[Audi 80 B4 Competition][SWAP] by Słonik
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3693
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Maskownice były zeszlifowane.
Ta część siateczki plastikowej trzeba "zdjać" aż zerwie się całą aż do tego plastra miodu który znajduje się na "lewej" stronie maskownicy.
Słonik mi to pokazywał i objaśniał na Grabinie rok temu.
Co się okazuje jest różnica nie tylko w wyglądzie jak jest taki luźniejszy przelot dźwięku.
Odpalcie radio i przyłóżcie sobie ori maskownicę i za chwilę ją zdejmijcie.
Dziurki w ori maskownicy są nieduże a kilkanaście lat wycierania kurzu, plakowania, przecierania innymi specyfikami swoje zrobiło i skutecznie je zatyka.
Sprawdzone na Grabinie podczas objaśniania sposobu wykonania maskownic. :mrgreen:
Ta część siateczki plastikowej trzeba "zdjać" aż zerwie się całą aż do tego plastra miodu który znajduje się na "lewej" stronie maskownicy.
Słonik mi to pokazywał i objaśniał na Grabinie rok temu.
Co się okazuje jest różnica nie tylko w wyglądzie jak jest taki luźniejszy przelot dźwięku.
Odpalcie radio i przyłóżcie sobie ori maskownicę i za chwilę ją zdejmijcie.
Dziurki w ori maskownicy są nieduże a kilkanaście lat wycierania kurzu, plakowania, przecierania innymi specyfikami swoje zrobiło i skutecznie je zatyka.
Sprawdzone na Grabinie podczas objaśniania sposobu wykonania maskownic. :mrgreen:
To może i ja tak pokombinuję, bo jak na razie mam tylko ori 2 głośniku,a to mało jak dla mnieeSPe pisze:Maskownice były zeszlifowane.
Ta część siateczki plastikowej trzeba "zdjać" aż zerwie się całą aż do tego plastra miodu który znajduje się na "lewej" stronie maskownicy.
Słonik mi to pokazywał i objaśniał na Grabinie rok temu.
Co się okazuje jest różnica nie tylko w wyglądzie jak jest taki luźniejszy przelot dźwięku.
Odpalcie radio i przyłóżcie sobie ori maskownicę i za chwilę ją zdejmijcie.
Dziurki w ori maskownicy są nieduże a kilkanaście lat wycierania kurzu, plakowania, przecierania innymi specyfikami swoje zrobiło i skutecznie je zatyka.
Sprawdzone na Grabinie podczas objaśniania sposobu wykonania maskownic. :mrgreen:
Na pierwszej stronie dodalem dwa najfajniejsze zdjecia tego sezonu jakie wg mnie ktos zrobił.
Z wizualnej strony w tym aucie raczej nic sie juz nie zmieni, bo nawet nie wiem co mozna by zmienic.
:idea: Szukam skrzyni biegów, jak najdłuższej mozliwie 5bieg a najchetniej 6 bieg, moze byc 100/A6 C4, A4/S4 B5 B6, A6/S6 C5 choc nie ukrywam ze im młodsza tym chętniej ja wezme, byle nie 6bieg z diesla bo to przesada.
Jak by ktoś coś PW.
Z wizualnej strony w tym aucie raczej nic sie juz nie zmieni, bo nawet nie wiem co mozna by zmienic.
:idea: Szukam skrzyni biegów, jak najdłuższej mozliwie 5bieg a najchetniej 6 bieg, moze byc 100/A6 C4, A4/S4 B5 B6, A6/S6 C5 choc nie ukrywam ze im młodsza tym chętniej ja wezme, byle nie 6bieg z diesla bo to przesada.
Jak by ktoś coś PW.
Jak przecież można zapodać lotkę DTM do tylnego spoilera. Wtedy tył będzie bardziej chamsko wyglądał. Foto poglądowe.Słonik pisze:...
Z wizualnej strony w tym aucie raczej nic się już nie zmieni, bo nawet nie wiem co można by zmienić...
Co do maskownic głośników to kiedyś jezdziłem kilka dni bez nich. Ściągłem bo chciałem pomalowac na inny kolor. Rożnica w jakości dzwieku była na tyle odczuwalna, pomimo tego że fabryczne głośniki są z 1992 roku ( czyt. stare) . Chciałem inne maskownice ponieważ te skutecznie tłumią jakość dzwięku. Pomysł bardzo dobry, ciekawe jak na to wpadłeś ? pewnie wymieniałeś głośniki. Przy projektowaniu B4 inzynierowie do car audio sie zwyczajnie nie przyłozyli.
, ,
Ostatnio zmieniony 04 sie 2013, 20:06 przez KORU, łącznie zmieniany 1 raz.