i będzie po 16. Oby to było to.
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Niestety dużo jest podrób tego wzoru. Ja póki co zauważyłem, że RH jest nawet mocna jak na polskie drogi.
Po tym jak auto zaczęło być już w pełni sprawne (ABS ożył) należało auto lekko wypucować oraz dostało prezent w postaci kierownicy z Cabrio (trójramienna)
umycie ręczne
glinkowanie (Sonax - 1,5h)
polerka ręczna (Sonax lekkościerny - 2h)
wosk koloryzujący (Sonax - 2h)
mała sesja zdjęciowa
A wszytsko dodane do pierwszego posta
Po tym jak auto zaczęło być już w pełni sprawne (ABS ożył) należało auto lekko wypucować oraz dostało prezent w postaci kierownicy z Cabrio (trójramienna)
umycie ręczne
glinkowanie (Sonax - 1,5h)
polerka ręczna (Sonax lekkościerny - 2h)
wosk koloryzujący (Sonax - 2h)
mała sesja zdjęciowa
A wszytsko dodane do pierwszego posta