[Audi A4 B6 Avant] czyli dupowóz Niki'ego
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
[Audi A4 B6 Avant] czyli dupowóz Niki'ego
Witam.
Po sprzedaży limo i wcześniejszym podjęciu decyzji, że Coupe quattro zajmuje w garażu miejsce czerwonej trzeba było kupić jakiś dupowóz. Miało być B5 po lifcie ale jako że trafiło się B6 to nie pogardziłem :mrgreen: A więc do rzeczy:
Audi A4 Avant 2001 r. 1,9 TDI AWX, kolor: czarna perła, skrzynia 5 biegów
Wyposażenie:
- skóra
- el. regulacja lędźwi w 4 płaszczyznach
- regulacja podudzia
- podgrzewane fotele
- klimatronik 2 strefy
- lodówka pod schowkiem pasażera
- 2 x el. szyby
- el. lusterka
- 6 x AirBag
- schowek na narty
Samochód kupiłem na 4 nowych amorach sportowych "koni" z niższymi sprężynami (obstawiam 40/40). Dodatkowo Audi posiada jakiś delikatny program bo jedzie wyraźnie lepiej od innych AWX/AVF
Jak to bywa w przypadku okazji tak i u mnie jest kilka rzeczy do zrobienia, mianowicie do wymiany: 2 pompowtryski, dwumasa, sprzęgiełko na kompresorze, złączka elastyczna na wydechu... Wizualnie auto także nie grzeszy, kilka większych wgniotek, oberwane lusterko, mocno zniszczony lakier...
O planach nie będę mówił bo nie ma ich zbyt wiele gdyż ma to być typowy dupowóz... Na początku ogarnę sprawy mechaniczne, później lakierowanie kilku elementów, korekta lakieru wraz z zabezpieczeniem ceramiką i pewnie jakieś koło na wiosnę i to pewno tyle gdyż główna uwaga będzie się skupiać na Coupe
Poniżej kilka fotek sprawcy owego zamieszania
Auto po części ogarnięte, mianowicie:
- wymieniony olej (Valvoline 5W40)
- wymienione wszystkie filtry (Knecht)
- wymienione lusterko kierowcy
- wycieraczki
- dwumasa
- 2 pompowtryski
- złączka elastyczna
- EGR
- zakupione 4 zimowe opony (prawie nowe)
- wyciągnięte wgniecenia
- wyprane wnętrze
- wgrany seryjny program (wielkie dzięki dla toffic'a :piwo: )
Do ogarnięcia zostało:
- kompresor klimy
- tulejka na wahaczu
- wymiana plastikowych nadkoli
- obszycie fotela kierowcy
- lakierowanie kilku elementów (niestety lakier przy wyciąganiu wgnieceń pękł)
- korekta i zabezpieczenie lakieru
Foty porobię jak ogarnę te rzeczy o których wyżej napisałem
Wszelakie sugestie mile widziane <ok>
Pozdrooo
Po sprzedaży limo i wcześniejszym podjęciu decyzji, że Coupe quattro zajmuje w garażu miejsce czerwonej trzeba było kupić jakiś dupowóz. Miało być B5 po lifcie ale jako że trafiło się B6 to nie pogardziłem :mrgreen: A więc do rzeczy:
Audi A4 Avant 2001 r. 1,9 TDI AWX, kolor: czarna perła, skrzynia 5 biegów
Wyposażenie:
- skóra
- el. regulacja lędźwi w 4 płaszczyznach
- regulacja podudzia
- podgrzewane fotele
- klimatronik 2 strefy
- lodówka pod schowkiem pasażera
- 2 x el. szyby
- el. lusterka
- 6 x AirBag
- schowek na narty
Samochód kupiłem na 4 nowych amorach sportowych "koni" z niższymi sprężynami (obstawiam 40/40). Dodatkowo Audi posiada jakiś delikatny program bo jedzie wyraźnie lepiej od innych AWX/AVF
Jak to bywa w przypadku okazji tak i u mnie jest kilka rzeczy do zrobienia, mianowicie do wymiany: 2 pompowtryski, dwumasa, sprzęgiełko na kompresorze, złączka elastyczna na wydechu... Wizualnie auto także nie grzeszy, kilka większych wgniotek, oberwane lusterko, mocno zniszczony lakier...
O planach nie będę mówił bo nie ma ich zbyt wiele gdyż ma to być typowy dupowóz... Na początku ogarnę sprawy mechaniczne, później lakierowanie kilku elementów, korekta lakieru wraz z zabezpieczeniem ceramiką i pewnie jakieś koło na wiosnę i to pewno tyle gdyż główna uwaga będzie się skupiać na Coupe
Poniżej kilka fotek sprawcy owego zamieszania
Auto po części ogarnięte, mianowicie:
- wymieniony olej (Valvoline 5W40)
- wymienione wszystkie filtry (Knecht)
- wymienione lusterko kierowcy
- wycieraczki
- dwumasa
- 2 pompowtryski
- złączka elastyczna
- EGR
- zakupione 4 zimowe opony (prawie nowe)
- wyciągnięte wgniecenia
- wyprane wnętrze
- wgrany seryjny program (wielkie dzięki dla toffic'a :piwo: )
Do ogarnięcia zostało:
- kompresor klimy
- tulejka na wahaczu
- wymiana plastikowych nadkoli
- obszycie fotela kierowcy
- lakierowanie kilku elementów (niestety lakier przy wyciąganiu wgnieceń pękł)
- korekta i zabezpieczenie lakieru
Foty porobię jak ogarnę te rzeczy o których wyżej napisałem
Wszelakie sugestie mile widziane <ok>
Pozdrooo
Ostatnio zmieniony 13 sty 2014, 22:26 przez Niki20, łącznie zmieniany 5 razy.
- damian_xyz
- Moderator
- Posty: 656
- Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
- Imię: Damian
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1.3 FY
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
Auto po części ogarnięte, mianowicie:
- wymieniony olej (Valvoline 5W40)
- wymienione wszystkie filtry (Knecht)
- wymienione lusterko kierowcy
- wycieraczki
- dwumasa
- 2 pompowtryski
- złączka elastyczna
- EGR
- zakupione 4 zimowe opony (prawie nowe)
- wyciągnięte wgniecenia
- wyprane wnętrze
- wgrany seryjny program (wielkie dzięki dla toffic'a :piwo: )
Do ogarnięcia zostało:
- kompresor klimy
- tulejka na wahaczu
- wymiana plastikowych nadkoli
- obszycie fotela kierowcy
- lakierowanie kilku elementów (niestety lakier przy wyciąganiu wgnieceń pękł)
- korekta i zabezpieczenie lakieru
Foty porobię jak ogarnę te rzeczy o których wyżej napisałem
- wymieniony olej (Valvoline 5W40)
- wymienione wszystkie filtry (Knecht)
- wymienione lusterko kierowcy
- wycieraczki
- dwumasa
- 2 pompowtryski
- złączka elastyczna
- EGR
- zakupione 4 zimowe opony (prawie nowe)
- wyciągnięte wgniecenia
- wyprane wnętrze
- wgrany seryjny program (wielkie dzięki dla toffic'a :piwo: )
Do ogarnięcia zostało:
- kompresor klimy
- tulejka na wahaczu
- wymiana plastikowych nadkoli
- obszycie fotela kierowcy
- lakierowanie kilku elementów (niestety lakier przy wyciąganiu wgnieceń pękł)
- korekta i zabezpieczenie lakieru
Foty porobię jak ogarnę te rzeczy o których wyżej napisałem