Czerwona B4 jabko_nb
Czerwona B4 jabko_nb
Witam wszystkich
Jestem juz od dluższego czasu na forum a nie przedstawilem swojej Czerwonej Audioli może dlatego ze nie było co pokazać:P:P\
Krótki opis tego co było jak kupilem
Rok 1994 maj
Nadwozie sedan
Silnik ABK
Kolor laser rod LY3H
Paliwo PB+LPG
Wyposażenie :
- 4x elektryczna szyba
- elektryczne grzane lusterka
- elektryczne sterowanie szebrdachem
- elektryczna regulacja swiateł
- centralny +alarm z pilocika
- polifowe wnetrze (boczki decha )
- 2x poducha + napinacze pasów z ładunkami
- instalacja gazowa sekwencja z butlą w kole
- głośniki ori w desce + tylne boczki + blaupunkty 6/9 cala w półce
- Webasto na programator( w trakcie budowy brak tłumików )cała reszta działa
-skrzynia basowa alphard 1000w +wzmak magnat do tego (zaraz po kupnie auta poszła na handel przyjechał gosć BMW E39 i wpakował ja na kanape )
Co zostało wymodzone dorobione
- AC - kontrola światel czujniki ,oleju hamulców , plynu chłodniczego , i wszystko to co w zwykłym AC ,Co mniej skłoniło do zalożenia kontrolka paliwa .Całość operacji przeprowadzil kolega z forum jugo 007 <ok> <ok> .Brawa dla Marka naprawde wie co gdzie i jak wyrezać .
- Ringi za zegary i pokretła nawiewów .Wyrezane piękne czerwone podświetlenie zegarów
- nawiewy na tylnia kanape (obecnie sciagnięte i do sprzedarzy są )
- Pakiet V6 Piekne zespolaki wraz z kierunkami w zderzak
- halogeny wraz z montażem przodu z V6 doszły nowe światełka żeby można było rozświetlić drogę
- spryski lamp przednich
- Najwieksze rezanie ,modzenie w 80 jakie chyba jest Klimatyzacja z klimatronikiem od podstaw + wyświetlacz temp zewnętrznej .2 dni bitej pracy I tu podziękowania ogromne znowu dla kolegi jugo007 który zajął się rezaniem ,polecam go każdej osobie do elektrycznym problemów jak i z problemami posiadaczy silników ABK i nie tylko.
- gdzieś po drodze były oczywiście wymiany tulejek wahaczy sworzni drążków, tarcz klocków itd never ending story
Co do wymian części to tu jest tego trochę
- pełen rozrząd pompa wody termostat (ori )
- wiadomo oleje płyny wszystkie możliwe filtry
- wymieniłem wszystkie gumki w zawiasie przód tył (lemforder) za czym również trzeba było jeden wachacz kombinować bo jeden nie trzymał tulei+ sworznie (febi ) + poduchy amora + przeguby zewnętrzne , łącznik stabilizatora TRW .
-z racji problemu z odpalaniem wymienione kable kopula palec (BERU- jedyna słuszna firma jak dla mnie ) i świeczki do kompletu dedykowane NGK-i
- nowa ori sonda lambda , stara jakiś magik dospawał z polówki dacie wiarę zalutował tylko do niej kable ja nie wiem jak tego nie zauważyłem przy kupnie
- oczywiście bolączka ABK czyli czujnik temp niebieski nowy ori z ASO (żadnego innego bym nie dał ) ,oraz przekaźnik nr 30 tak profilaktycznie tez ori z ASO
- wtrysk rozruchowy używka ale sprawny
- do wymiany poszedł także czujnik ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej stary trochę popuszczał paliwa
- z racji montażu klimy trzeba było pomyśleć o prądzie wiec poszedł pod maskę mocniejszy alternator z 70 na 90 A . Jak by ktoś potrzebował mam do sprzedania 70 A
-a aktualny wymian przyszedł czas na hamulce: wymieniłem tarcze z tylu + klocki (brembi + kocki bosh- które dostałem :) ) klocki z przodu Fedoro - polecane na forum narazie nie narzekam .
- zregenerowałem tarze zaciski oba z tyłu oraz wymieniona została linka ręcznego z prawej strony .
- dużo czytałem na temat zmiany olejów i postanowiłem zaryzykował zmianę z mineralnego na pol syntetyk przed ta operacją trzeba było wymienił uszczelniacze na zaworkach tak dla pewności .Przy okazji wymieniona uszczelka pod deklem i uszczelniacz na wałku rozrządu .Przejechałem 10 tys i nie posypał się silnik , jedyna wada jaka zauważyłem w chłodne dni podklepią sobie przy odpaleniu szklanki chwile, po rozgrzaniu nie słychać ich .
- trzeba było tez zadbać o gaz więc do tej pory zostały wymienione filterki cewka listwy wtryskiwaczy(droga impreza przy czarnym matrix-ie ) , węże wody gazu ,elektrozawór na reduktorze , i oczywiści regulacja instalacji
Plany na przyszłość :
Sprzedaż auta .Z bólem serca muszę sprzedać swoją 80 z przyczyn naturalnych ,spodobało mi się coś lepszego a mianowicie a6 c5 trzeba iść do przodu .
W trakcie montowania klimy :
Efekt końcowy
Tak jak obiecałem kolejne foto moje 80 :
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Srodek :mrgreen:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Info dla wszystkich odwiedzających mój temat auto jeszcze jest w moich rekach i łatwo nie wypuszczę .
No i stało się czerwona 80 pojechała w świat :( z bólem serca oddałem w inne ręce
tak wyglądało ostatnie pożegnanie mojej ukochanej 80 -tki
przypuszczalnie takie następne w sedanie żeby było na czym kiełbaskę połozy :P
foto z wieczerzy ( jeśli ktoś będzie chciał ukryć swoją twarz proszę pisać na pw i ja zasłonimy )
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5be ... 112e3.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/897 ... 35072.html
na rozdrożu we mgle co dalej ....
na tle pifffka
żeby nie było ze audi nie było dopieszczane o to ostatnie wykonane moją ręką rezanie podświetlenie led bagażnika z tapicerka pod półkę
Jestem juz od dluższego czasu na forum a nie przedstawilem swojej Czerwonej Audioli może dlatego ze nie było co pokazać:P:P\
Krótki opis tego co było jak kupilem
Rok 1994 maj
Nadwozie sedan
Silnik ABK
Kolor laser rod LY3H
Paliwo PB+LPG
Wyposażenie :
- 4x elektryczna szyba
- elektryczne grzane lusterka
- elektryczne sterowanie szebrdachem
- elektryczna regulacja swiateł
- centralny +alarm z pilocika
- polifowe wnetrze (boczki decha )
- 2x poducha + napinacze pasów z ładunkami
- instalacja gazowa sekwencja z butlą w kole
- głośniki ori w desce + tylne boczki + blaupunkty 6/9 cala w półce
- Webasto na programator( w trakcie budowy brak tłumików )cała reszta działa
-skrzynia basowa alphard 1000w +wzmak magnat do tego (zaraz po kupnie auta poszła na handel przyjechał gosć BMW E39 i wpakował ja na kanape )
Co zostało wymodzone dorobione
- AC - kontrola światel czujniki ,oleju hamulców , plynu chłodniczego , i wszystko to co w zwykłym AC ,Co mniej skłoniło do zalożenia kontrolka paliwa .Całość operacji przeprowadzil kolega z forum jugo 007 <ok> <ok> .Brawa dla Marka naprawde wie co gdzie i jak wyrezać .
- Ringi za zegary i pokretła nawiewów .Wyrezane piękne czerwone podświetlenie zegarów
- nawiewy na tylnia kanape (obecnie sciagnięte i do sprzedarzy są )
- Pakiet V6 Piekne zespolaki wraz z kierunkami w zderzak
- halogeny wraz z montażem przodu z V6 doszły nowe światełka żeby można było rozświetlić drogę
- spryski lamp przednich
- Najwieksze rezanie ,modzenie w 80 jakie chyba jest Klimatyzacja z klimatronikiem od podstaw + wyświetlacz temp zewnętrznej .2 dni bitej pracy I tu podziękowania ogromne znowu dla kolegi jugo007 który zajął się rezaniem ,polecam go każdej osobie do elektrycznym problemów jak i z problemami posiadaczy silników ABK i nie tylko.
- gdzieś po drodze były oczywiście wymiany tulejek wahaczy sworzni drążków, tarcz klocków itd never ending story
Co do wymian części to tu jest tego trochę
- pełen rozrząd pompa wody termostat (ori )
- wiadomo oleje płyny wszystkie możliwe filtry
- wymieniłem wszystkie gumki w zawiasie przód tył (lemforder) za czym również trzeba było jeden wachacz kombinować bo jeden nie trzymał tulei+ sworznie (febi ) + poduchy amora + przeguby zewnętrzne , łącznik stabilizatora TRW .
-z racji problemu z odpalaniem wymienione kable kopula palec (BERU- jedyna słuszna firma jak dla mnie ) i świeczki do kompletu dedykowane NGK-i
- nowa ori sonda lambda , stara jakiś magik dospawał z polówki dacie wiarę zalutował tylko do niej kable ja nie wiem jak tego nie zauważyłem przy kupnie
- oczywiście bolączka ABK czyli czujnik temp niebieski nowy ori z ASO (żadnego innego bym nie dał ) ,oraz przekaźnik nr 30 tak profilaktycznie tez ori z ASO
- wtrysk rozruchowy używka ale sprawny
- do wymiany poszedł także czujnik ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej stary trochę popuszczał paliwa
- z racji montażu klimy trzeba było pomyśleć o prądzie wiec poszedł pod maskę mocniejszy alternator z 70 na 90 A . Jak by ktoś potrzebował mam do sprzedania 70 A
-a aktualny wymian przyszedł czas na hamulce: wymieniłem tarcze z tylu + klocki (brembi + kocki bosh- które dostałem :) ) klocki z przodu Fedoro - polecane na forum narazie nie narzekam .
- zregenerowałem tarze zaciski oba z tyłu oraz wymieniona została linka ręcznego z prawej strony .
- dużo czytałem na temat zmiany olejów i postanowiłem zaryzykował zmianę z mineralnego na pol syntetyk przed ta operacją trzeba było wymienił uszczelniacze na zaworkach tak dla pewności .Przy okazji wymieniona uszczelka pod deklem i uszczelniacz na wałku rozrządu .Przejechałem 10 tys i nie posypał się silnik , jedyna wada jaka zauważyłem w chłodne dni podklepią sobie przy odpaleniu szklanki chwile, po rozgrzaniu nie słychać ich .
- trzeba było tez zadbać o gaz więc do tej pory zostały wymienione filterki cewka listwy wtryskiwaczy(droga impreza przy czarnym matrix-ie ) , węże wody gazu ,elektrozawór na reduktorze , i oczywiści regulacja instalacji
Plany na przyszłość :
Sprzedaż auta .Z bólem serca muszę sprzedać swoją 80 z przyczyn naturalnych ,spodobało mi się coś lepszego a mianowicie a6 c5 trzeba iść do przodu .
W trakcie montowania klimy :
Efekt końcowy
Tak jak obiecałem kolejne foto moje 80 :
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Srodek :mrgreen:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Info dla wszystkich odwiedzających mój temat auto jeszcze jest w moich rekach i łatwo nie wypuszczę .
No i stało się czerwona 80 pojechała w świat :( z bólem serca oddałem w inne ręce
tak wyglądało ostatnie pożegnanie mojej ukochanej 80 -tki
przypuszczalnie takie następne w sedanie żeby było na czym kiełbaskę połozy :P
foto z wieczerzy ( jeśli ktoś będzie chciał ukryć swoją twarz proszę pisać na pw i ja zasłonimy )
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5be ... 112e3.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/897 ... 35072.html
na rozdrożu we mgle co dalej ....
na tle pifffka
żeby nie było ze audi nie było dopieszczane o to ostatnie wykonane moją ręką rezanie podświetlenie led bagażnika z tapicerka pod półkę
Ostatnio zmieniony 17 lis 2013, 20:22 przez jabko_nb, łącznie zmieniany 9 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 23 kwie 2013, 21:59